Uitgerekend 1 - 15 juni 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kamerplantje, 29 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    782
    829
    93
    Vrouw

2. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Zijn er al mensen misselijk? Ik zelf echt nog niet. Vorige keer ook pas vanaf 7 weken. Toch vind ik het beetje jammer ofzo, was liever wel misselijk geweest ter bevestiging. Maar ja aan de andere kant weet ik ook nog wel hoe vreselijk dat continue misselijke gevoel is dus wat dat betreft mag het wegblijven:rolleyes:

3. MMJPJ

MMJPJ Actief lid

1 mei 2023
    299
    156
    43
    Vrouw
    Dankje!!!
    Woensdag idd.
    Ja ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over terwijl ik van mezelf best wel pessimistisch ben haha. Dus ik hoop dat ik het bij het rechte eind heb.
    Wel zenuwachtig evengoed hoor.
    Nog steeds milde klachten, maar ik voel wel dat er wat aan de hand is daarbinnen. Hoe gaat het met jouw kwaaltjes?
    Het komt vast goed ☘️

Bloemkooltje vindt dit leuk.
  4. MMJPJ

MMJPJ Actief lid

1 mei 2023
    299
    156
    43
    Vrouw
    Jeetje, dat begrijp ik idd.
    Morgen begint de nieuwe week en kunnen we eindelijk aftellen! Fingers crossed. Verstand op nul (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)

Bloemkooltje vindt dit leuk.
  5. MMJPJ

MMJPJ Actief lid

1 mei 2023
    299
    156
    43
    Vrouw
    Ik werd het mijn vorige zwangerschap ook pas vanaf 7 weken. Nu alleen een vlaag af en toe.
    Wel heb ik dat sommige dingen me echt niet meer smaken, terwijl ik dit anders heel lekker vind. Zoals heldere kippensoep, als ik dat alleen al ruik ga ik al bijna over mijn nek.

6. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    782
    829
    93
    Vrouw
    Ja ik.. al vanaf week 5 aan de Emesafene.. :rolleyes:
    Ik snap je wel… toch wel ‘fijn’ om kwaaltjes te hebben, aan de andere kant geeft het ook helemaal geen garanties..

MMJPJ vindt dit leuk.
  7. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    782
    829
    93
    Vrouw
    Ik vraag me af.. wat is nou normaal aan ‘buikpijn’?
    Bij mijn eerste miskraam verging ik echt van de menstruatie kramp, twee miskraam niks. Maar bij beide wel van die speldenprikjes.
    Nu eigenlijk nagenoeg niks? Zelfs geen speldenprikjes. Had in begin wel wat ‘trekkend’ gevoel in mn bekkenbodem maar nu niet echt meer.
    Moet er wel bij zeggen dat ik bij mijn miskramen een cyste op mn eierstok had van 10cm die achter mn baarmoeder lag en ik ben daaraan geopereerd dus die is weg. Maar het maakt me onzeker!
    Hebben meer geen last van buikpijn achtige dingen?

8. Marly36

Marly36 Niet meer actief

Riri90 en Bloemkooltje vinden dit leuk.
  9. Marly36

Marly36 Niet meer actief

Bij mij btje af en aan, maar eerder gevoelige lage rug en zeurende buikpijn op de achtergrond af en toe. (Dat maakt mij dan weer onzeker) maar ook momenten niets. Is ook zo'n onzekere periode!
    Ik heb soms ook een klein btje licht bruine afscheiding.. helpt ook niet qua zekerheid. Ik probeer er maar vanuit te gaan dat het goed gaat.
    En de misselijkheid/ holle gevoel en de vermoeidheid lijken dat dan weer te bevestigen haha

10. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    782
    829
    93
    Vrouw
    #210 Bloemkooltje, 22 okt 2023
    Laatst bewerkt: 22 okt 2023
    Ja is ook zo… licht bruine afscheiding lijkt me ook vervelend. Zou ik ook onzeker van worden, terwijl je ook veel leest dat dat helemaal geen kwaad kan gelukkig! Dus het is vast onschuldig..
    Ik heb dus helemaal geen lage rugpijn of buikpijn….
    Die misselijkheid helpt wel hè… om je zwanger te voelen haha

Marly36 vindt dit leuk.
  11. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw

Hier ook zo tot net… net uit bed en trok een shirtje met col aan.. werd daar zo misselijk van dus ik rende naar de wc, flink kokhalzen maarja lege maag natuurlijk
    Bij vorige 2 zwangerschappen vanaf wk 6a7 emasefene 3dd gebruikt tot wk 22! Gaf 8-10 over zonder emasefene en met vaak sochtends voor werk 1a2x ( dus begon dan later) en einde vd middag 1 a 2x..

Ben benieuwd nu ☺️

hier geen buikpijn alleen als ik naar het toilet moet voor ontlasting , verder eigenlijk weinig klachtjes. In wk 5 wel speldenprikken gehad heel laaaaag , dat deed zeer! Maar is weer over
    Vooral borsten die huge zijn ( zijn normaa
    Cup H) en gevoelig, steken erin etc
    Lege maag gevoel

succes vandaag ladies!!

12. Riri90

Riri90 Lid

26 sep 2023
    95
    79
    18
    Voor de verandering wel, maar eerlijk de afgelopen 4 zwangerschappen was ik dat amper.

Ik snap je gevoel wel. Je bent liever misselijk want dan voel je je wat meer zwanger.. misschien komt het nog wat je zegt?

13. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Sorry dames verkeerde topic!!! Was voor in mijn eigen 16-30 juni topic haha!

MMJPJ en Bloemkooltje vinden dit leuk.
  14. Marly36

Marly36 Niet meer actief

Haha je bent altijd welkom hoor :)

Marlena en Riri90 vinden dit leuk.
  15. Marly36

Marly36 Niet meer actief

Uitgerekend 1 t/m 15 juni
    1 juni :

2 juni :

3 juni :

4 juni :
    Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje

5 juni :

6 juni :
    Riri90- 33 jaar- 4e kindje

7 juni :
    Nimonia - 38 jaar - 3de kindje

8 juni :

9 juni :
    Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM)
    Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF)

10 juni :

11 juni :

12 juni :
    1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE

13 juni :
    Mischa - 35 jaar - 2e kindje via IVF

14 juni :
    Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje

15 juni :
    Minkx - 32 jaar - 1e kindje

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0)
    Afspraken:
    16 oktober - echo - Patty86
    19 oktober - echo 6,5 wk - Marly36
    25 oktober - eerste echo 7wk -Mischa
    25 oktober - eerste echo 7wk-1e wondertje
    25 oktober - echo - Patty86
    26 oktober - eerste echo 7wk - Bloemkooltje
    27 oktober - eerste echo (8weken) - Nimonia
    27 oktober - 1e echo vk 7wk - Marly86
    30 oktober - echo 8 wk - Marly36
    30 oktober - 1e echo 7wk - Minkx
    31 oktober - eerste echo - Bloem543
    31 oktober- eerste echo- Riri90

Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan

16. Marly36

Marly36 Niet meer actief

Ik heb mij ondertussen aangemeld bij de vk en vrijdag afspraak en een echo. Fijn, even spieken of het hartje nog klopt. Houd mij toch bezig
    En afgelopen vrijdag aangemeld kdv, nou waarschijnlijk okt 2024 geen plek:eek:

Bloemkooltje en 1e wondertje vinden dit leuk.
  17. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Oh dat is fijn! Hoe ver ben je dan??1e echo al Gehad toch?
    Woensdag mag ik, zo spannend! Niet eerder een negatieve ervaring mbt echo’s maar toch echt gespannen

ooh het kdv..wanneer hoor je vanaf wanneer wel Plek is ? Heb je veel dagen nodig? Je hebt gelukkig 9 weken betaald verlof (70% doorbetaald) die je kan opknippen dus in principe zou je dat kunnen gebruiken behoorlijk wat weken als het bijv maar om 1 dag in de week zou gaan.. je mag/partner heeft dezelfde rechten dus kan ook nog..
    wij hebben op een “ stille wachtlijst “ gestaan, voor ouders die mogelijk in de toekomst nog een kindje willen als er een kindje nu al op t kdv zit. Dus vanaf juni 2024 al plek.. dat niet nodig maar wel fijn!

Riri90 vindt dit leuk.
  18. Riri90

Riri90 Lid

26 sep 2023
    95
    79
    18
    Oh wow bestaat dat al? Een stille wachtlijst? Dat klinkt echt bizar zeg! Ik wist niet eens dat dat bestaat maar ergens ook logisch. Maar heeft het zin of beland je dan alsnog in dezelfde waslijst als het wel raak is?

Ik heb hier nog niks gedaan. Eerst maar eens een echo. Maar ik woon ook in een klein dorp buiten de randstad dus dat scheelt denk ik heel veel.

19. Marly36

Marly36 Niet meer actief

Ja eerste echo donderdag al gehad in het ziekenhuis ivm medisch traject. As vrijdag ben ik 7wk5 en dan mag ik maandag nog een keertje in het ziekenhuis.
    En voor jou is het morgen alweer woensdag!

Wat betreft kdv ik heb 3 dagen nodig, als ouders willen oppaasen 2. Maar heb 3 dagen aangevraagd. Hoor 3 maanden voor 1 okt of er 1 of 2 dagen beschikbaar zijn, maar 3 sowieso niet. Ja en anders inderdaad v extra verlof. Wat fijn die stille wachtlijst!
    @Riri90 wij zijn afgelopen jaar vd randstad naar een dorpje verhuisd en dacht dat geen beschikbaarheid op kdv echt randstad taferelen zijn. Haha. Maar komt links of rechtsom wel goed!

20. Marly36

Marly36 Niet meer actief

MMJPJ vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina