…♥♥♥ Morgen zou ik pas echt 4 weken zwanger zijn, dus waarom er nu al op staat dat de bevruchting 4-5 weken geleden is (dat betekent deze CB uitslag) weet ik niet.. toch een teken voor een tweeling misschien?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2024 ♡ 1 juli: 2 juli: 3 juli: 4 juli: 5 juli: 6 juli: Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje 7 juli: KimK93 - 29 jaar - 2e kindje Jenny24- 3e kindje 8 juli: 9 juli: 10 juli: 11 juli: 12 juli: Lot23 - 31 jaar - 1e kindje 13 juli: 14 juli: 15 juli: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Shirley1987 - 28 november : eerste echo Shirley1987 - 20 december : intake KimK93 - 22 november : eerste echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg
Nee hoor geen extra reden om aan te nemen dat het een tweeling is. Ik heb meestal ook al paar dagen voor NOD de 2-3. Nu met 4+4 ook de 3+… het is en blijft een indicatie
Hoi hoi, Ik ben nieuw hier. Na 2 jaar zouden we aanstaande vrijdag omgeveer beginnen met hormonen prikken voor iui behandeling. Maar dat is blijkbaar niet meer nodig. Spontaan toch zelf gebeurd❤️ 21 november 1e echo (1e kindje)
Wat bijzonder! Gefeliciteerd! Heerlijk dat jullie de IUIs en alles wat daarbij komt kijken, bespaard zijn gebleven!
Ben echt heel bang afgelopen woensdag heb ik met 4+4 een hele mooie 3+ gekregen op de cb. nu ben ik dus precies 5 weken en ik had nog 1 digitale over en wilde de kinderen daarmee op de foto zetten. Je raadt het al… hij geeft 2-3 aan. De urine was wel iets minder geconcentreerd, maar als hij woensdag al 3+ aangaf en dus nog minstens een keer verdubbeld is in de tussentijd, zou hij toch ook met minder geconcentreerde urine nu een 3+ moeten aangeven? Vorige keer dat dit gebeurde kreeg ik een miskraam
O nee Ik ben zelf nog niet eerder zwanger geweest dus heb hier geen ervaring mee, maar ik begrijp gezien de vorige keer dat je je hier niet gerust over voelt! Denk wel dat het aan de concentratie van urine kan liggen, zeker als dat de vorige keer veel sterker was dan nu. En die 3 dagen extra zijn dan ook niet zo veel meer, dan als het bv 10 dagen later zou zijn lijkt me. 28 november tot je eerste echo is ook nog zo ver weg… Pff… Zou je de huisarts of verloskundige kunnen vragen of je toch eerder langs kan komen omdat je je zo’n zorgen maakt? Sterkte meid, hoop dat je snel wat symptomen krijgt zodat je je wat geruster erover kan voelen!
Als ik jou was zou ik stoppen met testen, op een gegeven moment wordt het hormoon zo hoog dat je lichte testen gaat krijgen. Wie weet is dat nu al het geval. Ik zou lekker stoppen met testen en de eerste echo afwachten!
Ah ik begrijp dat je hier zenuwachtig over bent. Het kan zeker aan de concentratie van de urine liggen OF je hcg ligt gewoon heel hoog en de test kan het niet aan. Maar is 3+ met 4+4 al niet heel snel?
Hi meiden, Woensdag per toeval er achter gekomen dat ik zwanger ben… maar heb zenuwslopende dagen achter de rug en nog steeds. Op zaterdag 21 oktober seks gehad. Normaal gesproken korte cyclus van 23-27 dagen (4 oktober eerste dag laatste menstruatie).. Op woensdag 25 oktober had ik afscheiding met drup rood erdoorheen. Donderdag ook… zeg nog tegen mijn vriend (waren op vakantie) : Potver! Ja hoor! Maar daarna zette het niet door… Maandagochtend heel kort buikpijn (nu denk ik innesteling) en daarna rood bloed. Dinsdag ook. Woensdag ook. Toch voor zekerheid bij huisarts voorgelegd (moest voor iets anders zijn) en ze zei: doe voor zekerheid een test. Dus gedaan. En ja hoor positief. Huisarts stuurde me direct naar ziekenhuis voor echo en bloed afname. HCG van 22 en nog geen zwangerschap te zien (wel dikke BMS, bloed in baarmoeder nog en dichte baarmoedermond). Na echo meer rood bloed (gevoelige baarmoedermond?) Ik ben elke dag testen maar ik zie weinig tot geen verschil/oploop. Vandaag neemt bloedverlies af en ik ‘voel’ me wel zwanger. Maandag weer bloedprikken en donderdag weer naar ziekenhuis. Bij mijn vorige zwangerschappen ook bloed verloren (bij de eerste van week 6 tm week 13 en bij jongste een heftige innestelingsbloeding) Maar ik maak mezelf dus hélemaal gek vandaag!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2024 ♡ 1 juli: 2 juli: 3 juli: 4 juli: 5 juli: 6 juli: Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje 7 juli: KimK93 - 29 jaar - 2e kindje Jenny24- 3e kindje 8 juli: 9 juli: 10 juli: 11 juli: 12 juli: Lot23 - 31 jaar - 1e kindje 13 juli: Mommyof1 - 33 jaar - 3e kindje 14 juli: 15 juli: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Mommyof1 - 6 november : HCG prikken Mommyof1 - 9 november : gynaecoloog Shirley1987 - 28 november : eerste echo Shirley1987 - 20 december : intake KimK93 - 22 november : eerste echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg