Hier alles oké! Gister inderdaad de 1e echo gehad en de zwangerschap zit mooi in de baarmoeder. Erg blij mee Vervelend dat jullie last hebben van kwaaltjes. Hier loopt het eigenlijk wel prima allemaal Qua geslacht twijfelen wij nog wat we willen. Succes morgen met de echo's!
@klok: goed om te horen! Gefeliciteerd! Hier willen we het geslacht wel weten. Denk ook met 13 weken een geslachtsecho, moet nog even rekenen wanneer dat is. Hier vandaag om 05.30 uur wakker en merk dat ik ook misselijker ben dan eerder. Moet zodra het opkomt ook gelijk wat eten, dat helpt gelukkig. Vriend is nu dus een appel aan het snijden
Hihi ja wat eten helpt dan wel echt he. Terwijl eigenlijk denk je, misselijk ik eet even niks. Maar dat is nu echt anders! Ik heb nu een pakje crackers naast m'n bed staan...haha, voor ik op sta even wat eten. Ik las ook n tip, als je snachts last hebt van misselijkheid, is een knijpfruitje lekker makkelijk haha
Ja ik heb vooral in de namiddag en avond last van misselijkheid. Had ik bij de eerste ook, dus dat "scheelt" wel, want ik werk altijd dagdiensten, kan ik in ieder geval normaal werken, haha. Ben alleen wel een beetje bang, over 3 weken moet ik 4 dagen werken en 4 dagen a4d lopen. Ik denk dat dat echt teveel wordt. Werken tot 15.30 uur, dan kids halen en dan eten maken/eten en dan om 17.30 uur alweer op het veld staan om te lopen.
Handige tip!! Dit had ik vannacht namelijk haha. Vervelend van de misselijkheid meiden, hier begon het maandag met een weeïg gevoel in mn maag en nu met vlagen licht misselijk. Wel redelijk tegenzin richting eten nu, maargoed het moet want het helpt echt. En inderdaad, vermoeidheid en stress maken het erger. Ik merk dat ik soms ook een beetje van het gevoel gestresst raak. Ik ben heel de dag super moe, afwisselend te koud of te warm en dan licht misselijk. Ik probeer echt in het moment te leven, dat ik niet teveel ga denken van "oh straks moet ik daarheen en wat nou als ik me niet lekker voel" etc
Oeps dat zijn wel hele lange dagen ja! Ik heb dat ook! Zo vanaf 3uur tot na het avondeten +-7uur.. gek he?!
Hallo meiden, Wellicht dat jullie mij van de andere topic’s kennen. En zo niet dan even een korte introductie: 1e zwangerschap, 27 jaar, (basis)arts momenteel niet meer werkend in het ZH, getrouwd. Ik heb altijd al een kinderwens gehad (sterk ook) echter door opleiding steeds moeten uitstellen. Momenteel ben ik 5+2 en durf niet blij te zijn of mij in de lijst te zetten in deze topic. Ik denk dat ik helaas teveel weet (jullie hoogstwaarschijnlijk ook) en ben ontzettend bang voor een miskraam. Als ik het bereken ben ik 14 jan uitgerekend. Echo is ‘pas’ 27 mei. Hoe houden jullie het vol?
Gefeliciteerd @Ruyax! @Preitjuh90: jaaa, super goed zeg!! Hier net even een uurtje geslapen, omdat ik vanavond met het werk naar de bioscoop ga. Film van Teun toebus. Dus hopelijk omdat ik heb geslapen iets minder misselijk straks. Gelukkig weten collega's het al, dus eet ik toch wat meer (neem wel van alles mee) dan weten ze waarom, haha. Hebben jullie iets wat je echt niet meer wil eten? Ik vanaf het begin af aan kan ik geen chocolade meer zien of ruiken en daar is ei bijgekomen, moet er niet aan denken. En ik heb vooral zin in fruit. Haha.
Hihi lekker even een dutje! Ik had gister verse annanas en dat smaakte me echt enorm goed Normaal eten we regelmatig Mexicaans, wraps ofzo. Nu hebben we alles in huis maar t staat me enormmmm tegen! Verder nog niet gehad met dingen, hihi.
Gefeliciteerd Ruyax! En welkom! Het is ook heel spannend.. en kan me voorstellen als je veel van de medische wereld weet (en dus vooral qat er allemaal mis kan gaan...) dat het moeilijk is. Blijft een feit dat het vaker goed gaat...dan dat het mis gaat. Duimen!! Je zou evt kunnen vragen of je eerder een echo kunt krijgen als je je erg veel zorgen maakt. Vaak kan dat wel hoor!
Dankjewel en jij ook gefeliciteerd! Denk dat ik inderdaad een vertekend beeld heb. Ik dacht al dat echo met 6+6 al redelijk vroeg was? Zou ook niet nog eerder willen, want dan ben ik bang dat je geen hartactiviteit ziet, omdat het te vroeg is en dan ben ik alsnog panisch Het is gewoon afwachten en hopen op het beste. Goed om te horen dat je echo vandaag goed was!!