Ik zie in de laatste idd wel niet veel oploop, maar het kan ook liggen aan het tijdstip/concentratie urine/ enz
Nou ik wacht hier nog steeds op de eerste symptomen. Ben nu 5+4 en de pijn in mijn borsten neemt af ipv toe. Geen misselijkheid, geen krampjes, geen vermoeidheid, niks.. Ik merk dat het mij best onzeker en angstig maakt
Tja verschil in concentratie zou kunnen, maar heb elke keer met ochtend urine getest, dus zou ongeveer even geconcentreerd moeten zijn. Over 2 daagjes nog maar eens testen. Ik had de streep al even donker als de controle lijn verwacht inmiddels
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2024 ♡ 1 juli: 2 juli: 3 juli: 4 juli: 5 juli: 6 juli: Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje 7 juli: KimK93 - 29 jaar - 2e kindje Jenny24- 3e kindje 8 juli: 9 juli: 10 juli: 11 juli: 12 juli: 13 juli: 14 juli: Irisarts - 24 jaar - 1ste kindje 15 juli: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Shirley1987 - 28 november : eerste echo Irisarts - 28 november: 1ste echo Shirley1987 - 20 december : intake KimK93 - 22 november : eerste echo Irisarts - 19 december: termijn echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg[/QUOTE]
Helaas moet ik dit groepje gaan verlaten, want ik heb dit weekend een miskraam gehad. Ik zal mezelf van de lijst halen.
Dankjewel! Ik heb om 15.00 een echo bij de verloskundige om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Het bloeden en de buikpijn houdt nogsteeds aan. Hoop zo dat het wel schoon is. Geen zin in een curettage of iets van pillen erbij.
Helaas is mijn baarmoeder niet schoon. Vruchtzakje met inhoud zit er nog. Wordt nu doorverwezen naar de gynaecoloog voor pillen of curettage.
Gisteren eerste echo gehad alles zag er goed uit hartje zien en horen kloppen volgens de echo rond de 7 weken en 2 dagen Volgende afspraak 18 december voor de 12 weken echo en de nipt test
Ik moet me vanmiddag om 15.40 melden bij de gynaecoloog. Sneller dan verwacht. Ben heel benieuwd...het overvalt me een beetje merk ik. Misschien omdat ik toch steeds nog een heeeel klein beetje de hoop had dat wanneer we daarheen zouden gaan er heel misschien op eens wel een kloppend hartje te zien zou zijn (terwijl ik diep van binnen dondersgoed weet dat dit onmogelijk is). Maar het komt nu gewoon zo dichtbij.
Bezoek aan de gynaecoloog gehad. Kleine "wurm" zit nog op plek. Helaas toch echt geen kloppend hartje (en sowieso veel te klein voor termijn). Kwam toch best wel even binnen nog. Deze echo is zoveel duidelijker dan van de verloskundige. Gynaecoloog wil het af wachten tot volgende week of het vanzelf naar buiten komt of niet. Zo niet krijg ik de pillen.