Ja get, echt een shitsituatie. Het hartje klopt wel, maar ze heeft niks gezegd over te langzaam wel of niet. Het paste bij 6+1, maar dat is dus wel een week verschil. Voor haar was dat nog wel positief. Ik voel me ook nog altijd wel zwanger, maar het lijkt wel of alle kwaaltjes wel wat minder geworden zijn. Maar misschien zit het tussen mn oren. Ik hoop met je mee!
Hoe is het eigenlijk met jullie kwaaltjes? Ik ben echt nog steeds op en af misselijk, maar met medicatie is het prima te doen. Gisteren lekker uit eten geweest en dat ging prima. Vandaag ging ik even boodschappen bestellen (online) en ben ik al misselijk bij een foto van iets dat eetbaar is.. Ik zie wel een beetje op tegen de werkweek eerlijk gezegd. Want wat moet ik tussen de middag eten? Als ik niet uitkijk eet ik niks en daar word ik zo misselijk van. Ik vind brood sowieso niet echt heel smakelijk... maar ik heb nog geen idee in wat dan handig is. Als ik nu aan eten denk dat wordt ik nergens warm of koud van eigenlijk..
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : Pumpkinspice 2 juni : 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : Riri90- 33 jaar- 4e kindje 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : Mischa - 35 jaar - 2e kindje via IVF 14 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 15 juni : Minkx - 32 jaar - 1e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 16 oktober - echo - Patty86 19 oktober - echo 6,5 wk - Marly36 25 oktober - eerste echo 7wk -Mischa 25 oktober - eerste echo 7wk-1e wondertje 25 oktober - echo - Patty86 26 oktober - eerste echo 7wk - Bloemkooltje 27 oktober - 1e echo vk 7wk - Marly86 30 oktober - echo 8 wk - Marly36 30 oktober - 1e echo 7wk - Minkx 31 oktober - eerste echo - Bloem543 31 oktober- eerste echo- Riri90 8 november - tweede echo 8,5wk - Bloemkooltje 01 december - tweede echo (12w) ) Nimonia - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg[/QUOTE]
Wat lekker uiteten!! Daar ben ik wel een beetje jaloers op! Dat is toch wel dikke winst dat dat gelukt is! Ik ben overgestapt op krentenbollen, yoghurt/vla, appels, bakje met komkommer en wortel. Beetje frisse dingen helpen mij en optijd eten. Direct als ik trek krijg. Misschien helpt het jou ook? Ik heb zelf het idee dat ik iets minder misselijk ben dan de afgelopen weken. Maar ik vond het met die misselijkheid hard werken om de dag door te komen icm vermoeidheid. Maar volgens mij ben/ was ik een stuk minder misselijk t.o.v jou. Hoop voor jou dat de misselijkheid elke dag een beetje afneemt!
Andere vraag; herkennen jullie dat je bh's niet meer past? Ik pas er net aan nog 2 (zonder beugel), maar wat voor bh ga je na 8 weken zwangerschap kopen? Iemand ideeen, tips?
Ja! Ik slaap al met een beugelloze BH aan…. En heb een simpele meegroei BH besteld voor ‘s nachts want de beugelloze die ik zelf had vallen ze inmiddels zowat uit.. De beugel BH’s zijn overdag nog het beste.. maar ook daar pas ik eigenlijk niet meer in! Maar wat is nou een fijne voor overdag? Merk wel dat ik steun nodig heb! Ik heb ook tips nodig.. haha!
Goedenavond dames, Ik raad een sport bh aan. Zit heerlijk en wiebelen ze niet pijnlijk heen en weer Zag trouwens dat op de nieuwe lijst mijn afspraken zijn verdwenen
@Bloemkooltje Ik heb eerlijk gezegd vrij weinig kwaaltjes Doordat ik vanochtend mijn boodschappenmand goed vol had gepropt, had ik na het sjouwen wel wat last van krampjes en mijn rug. Ik pak dus voortaan een winkelwagentje Ik ben nooit misselijk, en ik hoop dat dit zo blijft. Ik heb gek genoeg een enorme eetlust, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Ik vind ook echt alles lekker. @Marly36 Mijn beugelbeha's zitten inderdaad nu al niet lekker meer. Ik had er vanochtend eentje aan, maar jeetje... Wat een ellende. Ik draag nu het liefst een bralette. Ik ga nog geen nieuwe kopen, want mijn borsten zullen de komende maanden nog wel blijven veranderen.
Mijn echo was goed. 8wk1 vandaag. En 17,4 mm en kloppend hartje. Ik heb af en toe bruine afscheiding en dat maakte mij vanochtend toch weer onzeker. Maar het is goed! @Minkx ik hoop dat jij ook een goede echo hebt! Ben benieuwd
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : Pumpkinspice - 36 jaar - tweede kindje. 2 juni : 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : Riri90- 33 jaar- 4e kindje 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : Mischa - 35 jaar - 2e kindje via IVF 14 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 15 juni : Minkx - 32 jaar - 1e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 25 oktober - eerste echo 7wk -Mischa 25 oktober - eerste echo 7wk-1e wondertje 25 oktober - echo - Patty86 26 oktober - eerste echo 7wk - Bloemkooltje 27 oktober - 1e echo vk 7wk - Marly86 30 oktober - echo 8 wk - Marly36 30 oktober - 1e echo 7wk - Minkx 31 oktober - eerste echo - Bloem543 31 oktober- eerste echo- Riri90 8 november - tweede echo 8,5wk - Bloemkooltje 8 november - zkh - pumpkinspice 10 november - termijn echo vk - pumpkinspice 16 november - vk (echo?) - Marly86 1 december - tweede echo (12w) ) Nimonia 1 december - 13 wk echo (12+5) - Marly86 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
Wat fijn om te horen! Mooi gegroeid ook. Vervelend en onzeker van die afscheiding! Wat geven de daar als reden voor? Loop je bij de gyn/klinisch verloskundige in t ziekenhuis? En mag ik vragen waarom?lfs
Yes! Goed nieuws, goed zeg. Kan me voorstellen van je onzekerheid. Fijn dat je dan kan spieken en dat alles dan goed is! Opluchting!
Een berichtje van mijn kant. Net 1e echo gehad. En er blijkt nie 1 maar 2 kloppende hartjes te zijn.... Super goed nieuws natuurlijk.. maar ook flink schrikken . Dus dat moeten we nog even laten bezinken Heb me in iedergeval bescheurd van het lachen bij de vk op de tafel
Wooooowwww! Wat een dikke verassing!! Kan me voorstellen dat die even moet bezinken…. Haha Zitten er ook tweelingen in de familie?
Haha, oh ik kan mij zo bedenken dat je er van schrikt en de slappe lach van krijgt! Maar gefeliciteerd! Hoe ver ben je?
Ja tuurlijk, ik ben zwanger na een IVF traject! Wij werden niet zwanger, zonder aanwijsbare reden. Daarnaast vroege echo bij de gyn ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Ze zag trouwens op de echo geen reden voor soms afscheiding met oud bloed, maar geen reden voor zorgen