Welkom @Dvl ! Hier vanochtend weer geland en thuis. Vannacht bij het wakker worden wel goed misselijk door slaaptekort (wekker ging om 01.00 uur, vlogen om 05.15 uur). Had nog primperan meegenomen, had ik nog liggen van mijn vorige zwangerschap (7 jaar geleden), maar werkte nog prima, haha.
Ja vandaag was een goede dag.. die pillen werken echt in combinatie met primperan en kleine beetjes eten en drinken.. vandaag niet gespugd.. ben blij voelde me echt beroerd..
Ik ben alvast aan het fantaseren hoe wij onze andere kids gaan vertellen dat ze een brusje krijgen. Iemand leuke tips??
Ohhh fijn dat je t nog had, en nog werkte! Hihi. Welkom thuis maandag ook weer werken? Ik na 2 weken vrij...voorbij gevlogen (terwijl de zwangerschap zo langzaam gaat hahaha).
Gister had ik n beroerde dag, ook diarree en misselijk. Maar vandaag weer beter! Wel in de ochtend dat ik me mwa voel...dus had gisteravond al n banaan mee naar boven genomen en die vanochtend meteen gegeten, dat hielp volgens mij wel haha! Verder mn borsten soms echt vurig, herken het beetje van de week na de bevalling, dat stuwing gevoel achtig haha. Gewoon dat je je zo enorm bewust bent van die 2 kameraden, terwijl ze er normaal gewoon zijn zonder dat je t door hebt
Welkom! @Dvl En gefeliciteerd natuurlijk. Pff hier plafond dienst. Wat slaap ik toch de laatste 1,5/2 weken slecht. @Lilyanne Fijn dat je je iets beter voelt en het ziekenhuis kan skippen
Ja hier maandag ook weer aan de bak, gelijk 3 dagdiensten. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Hier ook 2 weken vrij geweest. En over die 2 borsten, volgens mij hier wel 2 cups gegroeid. Ze zijn gelukkig nu wel minder gevoelig, maar nog niet eerder dat ze al zo vroeg zo "groot" waren. @Bitterballetje nog wel een beetje geslapen? @Lizy heb nog geen idee hoe wij het gaan vertellen, maar ik denk onder het mom van dat de jongste gelijk heeft en er echt een baby in mijn buik zit. Gisteren vroeg de jongste hoe we de baby gingen noemen. Ze blijft er van overtuigd dat ze grote zus wordt, zo apart. @Lilyanne fijn dat je je beter voelt en de primperan helpt en de kleine beetjes eten.
Neh niet echt! Bijzonder dat jouw jongste dat voelt. Hebben de andere kids daar al een reactie op gegeven? Fijne moederdag allemaal! ♥️
Ohh gelijk 3 diensten is wel balen na een vakantie. Ik heb dinsdag altijd vrij, dus even 1 dagje werken en dan weer vrij haha! Wat bijzonder zeg van je dochter...dat ze zo overtuigd is!! Wel mooi ♡
Joh wat hebben jullie al n buikjes!! Wat leuk! Ik ben van mezelf flink, dus dan zie je het niet zo gauw. Ik had even terug gekeken en met 10 weken vorige zwangerschap had ik mn 1e buikfoto gemaakt. Toen was hij boller ipv spekbuik
Wat een buikjes al zeg! Leuk!! Ik heb een klein buikje. Vind het wel lastig verbergen want normaal heb ik geen buik. Zojuist vk even gebeld, want ook vandaag steeds met afvegen bruin aan het papiertje. Ze zei dat als hey hierbij blijft ik me geen zorgen moest maken. Pas als het rood wordt en krampen erbij krijg dan moest ik weer bellen. Ik hoop dat het hierbij blijft... de onzekerheid is wel heel vervelend...
He bah ja ik snap je volledig meid! Bloed is gewoon echt n alarm bel in je hoofd! Maar probeer te vetrouwen op de VK, het is een goed teken dat het alleen donkerbruin is! Duimen..
Snap ik heel vervelend. Maar zoals preitjuh zegt als de vk zegt dat ok is.. probeer erin te vertrouwen. Wil ze geen vroegere echo doen?