Uitgerekend 1 - 15 januari 2025

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Preitjuh90, 29 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum

1 januari

2 januari
    Lizy - ?

3
    januari
    Lilyanne- 33jaar- 3de kindje
    4 januari

5 januari

6 januari

7 januari
    Preitjuh - 33 jaar - 2e kindje (regenboog♡)

8 januari

Bitterballetje - 33 jaar - 3e kindje
    Leandrotje - 33 jaar - 5e kindje

9 januari

10 januari

11 januari
    Miley30 - 30 jaar - 4e kindje

12 januari

13 januari

14 januari

15 januari

♡ Meisje () | ♡ Jongen() | ♡ Verrassing()

Echo's/ afspraken:

Lilyanne - 16 mei eerste echo
    Bitterballetje - 22 mei eerste echo
    Preitjuh - 22 mei eerste echo
    Lizy - 1e echo VK
    Leandrotje - 27 mei eerste echo
    Preitjuh - 27 mei intake VK

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

2. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum

1 januari

2 januari
    Lizy - 37 jaar - 3e kindje

3
    januari
    4 januari

5 januari

6 januari

7 januari

8 januari

9 januari

10 januari

11 januari

12 januari

13 januari

14 januari

15 januari

Echo's/ afspraken:

Lizy - 1e echo VK

WIL JE OP DE LIJST?

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

3. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    met hoeveek weken hebben jullie de verloskundige al gebeld? ik had ze laatst nog gebeld maar dan vanwege bloedverlies ineens en ze zei me sowieso dat ze pas vanaf 7/8 weken een echo kunnen maken. ik ben nu uitgaande van een cyclus van 28 dagen 4+1 en ik twijfel of ik in de loop van deze week bel of bel als ik 5 weken ben?

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  4. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik heb wel al eerder gebeld. Waarom zou je wachten? Weet niet of het overal is..maar de agenda van onze VK was al aardig vol, waardoor een echo eerder dan met 8 weken al niet meer kon... we zijn nu uitgeweken naar een echo centrum met 7 weken, gezien de miskraam wilde ik gewoon zsm een afspraak hebben. Dalijk ook weer vakantie periodes van mensen dus zou gewoon bellen, dan heb je de afspraak maar alvast staan toch? :)

5. Bitterballetje

5 feb 2024
    49
    32
    18
    Vrouw
    Welkom Lizy!
    Inmiddels beetje bijgekomen van het nieuws? Gefeliciteerd. Hier ook een dochter van bijna 11 en zoon van 9. Weer helemaal terug naar de basis haha.

Ik heb vandaag niet echt een top dag gehad. Ik voelde mij raar, hele ochtend best wel heftige buikpijn gehad en een enorm down gevoel nu. Ik weet het niet…. Geen (extreem) bloedverlies is goed nieuws.

@Miley30 Ik heb mijn VK vorige week bij 4 weken een appje gestuurd. Ze heeft mij meteen gebeld en afspraak ingepland. Ze gaf aan dit met 6,5/7 weken te willen doen i.v.m. de vele miskramen. Daarbij als het deze keer mis gaat, krijgen we een miskraamonderzoek in het ziekenhuis. Ik zou je VK gewoon berichten.

Ik ben wel al opzoek naar een gastouder/kinderopvang. Bizar dat dat nu al moet.

Iedereen fijn weekend gehad?

6. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ja dat is ook zeker zo, hier is de mei vakantie net afgelopen, morgen gaan ze alweer naar school. dus ik bel morgen wel.

7. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ik ga morgen dan maar bellen. ik mag als t goed is tussen de 7/8 weken langskomen omdat ik de laatste keer voor de tweede keer een ma gehad heb.

ja belachelijk dat dat nu al moet he! ik ga straks weer werken 1 keer ik de week (zit in een traject) voor een paar uurtjes en dan wilt mijn moeder wel op de jongste passen gelukkig. Een vriendin van mijn man komt bij ons in de buurt wonen die zelf gastouder weer gaat oppakken dus daar kunnen wij sowieso wel wat mee regelen mocht dat nodig zijn.

8. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ach wat vervelend voor je! Geen fijne dag dus...
    Je schrijft; niet (extreem) bloedverlies... vloei je wel dan?

Ik durf het nog niet te geloven.
    Uit zelfbescherming ga ik ook proberen er nog niet teveel mee bezig te zijn maar eerst de termijnecho af te wachten.

9. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Hmm ja de moodswings horen er natuurlijk ook wel bij! Maar idd, geen bloed is goed... blijft spannend!!

Idd bizar, mbt kinderopvang etc... dat moeten wij idd ook gaan doen deze week... heb nog een beetje uitstelgedrag merk ik, haha.

Hier wel een prima weekend gehad! Nog een weekje vakantie, dus dat is super lekker! Echt even een soort van eigen bubbel met ons nieuws, hihi.

10. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum

1 januari

2 januari
    Lizy - 37 jaar - 3e kindje

3
    januari
    4 januari

5 januari

6 januari

7 januari

8 januari

9 januari

10 januari

11 januari

12 januari

13 januari

14 januari

15 januari

Echo's/ afspraken:

Lizy - 1e echo VK
    Miley30 - 28 mei eerste echo

WIL JE OP DE LIJST?

11. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    heb vandaag de vk gebeld en heb op 28 mei de eerste echo met 7 weken. wordt straks nog even gebeld door de vk omdat ik erg veel last heb van maagzuur steeds.

12. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Dat maagzuur kan nog wel afzakken. Ik had dat rond jouw termijn ook en nu met 5 weken eigenlijk al zo goed als weg, nog een klein beetje als ik teveel fris drink.

13. Bitterballetje

5 feb 2024
    49
    32
    18
    Vrouw

Nee ik vloei niet. Maar soms kun je wel eens een beetje vloeien. En dat hoeft niet direct paniek te zijn. Vandaar de opmerking extreem vloeien.

Lizy vindt dit leuk.
  14. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    @Bitterballetje gelukkig maar. Vandaag een betere dag?

@allen: wat doen jullie om fit te blijven? Normaal sport ik veel (hardlopen, fietsen, roeien) maar ik weet nu niet goed wat verstandig is.
    Ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben alleen gewandeld. En merk nu al dat als ik iets te hard de trap op ren dat ik achter adem ben!
    Ik wil vooral zvm fit blijven.
    Benieuwd hoe jullie dit doen.

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ehhh niet. :roflmao:
    Met de kids al druk genoeg in huis met huishouden erbij en werk 24 uur per week in de zorg, dus vind dat ik genoeg beweeg. O en we hebben een hond, daar wandelen we ook mee.

Lizy vindt dit leuk.
  16. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik heb al een opvang gevonden gelukkig.
    Ik moest vandaag naar de arbeidsgeneesheer.. om te berekenen tot wanneer ik moet werken. Ik werk in het ziekenhuis op de longafdeling.. maar moet dus blijkbaar tot 20 weken werken.. vind dit best lang.. benieuwd oft me gaat lukken haha.. ik ben echt aan het aftellen naar die eerste echo.. nog 10 daagjes:roflmao::roflmao:

17. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Tot 20 weken is toch niet lang?
    Ik werk ook in de zorg en mijn verlof gaat pas in vanaf 34 of 36 weken.

18. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik zit met veel coma patienten en mensen met canulles enzo.. veel.sleuren en trekken en heffen.. zware dienst.. ook veel infectiegevaar( covid, rsv, cmv) .. nuja we zullen het wel zien he..hoe het loopt.. ik paniekeer nogal rap.. wat doe jij precies?

19. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik merkte ook al dat ik sneller buiten adem was! Met wandelen met de honden zelfs soms..
    Ik ben sinds n paar weken begonnen met sporten en wil dat wel proberen vol te houden, minimaal 2x per week. Vooral spierversterking...heb tijdens 1e zwangerschap en erna lang gesukkeld met mijn bekken/stuitje.

Zijn jullie ook zo mooooeeee? Echt smorgens als ik wakker word ben ik zoooo moe, dikke ogen die nog verder willen slapen...hahaha

20. Bitterballetje

5 feb 2024
    49
    32
    18
    Vrouw
    Vandaag weer rustig.

Qua sporten…. Wat is dat?
    Echt geen tijd voor hoor. 40u werken, 2 kids, 4 dagen per week voetbal, 2 dagen dansenles dochter. Mijn partner en ik doen wel 1x per week bachata dansen en ik probeer elke middag te wandelen in mijn pauze. Ik ben vorig jaar gestopt met roken en ruim 20 kilo extra aan het lijf gekregen. Wil uit eindelijk wel meer gaan bewegen en fitter worden, maar dat past nu nog zeker niet in mijn tijdsschema.

@Lilyanne Oh wat fijn die 20 weken. Heb je het al gemeld op je werk? Hier wss gewoon doorwerken tot 34 of 36 weken, zolang je lijf het accepteerd.

Deel Deze Pagina