Mooie echo @Littledreamers ! @LuckyClover ik vind unisex ook heel leuk, die beige en bruin tintjes! Hier ben ik vannacht wat bloed verloren, het bloed wat te zien was op de echo afgelopen maandag. Maar jeetje ik raakte toch echt in paniek, er ging/gaat vanalles door mn hoofd. Het lijkt nu gestopt, maar ik ga straks wel de verloskundige bellen. Ik hoop dat ze even een echo tussendoor kunnen maken, want erg gerust ben ik niet.
Ik mag einde van de middag langskomen bij de verloskundige voor een echo. Ze begreep het en was super lief. Spannende dag vandaag, maar we gaan lekker afleiding zoeken met de kindjes. We hebben herfstvakantie dus het hele gezin is thuis.
Gisteravond controle gehad, alles was goed Hartje klopte nog steeds stevig, goed gegroeid, placenta groeide al goed en de kleine bewoog zelfs al 11-11 termijnecho, kan niet wachten hem/haar weer te zien Ze zette hem nu op 8w1d met 1,74cm, maar dat zal met de termijnecho waarschijnlijk weer bijgesteld worden.
Alles was goed, hartje klopte nog steeds goed. Ik ben opgelucht. Ze zag nog wel wat vocht/bloed maar niet zo veel, dus kan nog een heeeeel klein beetje gaan verliezen. Of mn lichaam lost het vanzelf op. Het leek een beetje op een tweede vruchtzak die niet meer in tact is maar dit durfde ze niet met zekerheid te zeggen Het kon in ieder geval geen kwaad voor de baby. En bij onrust mag ik altijd bellen. Ik kan weer slapen vanavond.
Oei, dat was even schrikken zeg! Maar fijn dat ze zo snel een echo konden maken en dat het geen kwaad kon. Jij kunt inderdaad weer beter slapen vannacht! X
Hier gisteren ook een mooie echo gehad Hartje klopte stevig en snel, er was al een klein gummibeertje te zien haha! Weer heel bijzonder, had er op zich wel een goed gevoel over maar was toch erg opgelucht toen het hartje al snel in beeld kwam Nu op naar de termijnecho over 3 weken... Is die vreselijke misselijkheid iig niet voor niets. Oh man ik vind het wel echt pittig... die absurde moeheid en dan de hele tijd die kotsneigingen. Maargoed, *einde klaagmodus*, want gisteren heb ik gelukkig het prachtige doel mogen bekijken
Ik heb over een uurtje een pretecho want ik zou graag een mooie echo foto hebben voor mijn oma Zij is momenteel niet zo goed Ze is ook al heel oud, bijna 94
Ik heb ook een mooi filmpje met de hartslag dat ik hopelijk morgenochtend nog aan mijn oma kan laten horen Ze kan elk moment komen te overlijden
Vanmorgen ook een pretecho gedaan - vooral voor mijn piece of mind. Alles zag er goed uit, keurig gemeten op 8+2/8+3 en een mooi kloppend hartje, de 'aansluiting' met de placenta duidelijk zichtbaar en zelfs wat beweging. Voor nu weer gerustgesteld. Op naar de echo met 10 weken in het ziekenhuis. We hebben het mijn schoonvader verteld - wel fijn om er even met iemand anders te bespreken. Mijn man staat er nog steeds enorm afstandelijk in. Hij was ook in mn eerste zwangerschap er weinig mee bezig, voor hem leefde het pas echt een beetje meer toen het zichtbaar werd bij mij en er beweging voelbaar was voor hem. Dat is nu weer zo en dan nog bovenop de angst. Enfin, ik ga mn best doen te genieten.
Oei toch een aantal bange momentjes hier voor enkele dames! Gelukkig dat alles goed gaat!! Nou ik had het beter niet geschreven dat mn misselijkheid weg was.. wat is me dat zeg.. sinds donderdag hele dag door misselijk en vooral savonds, niet normaal.. bah..
Het heeft helaas weer niet zo mogen zijn. Ben het kindje verloren, helemaal perfect met alles erop en eraan. Ik haal mezelf uit de lijst. Ik wens jullie alle een mooie zwangerschap toe.