Welkom en gefeliciteerd @Ruyax oh wat een goed nieuws dames! Dat zal wel een opluchting zijn niet? @Preitjuh90 @Lilyanne
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 januari 2 januari 3 januari Lilyanne- 33jaar- 3de kindje 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Preitjuh - 33 jaar - 2e kindje (regenboog♡) 8 januari Bitterballetje - 33 jaar - 3e kindje Leandrotje - 33 jaar - 5e kindje 9 januari 10 januari 11 januari Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Klok - 35 jaar - 3e kindje 12 januari 13 januari 14 januari 15 januari B30 -30 jaar - 4e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing() Echo's/ afspraken: Klok - 14 mei eerste echo Lilyanne - 16 mei eerste echo Preitjuh - 16 mei vervroegde echo (extra) Bitterballetje - 22 mei eerste echo Preitjuh - 22 mei eerste echo Leandrotje - 27 mei eerste echo Preitjuh - 27 mei intake VK Miley30 - 28 mei eerste echo Lilyanne- 28 mei intake vroedvrouw B30 -31 mei eerste echo Lizy ⭐️ Hopelijk heb ik het zo goed gedaan
Ah dat is inderdaad leuk! Ik hoop op een goede en voldragen zwangerschap met gezonde baby’s voor ons allemaal!
Dank jullie wel! Ik zal me hier ook even voorstellen. Mijn cyclus was niet helemaal duidelijk. Ik heb twee jaar met een cyclus tracker mijn cyclus bijgehouden om niet zwanger te worden.. en deze maand zat hij ernaast. Dus hier ben ik dan. Als ik uitga van mn laatste menstruatie ben ik de 15e of 16e uitgerekend, maar dat komt met de termijnecho wel, als ik dan nog zwanger ben. In ieder geval inmiddels iets van de schrik bekomen. Onze 3 kinderen slapen bij elkaar op de kamer en daar moet nu op den duur misschien een 4e nog bij, dat wordt krapjes dus ik ben druk bezig te verzinnen hoe dat allemaal zal gaan. Zeker als ze ouder worden (de oudste is 8) . Eerder ook miskramen gehad, lege vruchtzakjes met 9 en 11 weken. Vandaar de terughoudendheid nu, en de reden dat ik een vroege echo heb aangevraagd op de 31e. Dan ben ik 7+ weken dus kan ik nagaan of er dit keer iets zit.
Jeetje, dat is niet mals! Vervelend voor jullie dat de zwangerschap niet helemaal gepland is geweest.. had moeder natuur toch een ander idee erbij! Ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt, zeker gezien de situatie van de slaapkamer. Spannende weken breken aan...
Spannend zeker. Maar gek genoeg went het idee ook wel heel snel hoor . Ik heb op mn tepels na (auw) nog nergens last van. Dat komt misschien later, over een week of zo. Haha.
Brrr…. Ik dacht de dans te ontspringen. Maar helaas. Vanmorgen geel en groen en ging al bijna over mijn nek van een glaasje water. Dus maar snel gaan liggen en rijstwafels naar binnen gestopt. @b30 Welkom en toch een beetje gefeliciteerd! Dat lijkt mij wel schrikken. Benieuwd naar de vroege echo.
Ai ja wat kan dat toch naar voelen. Het blijft malloot dat je dan misselijk bent en moet eten . Lastig. Wel heel normaal en het geeft ook vertrouwen in de zwangerschap, maar fijn is anders.. sterkte. Heb jij het nu alleen in de ochtend of de hele dag?
Nou was gisteravond wat misselijk maar was ook doodop van een lange studiedag. De dinsdag en donderdagen heb ik ruim 6u reistijd en zit ik van half 10 tot half 4 in les. Dus ik dacht dat het daardoor kwam. Maar vanmorgen haha… kwam die toch hard de hoek om.
Zoooo dat is echt niet uit te houden, 6 uur per dag reistijd!! Wat ontzettend lang zeg!! Dat wordt ook pittig in dat eerste trimester met misselijkheid
Welkom nieuwe meiden! En wat geweldig een kloppend hartje en zon mooie echo foto! En jammer van die misselijkheid he, ik vind t ook weer zo vreselijk. Ik doe al bijna niks meer als ik vrij ben, ben ook zo moe. Alleen mn dreumes observeren en verzorgen denk dat ik hier ook niet heel actief ga zijn de komende weken, een schermpje lezen voelt ook niet fijn ..