Super! Goed nieuws zeg! Grappig eigenlijk.. we begonnen allebei tegelijk met onze kinderwens en lopen nu bijna op de dag gelijk!
Volgens mij 9.1 en 9.3 als ik het goed bergrepen heb. Moet eerlijk zeggen dat t meeste langs me heen is gegaan, toch wel een beetje in shock. Straks 4 kids in huis.. word een drukke bedoeling
Zeker! Ik had nog voedingsbh’s in een maat groter dan normaal ( van 80H naar 80I) , die zijn nog goed , dus goede kwaliteit , in 2015 al gekocht! Sinds een paar dagen aan omdat ze ergens achter t schot lagen.. anders met 6 wk al gaan dragen, die steken en pijn in die (.)(.) is niet prettig.. nu iets comfortabeler
Dank. Gelukkig alles goed. Maar we zijn nog nooit zo zenuwachtig geweest. De laatste keer dat we in die echo kamer stonden kregen we het verpletterende nieuws dat ons kind niet levensvatbaar was met 20wkn. Dus je snapt: dit was echt even een dingetje, zacht gezegd Gelukkig was alles goed. Kindje bewoog zelfs al. Vond ik prachtig om te zien. ❤️ je voelt gelijk zoveel liefde
Prachtig bericht en wow zo heftig dan die echo! Werd dat ook begrepen en goed opgepakt toen jullie de echo kamer in gingen? Hoeveel wk/dg Ben je nu precies? Geniet hiervan ❤️
Meiden, ik ga jullie verlaten. Helaas klopt het hartje niet meer. Wilt 1 van jullie mij uit de lijst verwijderen? Iedereen die nog een echo krijgt heel veel succes en nog een fijne zwangerschap allemaal. Liefs
Ach wat ontzettend verdrietig en heftig voor jou en jullie! Heel erg veel sterkte deze tijd en hopelijk in de toekomst een blijvende zwangerschap voor jullie ❤️❤️❤️
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : Pumpkinspice - 36 jaar - tweede kindje. 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : Riri90- 33 jaar- 4e kindje 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 15 juni : Minkx - 32 jaar - 1e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 8 november - tweede echo 8,5wk - Bloemkooltje 8 november - zkh - pumpkinspice 10 november - termijn echo vk - pumpkinspice 16 november - vk (echo?) - Marly86 1 december - tweede echo (12w) ) Nimonia 1 december - 13 wk echo (12+5) - Marly86 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
Wij hebben vandaag weer een echo gehad, en ik had vanalles verwacht maar niet dit. Vruchtje is praktisch niet gegroeid, nog steeds zo groot als bij 6 weken ongeveer. Wel een heel duidelijk kloppend hartje. De gynaecoloog wist ook niet helemaal wat dit betekent. Ze verwacht dat het uiteindelijk niet goed zal gaan, maar ook dat is onzeker. Volgende week weer terugkomen voor opnieuw een echo.
he meid Hier echt kotsmisselijk vanaf vrijdag (7.2) zaterdag meer dan 7-8x overgegeven en zondag aan de Emesafene gegaan, inmiddels 3x op een dag en nog Steeds overgeven maar nu 4x op een dag.. echt bah.. hele dag misselijk en weeeig , boterhammen en hartig gaat wel, smaakjes loze thee en water .. verder komt er niet veel in ik héb het bij beide zwangerschappen ook gehad , tot wk 22.. dus zal nog wel een tijd duren, misschien dat het wat beter wordt als hcg niet meer stijgt Ik werk wel maar gaat niet zo lekker.. verder geen plannen en agenda Leeg..maar wel pittig met 2 kids..al is de jongste ook net deze week naar school Welke medicatie gebruik jij en geef je over? verder al echt een buikje.. door de misselijkheid al positielegging aan want kan echt geen band erop hebben oid , dat is ingewikkeld als je Het nog niet breed wil verspreiden… hoe is dat bij jullie meiden? liefs
Poeh wat een onduidelijkheid en onzekerheid , natuurlijk klinkt het niet goed dat het niet gegroeid is maar wel dat het hartje nog zo goed klopt.. ingewikkeld zeg, weer een week wachten heel veel sterkte