Ja maakte me er toch zorgen om! En ze zaten tot oktober ook al helemaal volgeboekt dus gelukkig dat ik ben blijven zoeken nu, anders was ik over enkele weken misschien te laat geweest. Er viel een hele last van mijn schouders gisteren!
Voor zover ze kon zien was alles goed, maar de beeb lag er heel slecht voor Moest schudden, lopen en op mn zij, maar helaas. Ze meette nu 11.1, maar ik hou de 11 weken maar aan, klopt ook beter met mn berekeing en ze kon niet helemaal meten zoals het hoorde. Helaas deze keer niet echt mooie beelden, ze was ook voor t eerst in deze praktijk en moest nog wennen aan t systeem Wel het hartje mogen horen ❤️ Had ze ook opgenomen maar is dus mis gegaan met doorsturen
Nou dat snap ik helemaal meid! Ik durf nog helemaal niks aan te vragen, kraamhulp, kinderopvang, me inschrijven in het streek ziekenhuis. Alles is nog zo ontzettend op losse schroeven, en ik baal omdat ik weet dat overal te korten zijn. Maar hopelijk kan ik naar vrijdag knopen doorhakken en weet ik wat me te doen staat overal 1 of ik hoop met mijn hele hart 2 kindjes aanmelden...
Hahaha nou nu al boefje dus.. Jammer dat je geen mooie beelden hebt gekregen, ik hoop dat het doorsturen van het hartje toch nog gaat lukken, is zo bijzonder geluid!
Verstoppertje spelen zal niet lang meer lukken haha. Grappig dat ze zich zo wegdraaien. Die van ons zat vorige keer helemaal tegen de zijkant van de baarmoeder geplakt
Superfijn dat je een Belgische praktijk hebt gevonden @Meisje89! Denk aan je lieve @Joyce2013, nog minder dan 24 uur. Jammer dat de baby zo dwars deed @Bloempjelief, wel heel gaaf dat je het hartje hebt gehoord❤️ Hier morgen ook weer gluren, zo'n zin in! Heb wel veel menstruatieachtige krampen de laatste dagen. Herkenbaar voor iemand?
Zo, wij zijn vandaag voor het eerst bij de gynaecoloog geweest. Ik ben heel positief, had niet een goede klik met de verloskundige hier en de gynaecoloog was heel vriendelijk. Ook nog even gegluurd bij het kleine baby'tje, het groeit goed en ze schat me nu precies 10 weken, dus dat klopt helemaal met mijn berekening. Omdat ik een "medische" zwangerschap heb hoef ik ook niet meer naar de verloskundige hier, en heb ik elke maand een afspraak in het ziekenhuis, maar dat betekend elke maand kijken dus ik vind het niet erg.
Ik herken het niet, maar het past wel bij deze termijn, toch? Zou het geen bandenpijn zijn, omdat je buik groeit?
Vandaag intake gehad en termijn echo. Ben een dag vooruit gezet 10+5. Heb zelfs het idee dat je de nub al kan zien. Maar das natuurlijk onzin al begon ze er zelf over of ik het geslacht wilde weten en dat ze nu naar het geslachtsorgaan ging kijken.. En zo druk. Lekker beweeglijk. Konden zelfs al de botjes van de vingers zien. Zo cute
Wow dat zou wel heel erg vroeg zijn haha. Bij de 2e was het op 14 weken heel goed zichtbaar met pretecho en ze zei toen al dat het niet zeker was of ze het wel zou kunnen zien. 11wk lijkt me dan wel heel vroeg maaruh... was de nub duidelijk? willen jullie het weten? Zo leuk dat het al echt mini mensjes zijn hé. 4cm klein en gewoon al alles er op en er aan! Heb de zwangerschaps+ app, daar zie je dat ook heel duidelijk op. Met 11wk werken de nieren zelfs al en kunnen ze plassen in het vruchtwater en drinken. Toch absurd!
Vanmorgen bloedgeprikt, En net gebeld door de verloskundige, Mijn suiker was helaas te hoog dus nu moet ik nuchter mijn bloedsuiker laten prikken Nu nog kijken wanneer dat lukt, want komende week en morgen mega drukte in de ochtend, Mocht het helaas ook niet met het apparaatje van het werk doen
Nee helemaal niet, maar toen was ik ook zo beroerd dat ik juist te weinig binnen kreeg/hield, En merk gewoon dat het me ook overvalt even en ik emodoos ervan word, Vooral het idee dat ik bijv wel zwangerschapsdiabetes zou hebben en op mijn voeding moet gaan letten, Icm tarweallergie en (lichte) lactose intolerantie, wat blijft er dan nog over
@Soofjes @Seffie super mooie echo foto’s, super fijn! Altijd genieten om naar onze kleine frummeltjes te kijken die steeds meer gaan bewegen ❤️