Uitgerekend 1 - 15 januari 2025

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Preitjuh90, 29 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    O
    Ohhh ellende he...observeren is gelukkig n heel goede taak toch..haha! Maar rustig aan zou ik zo zeggen!!

Milena92 vindt dit leuk.
  2. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Tijdens de zwangerschap van mn dochter hadden we, met de dames die ik hier "heb leren kennen" een WhatsApp groepje gemaakt. We deelden daar echt alles, ook wat prettiger foto's te delen etc. Zelfs nu leren we nog veel van elkaars tips!
    Lijkt het jullie ook leuk om zo'n appgroep te beginnen?

Bitterballetje en leandrotje vinden dit leuk.
  3. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    wat vreselijk die misselijkheid he! ik had dat dus vannacht ineens, hing echt boven de wc en er kwam alleen maar gal uit :| heb meteen emesafene ingenomen en toen ging t wel weer. werd alleen wakker met een pijnlijke nek die nog steeds pijn doet.

4. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ja lijkt me wel leuk!

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  5. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Lijkt mij ook leuk @Preitjuh90

Met de zwangerschap van mijn dochter van 6 hebben we dat ook via de app gedaan en nu nog steeds via de app contact. En dat dus na ruim 7 jaar!

Hier vandaag zo emotioneel als wat, kan om alles huilen, wordt er helemaal gek van. En mijn misselijkheid is vandaag weg. Dat maakt me echt onzeker. Blegh

6. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ohhh jakkes dat is echt vies, alleen maar gal...

7. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Wat leuk, zo lang al de app!!

Vervelend van je emotie, opzich niet zo gek natuurlijk...moe en hormonen is daar n slechte combo voor, haha. Qua misselijkheid...het is ook normaal dat t op gegeven moment weg gaat he! Maar snap je mindfuck..

8. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    het bleef bij 1 keer gelukkig maar voelde me ook echt brak erna. Heb nu ook iedere ochtend (sta dan al om 06:45 op als de kinderen naar school moeten) dat ik om half 10 / 10 uur al helemaal in kak. heb vanmorgen dus ook al van 10 tot rond 1 uur even geslapen samen met de jongste (die laat ik dan bij mij in bed even filmpjes kijken en dan valt ze ook in slaap, meestal na een kwartiertje ofzo)

9. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    Lijkt me zeker leuk! Zou ik hieraan kunnen deelnemen na mijn 1e echo op 27 mei?

10. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    Ik ben trouwens echt kotsmisselijk .. Manlief is nu verse gember voor mij halen:oops:.
    Ik heb het echt in vlagen, maar wel 80% van de dag.
    Daarnaast kak ik ook in net als @Miley30 .. Vooral tijdens vergaderingen doe ik stiekem af en toe een oogje dicht :roflmao:. Maar heb wel moeite om te focussen en de misselijkheid ernaast helpt niet echt.
    Al met al, ben ik ‘blij’ met al deze symptomen, wetende dat het voor een mooi doel is.

Milena92 vindt dit leuk.
  11. b30

b30 Lid

15 mei 2024
    50
    18
    8
    Vrouw
    Ja lijkt mij ook wel leuk.. ik zit ook nog in mijn groepje van 8 jaar geleden :p en die van 5 jaar geleden

12. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    wat leuk! ik had dat ook bij mijn dochter van nu 5 alleen ben ik er uiteindelijk uit gegaan (ging toen verhuizen en woonde dus ook niet meer in de buurt) maar woon nu wel weer in hetzelfze dorp, en heel toevallig zaten de 2 oudste bij die van haar op de peuterspeelzaal en uiteindelijk zat mijn dochter bij haar zoon in de klas en nu mijn oudste zoon bij die van haar (groepen 1 en 2 zitten samen). kende haar alleen van fb van een uitgerekende groep.

de misselijkheid is bij mij overdag ook weg maar komt vaak in de avond / nacht bij mij. heb dus de emesafene maar op de badkamer gelegd voor de zekerheid. heb alleen mega last van maagzuur en dat echt al voordat ik wist dat ik zwanger was.

13. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ik ben ook blij met al deze symptomen, wetende dat ik die niet had bij de laatste keer in oktober, toen bleek het ook mis te zijn. had toen alleen wat last van mijn borsten en verder niks. nu erg pijnlijke en soort 'stuwing' gevoel in mijn borsten, ze lijken ook echt opgezet te zijn en valt dus nog meer op omdat ik normaal gesproken geen grote borsten heb zeg maar haha en nu lijken ze dus groter.

14. Ruyax

Ruyax Actief lid

14 apr 2024
    100
    51
    28
    Vrouw
    Kan me goed voorstellen dat je nu idd ‘blij’ ermee bent, al is het soms natuurlijk zwaar.
    Mijn borsten zijn ook echt x2 geworden, merk wel op dat mijn linkerborst gevoeliger is dan mijn rechterborst.

15. b30

b30 Lid

15 mei 2024
    50
    18
    8
    Vrouw
    Ik heb zelf gewoon nog geen kwaaltjes, of iets meer last van mn tepels na dan. Ik ben wel iets minder ver dan jullie, dus misschien komt het later. Het hoeft natuurlijk niks te zeggen nu..

16. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Kwaaltjes hoeven ook nog niet en zijn genoeg die er nooit zoveel hebben.

Ondertussen mijn bh's niet meer, maar zijn gelukkig wel minder gevoelig nu.

Wij hebben de auto ingepakt, mijn kids zijn bij hun vader (ben gescheiden) en dus gaan mijn vriend en ik 2 nachtjes naar CP de Eemhof. In een VIP huisje. Even lekker niks. Hond mee, haha.

Preitjuh90 en Ruyax vinden dit leuk.
  17. b30

b30 Lid

15 mei 2024
    50
    18
    8
    Vrouw
    Oh wat fijn! Veel plezier in het vip-huisje! Erg leuk park!

18. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Oh, wat lekker! Even quality timen, heerlijk! Veel plezier!

19. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Hoeft zeker niks te zeggen! Bij mn dochter had ik helemaal geen kwaaltjes... het enige was vanaf een week of 7 veel last van mn darmen..dat heb ik nu al, haha!

b30 vindt dit leuk.
  20. Bitterballetje

5 feb 2024
    49
    32
    18
    Vrouw
    @Preitjuh90 goed plan! Lijkt me ook prettiger om prive dingen te delen ipv een openbaar forum.

@Ruyax waarom pas na de echo? Je bent meer dan welkom. Heb ook pas 22 mei mijn eerste echo.

Ik heb ook vrijwel de hele dag last van misselijkheid. Dit had ik bij dochterlief ook. Vooral als ik moe word/ben. Heb vriendlief ook naar de winkel gestuurd voor Gingerale.

@Miley30 Probeer voor het spugen nog snel een glaasje water te drinken. Want dan spuug je het water uit ipv gal.

@leandrotje Veel plezier en geniet!

Deel Deze Pagina