Uitgerekend 1-15 januari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempjelief, 27 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nee niks gehoord nog, maar omdat ze natuurlijk echt wel wat gevonden hebben zullen we denk ook gewoon wachten tot de afspraak 30 juni omdat live veel makkelijker praat ook

Ik wel net als jullie me zo voelen van jeej 12 weken gehaald (morgen dan)!
    Die onzekerheid is echt zijn tol aan het eisen hier.. 2 weken wachten is gewoon super lang, ik wil de status weer weten in mijn buik, vannacht weer zo liggen piekeren. Gelukkig vandaag weer naar de psycholoog (3 maanden op de wachtlijst gestaan maar nu net 2 keer geweest) toeval dat dit samen valt met de heftige situatie weer we nu ook weer in verkeren.

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dat wel ja, maar 30 juni is nog zo lang in de onzekerheid hé.. snap dat je er snachts van wakker ligt. Je weet totaal niet waar je aan toe bent en hoe de kleintjes het doen nu.

Wel goed dat je net nu toevallig bij de psycholoog terecht kan. Heb je daar toch al een plek waar je terecht kan met je gevoel.

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja dat is echt heel fijn, merk dat het erg fijn is ook juist met een buitenstaander te praten die je andere inzichten geeft.

En we zullen zien, misschien gaan ze mijn bericht beantwoorden of word ik een deze dagen gebeld met de uitslag van de NIPT. We willen gewoon meer zekerheid dat het andere kindje echt okay en gezond is. En als er down uit zou komen, dat verwacht ze niet bij het zieke kindje zeg maar. Dus nou je snapt me haha... Het is gewoon intens en ik had gehoopt zo te kunnen genieten van mijn laatste zwangerschap. Ik hoop zo hard dat dat toch nog snel kan...

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik hoop met je mee dat je vanaf volgende week gewoon lekker kan genieten!

Joyce2013 vindt dit leuk.
  5. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Heel begrijpelijk Joyce, het is ook echt super jammer dat je door deze tegenslagen niet onbezorgd zwanger kunt zijn. Zelf zou ik wel aandringen om de uitslag van de NIPT alvast te horen, dat kan juist voor meer vertrouwen zorgen en 30 juni duurt nog zo lang. Je hebt al zoveel onzekerheid en verdriet.

6. Sammie93

Sammie93 Lid

27 nov 2022
    71
    100
    33
    Vrouw
    Wij hebben vanavond de termijnecho en ik merk toch dat ik het in de aanloop er naar toe, weer steeds spannender ga vinden. Gister ook weer een verhaal gehoord van een kennis waarbij de 8 weken echo goed was, en met 12 weken bleek het compleet foute boel te zijn.. Weet iemand waar ze bij deze echo specifiek op controleren, t.o.v. de 8 weken echo? Overal lees ik eigenlijk de standaard dingen zoals meerling zwangerschap en hartslag; maar dat vond bij de 8 weken natuurlijk ook al plaats.

7. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    De groei van het kindje vooral. Adhv die echo bepalen ze je uitgerekende datum. Bij mij hebben ze ook wel gekeken of het compleet was. Dus op de baby van alle kanten bekeken (boven, onder, zij) en de armen en benen dan.

8. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Ik hoop zo hard met je mee! Hopelijk bellen ze je over de uitslag en snel ook..

9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    Ha meiden, een beetje stilletjes vanaf deze kant. Beetje drukke dagen en slecht nieuws om me heen. Gister is de moeder van het vriendinnetje van mn dochter bevallen met ruim 23 weken. Zoveel verdriet nu. En komt zo dichtbij. Mn dochter was zo blij toen ze hoorde dat ik zwanger was. De eerste aan wie ze het verteld heeft is dat vriendinnetje. Zo moeilijk nu en straks :(
    Verder heeft mn vader in t ziekenhuis gelegen en heel veel bloed gekregen. Stukje van zn slokdarm op kweek gezet wat er volgens de dokter niet goed uit zag. Dus ook daar zijn grote zorgen nu.

Vanmorgen bloedgeprikt, hopelijk is alles goed! Niet voor de nipt trouwens, die doen we niet, maar gewoon algemeen.

@Joyce2013 denk veel aan je hoor. Slopend deze weken en zeker nu je ook nog eens weet dat er ergens een uitslag ligt!

@Caithxxx jij mocht vandaag misschien weer even spieken toch? Ben benieuwd!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Heftig @Bloempjelief,
    En zo herkenbaar, bij mijn jongste beviel een kennis van mij met 23w6d en ze was pas 2dagen verder dan mij, ik vond dat toen zoooo heftig, toen ben ik nog extra bij ee vk geweest om hartje te luisteren enz,
    Weten ze hoelang het duurt voor je vader uitslag krijgt??

Bloempjelief vindt dit leuk.
  11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hier in België meten ze de nekplooi ook, om evt risico op down al na te gaan. Verder gewoon een meer precieze uitgerekende datum, hoewel ik die vorige keer eigenlijk al kreeg.

Oh die horrorverhalen altijd, moet er niet aan denken :oops: lijkt me vreselijk. Kans is 1% dus wel echt gigantisch klein, maar je moet maar net die ene zijn met die dikke pech pff..

Je had jezelf niet op de lijst gezet voor vandaag denk ik ? Hoe laat mag je? Zal wel allemaal oké zijn straks!

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Oh jee zeg, heavy allemaal!

Hopelijk heb je van je vader snel (goed!) nieuws. Sterkte met alles daar!

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    De nekplooi meting is hier in nl vervangen door de nipt en 13weken echo geloof ik

14. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    Oh dat is ook heftig zeg!
    Ja, volgende week vrijdag!

15. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    Idd heel klein, maar toch… bij mn dochter in de klas nu al bij twee moeders 2x voorgekomen. Ene moeder 2 keer een kindje rond de 18 weken verloren, in hetzelfde jaar ook nog eens. En deze moeder heeft het ook al een keer eerder mee moeten maken rond de 20 weken.

16. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.273
    2.619
    113
    Vrouw
  17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Jeetje... je durft dan toch niet meer zwanger worden als je dat al 2x gehad hebt pfff.. vreselijk! Alsof je lichaam faalt. Zo erg. Wat moeten ze zich rot voelen :(

18. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Pfoe wat een horrorverhalen! Vreselijk wat een verdriet.

Jeetje heftig allemaal Bloempjelief! Hopen dat je vader niet nog meer slecht nieuws krijgt.

19. Johanna84

Johanna84 Bekend lid

21 apr 2023
    742
    785
    93
    Vrouw
    Ja volgens mij ook. Ik vind die 13 wkn echo ook echt nog wel een spannende. Tot die tijd probeer ik m’n zwangerschap nog geheim te houden, pak van m’n hart als die echo goed is. Dat zal voor iedereen zo zijn! En dan is er nog weinig zekerheid.

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Wij kregen net via de mail de uitslag van onze nipt,
    Helemaal goed gelukkig!!!
    Vond het toch wel heel spannend!

WinBel, LoesIVF, Meisje89 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina