Ik moet bevallen. Ze willen het kindje in zn geheel kunnen bestuderen.. bij een curretage raakt het kindje verbrijzeld/beschadigd…. dinsdag medicatie nemen om de zs stop te zetten en dus het hartje stop te zetten.. vreselijke gedachte. Kan me niet voorstellen dag je dit op latere termijn meemaakt, dit is nu al zo onwezenlijk.
Ik ben ook bevallen met 15 weken (curretage was geen optie meer ivm de termijn), ook opgewekt met medicatie. Het innemen van die eerste pil vond ik ook echt vreselijk, en daarna wilde ik vooral dat het gauw over zou zijn, zonder complicaties en niet te lang duurde. Ik vond het wel fijn om hem te zien en afscheid te kunnen nemen. Wij hebben hem nog even bij ons gehad in een bak water (de watermethode) Zo klein, en zo vreselijk gewenst en zo verdrietig als het zo eindigt... Ze gaan dus nog verder onderzoek op het kindje doen? Heel veel sterkte, nogmaals. Het is echt zo heftig. Hopelijk gaat de bevalling soepel en zonder complicaties.
Bedankt.. ja ik denk soms wel dat het hele proces van bevallen me zal helpen om het te verwerken.. maar weet het allemaal niet goed. Ik wil het kindje ook wel zien.. maar zoals je zegt, ik hoop gewoon dat het snel achter de rug is. Nu geniet ik nog van de laatste dagen met mn buikje..
Ik heb vandaag een goede nipt + nevenbevindingen uitslag mogen ontvangen. Donderdagavond de 13wk echo ♡ Zijn jullie al met namen bezig?
Na een goede 13 weken echo vorige week dinsdag, hebben we vrijdagavond een geslachtsbepaling gehad en zaterdag de gender reveal gehouden Wij verwachten een jongetje
Wat een zekerheid haha dat jullie namen nu al vast staan! Misschien dat t met een 2e wat sneller gaat? haha of ik ben gewoon lekker wispelturig Wij hebben ons lijstje al teruggebracht naar 14 namen per geslacht
Nee nog niet echt. Vind namen zo vreselijk moeilijk. Denk dat we eerst afwachten wat het geslacht wordt voor we er serieus mee bezig gaan (we wachten ws tot de 20 weken echo). Bij onze dochter hadden we 2 namen en is de definitie beslissing pas gemaakt vlak na de bevalling. Haar 2e naam (die ik graag wilde geven, maar waar we steeds niet uit kwamen en wat we dus maar een beetje hadden laten zitten), is uiteindelijk gekomen na een Google actie van mn man op de ochtend voor hij haar ging aangeven bij de gemeente Ben nog steeds blij met de namen, dus heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Bij ons zoontje hebben we in de dagen tussen het slechte nieuws (en de bepaling van de sekse door de vlokkentest) en de bevalling, los van elkaar lijstjes gemaakt en toen is het de naam geworden die op allebei ons lijstje voor kwam. Merk wel dat ik steeds meer benieuwd ben naar wat het is. Hoe gaat het met jullie buiken? Ik heb het idee dat de groei bij mij nu harder gaat dan de vorige keren. Voel vooral sochtends in bed een hele bal in mn buik, tot in de buurt van mn navel, wat dan weer veel lager wordt als ik geplast heb. Mn zwangerschaps broeken die ik uit de kast heb gehaald zijn alleen te wijd van boven door mijn eerste zwangerschap, dus die zakken af nog. Maar mn gewone broeken passen echt niet meer... Vind het zonde on hele nieuwe te halen voor die paar weken, dus leef nu een beetje in yogabroeken op de dagen dat ik thuis werk en niet jaar kantoor hoef...
Oh ja heel herkenbaar. Dit is mijn 3e kindje en het gaat nu ook een stuk sneller. Die bal voelde ik van het weekend ook opeens zo hoog in de ochtend. Ik krijg met geen mogelijkheid de knopen meer dicht dus loop vooral in jurken met dikkere panty, maar dat is me nu toch echt te koud dus de zwangerschapsbroek toch maar aan getrokken. Wát een verademing na die broeken met een elastiekje door de knoop
Even bijgewerkt weer. ♡ Uitgerekend 1 - 16 juni 2023 ♡ 1 juni 2 juni Dansprinsesje 34j , tweede kindje 3 juni Fantastiyanna, 36 jaar, derde kindje Xlalax, 27 jaar, tweede kindje Littledreamers, 28 jaar, eerste kindje 4 juni Dalilah, 35 jaar, tweede kindje Pioen20, 32 jaar, tweede kindje 5 juni xxxEllenxxx, 35 jaar, tweede kindje Liz19866 - 36j - tweede kindje Mupje21 - 33j - tweede kindje 6 juni Gowiie80 - 32j - vierde kindje 7 juni Kippetje33 - 35j - tweede kindje Zoetjuh92 - 30j - derde kindje 8 juni LuckyClover - 37jr - eerste kindje 9 juni 10 juni Appelflapje - 35j - tweede kindje 11 juni 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni 16 juni Noxe - 35 j - derde kindje 24 juni Suzi98 - 24j - 2e kindje Afspraken: Liz19866 - 25/11 - 13 weken echo Mupje21 - 1/12 - 13 weken echo Littledreamers - 1/12 - 13 weken echo Dansprinsesje 5/12 - 15 weken echo LuckyClover: 8/12 13wk echo Littledreamers - 16/12 - pret echo geslacht bepaling. Luckyclover: 21/12 controle vk LuckyClover: 16/1 20wk echo Zoetjuh92 - 13/01 20weken echo ------------------------------------------ jongen (1) | meisje (1) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Wat fijn!! Hier was vorige week de NIPT ook goed (ook geen nevenbevindingen) en ook de 13 weken echo was goed. Bizar hoeveel ze al kunnen zien in dit stadium ondanks dat het nog zo'n kleine frummel is. Hier hebben we een aantal namen maar geen wauw factor, terwijl we dat bij onze dochter wel meteen hadden. Zitten ook echt niet op 1 lijn haha.. namen die ik t mooist vindt vindt mijn man niks en andersom. Wordt dus nog een dingetje! Eerst maar even het geslacht afwachten, wij hebben volgende week pretecho.
Herkenbaar van die kleding! Hier zakken ook m'n zwangerschapsbroeken van m'n kont af. Normale broeken gaan nog net maar zitten minder lekker. Heb wel zo'n stoffen broek met bloemetjes, die rekt lekker mee (tip!). En ik leef nu vooral in jurkjes met panty/maillot, dat rekt ook nog wel.
Yaaay 13wk echo helemaal goed! Alles erop en eraan en op de goede plek! Bleef niet stilliggen haha en zagen het al op t duimpje zuigen, te cute! ♡♡
♡ Uitgerekend 1 - 16 juni 2023 ♡ 1 juni 2 juni Dansprinsesje 34j , tweede kindje 3 juni Fantastiyanna, 36 jaar, derde kindje Xlalax, 27 jaar, tweede kindje Littledreamers, 28 jaar, eerste kindje 4 juni Dalilah, 35 jaar, tweede kindje Pioen20, 32 jaar, tweede kindje 5 juni xxxEllenxxx, 35 jaar, tweede kindje Liz19866 - 36j - tweede kindje Mupje21 - 33j - tweede kindje 6 juni Gowiie80 - 32j - vierde kindje 7 juni Kippetje33 - 35j - tweede kindje Zoetjuh92 - 30j - derde kindje 8 juni LuckyClover - 37jr - eerste kindje 9 juni 10 juni Appelflapje - 35j - tweede kindje 11 juni 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni 16 juni Noxe - 35 j - derde kindje 24 juni Suzi98 - 24j - 2e kindje Afspraken: Littledreamers - 16/12 - pret echo geslacht bepaling. Luckyclover: 21/12 controle vk LuckyClover: 16/1 20wk echo Zoetjuh92 - 13/01 20weken echo ------------------------------------------ jongen (1) | meisje (1) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’