♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Pumpkinspice - 36 jaar - tweede kindje. Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : Riri90- 33 jaar- 4e kindje 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 15 juni : Minkx - 32 jaar - 1e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 8 november - tweede echo 8,5wk - Bloemkooltje 8 november - zkh - pumpkinspice 9 november- 9.1 afspraak gyn/internist echo?-1e wondertje 10 november - termijn echo vk - pumpkinspice 16 november - vk (echo?) - Marly86 17 november - Intake vk - Minkx 24 november - Termijnecho (10+6) - Minkx 1 december - tweede echo (12w) ) Nimonia 1 december - 13 wk echo (12+5) - Marly86 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
Ik had al niet zoveel kwaaltjes, maar zelfs die kwaaltjes nemen nu af. Ik merk nu alleen nog aan mijn borsten en darmen dat ik zwanger ben. Dus ik was al aan het Googlen geslagen, want het maakt me wel wat onzeker. Maar het schijnt vrij normaal te zijn. Misschien heeft het hCG vroeg zijn piek bereikt. Maar wie weet... Het eerste trimester is nog niet op zijn einde
Bedankt! M’n slapeloze nachten waren nergens voor nodig! De baby is helemaal goedgekeurd! Hij bewoog zelfs al flink! Vorige keer dacht ik 6+6 te zijn en zei de echo 6+4. Dat spookte toch nog in mn hoofd, hoewel de dokter toen zei dat het helemaal goed was! Ik was nu 8+5 dacht ik, maar volgens de echo zelfs 9+0! Wouw! De kleine is echt flink gegroeid! We worden ‘loslaten’ uit het ziekenhuis… en mogen nu naar een verloskundige! Wat een mijlpaal! Ik zal eind van de week maar eens een belletje plegen die kant op…
Wat een heerlijk fijn bericht en uitkomst! Geniet hiervan, zeker verloskundige bellen en kinderopvang en kraamzorg.. Hier is t al weken geregeld morgen afspraak gyn/internist , hopelijk met echo!!
@Eva385 Hoe is ‘t met jou? Had jij vandaag ook een echo of heb ik dat niet goed onthouden ? @Pumpkinspice Hoe was jouw afspraak vandaag?
Ik had een afspraak in het ziekenhuis voor een soort bloedverdunners. Die zou ik vanaf week 12 tot 36 mogen slikken zodat de placenta beter aangelegd en doorbloed bleef. Ik moest namelijk met stel en sprong worden ingeleid met mijn zoontje omdat het niet meer naar behoren werkte. Maar goed, ik gaf aan dat ik bloedingen had en hield me een beetje van de domme en zei: ik dacht dat ik een echo kreeg. Die mocht ik, omdat we toch op de gynaecoloog aan het wachten waren. Het was oorverdovend stil....Ik zag het direct, hij of zij lag in elkaar gedoken onderin mijn buik. Het hartje klopte niet meer...
Oh goed om te horen dat ik niet de enige ben waar de kwaaltjes wat bij afnemen/ afgenomen zijn. Heeft mij wel zo onzeker gemaakt, dat ik morgenochtend extra afspraak bij de vk heb...
Nee dat meen je niet! Wat ontzettend verdrietig. En wat moet dat een enorme schok zijn geweest! Ik vind het lastig om de juiste woorden te vinden.. wat ontzettend rot! In ieder geval een hele dikke knuffel!
Oke vonden ze dat zo verdacht dat die kwaaltjes afnemen dat ze je daarom een keer extra wilden zien? Of wilde je dit zelf?
Nee, wilde ik zelf. Vk maakt zich nergens druk om geloof ik haha. Ik had alleen even paniek. Van hoe kom ik mn dag door van vermoeidheid en misselijkheid, naar bijna niets meer van dat. Btje onzekerheid geloof ik. Maar alles doet het en groeit
Kan me best voorstellen dat je ook even gerustgesteld wil worden hoor. Als ik je handtekening lees heb je een hoop meegemaakt en dan is die onzekerheid helemaal niet raar. Fijn dat alles goed was!
Aaaah nee zeg wat een verdriet ! Sinds wanneer had je bloedverlies en ook pijn?? Wat een schok zeg En nu? Moet je het afwachten of het vanzelf gaat komen of krijg je medicatie? Tjonge, ben er echt van geschrokken, heel veel sterkte en kracht gewenst, troost ook voor deze periode Hopelijk kan je er met je partner en andere goed over praten
Ik had vandaag de echo weer. Helaas geen kloppend hartje meer Hoewel ik me daar ook wel op had ingesteld toch wel een enorme domper. Duik dit weekend even onder. Wens jullie allemaal een goede en voorspoedige zwangerschap nog!
Ook al stel je je erop in… het is toch hartstikke verdrietig! Kan me voorstellen dat je even onderduikt, want het is niet niks allemaal. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!