de oploop van 24 uur. Wachtdag 11 na blastocyste en dus 16 dpo. Hij is flink opgelopen. Ik durf het niet te geloven
Wat goed! Heb je er al wat meer vertrouwen in? Al ken ik de ongerustheid al te goed. Is gewoon erg spannend die eerste paar weken.
Herkenbaar hoor! Ik had de vorige keer ook al gauw knalpositieve testen. Maakt me nu ook wel wat onzeker, maar houd me eraan vast dat het niet iets hoeft te betekenen
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 8 juni : 9 juni : 10 juni : 11 juni : 12 juni : 13 juni : 14 juni : 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Nee, maar heb me wel vandaag aangemeld bij de verloskundige! Dat mocht vanaf 5 weken. Ik mag over 2,5 week voor een vitaliteitsecho. Vandaag trouwens helemaal niet misselijk geweest. Eigenlijk een zegen, maar ik ga weer gelijk doemdenken. Het is ook nooit goed, haha. Jeetje, wat vind ik het spannend weer.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 8 juni : 9 juni : 10 juni : 11 juni : 12 juni : 13 juni : 14 juni : 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 19 oktober - vitaliteitsecho Kamerplantje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hier is het ook de ene dag minder dan de andere, maar dat wisselde bij mijn vorige zwangerschappen ook wel in het begin... Die eerste weken zijn echt onzeker...
Ik heb net mijn laatste testjes opgebruikt! Morgen bloed laten prikken en dan ook een afspraak maken bij de gynaecoloog als ik de uitslag heb ^^ Vandaag trouwens wel een veel misselijker...
Ziet er goed uit! Wat fijn! Misselijkheid is minder leuk, maar aan de andere kant geven kwaaltjes ook soms iets meer het gevoel van zekerheid, is mijn ervaring. Hier gaat het even wat minder. Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes meer en daarnaast heb ik een zeer gestresst gevoel in m’n hele lijf. Dat lijkt me ook niet echt goed voor de ontwikkeling van de vrucht, dus die gedachte geeft me dan nóg meer stress. Niet handig. Helemaal niet geslapen vannacht. Ben echt bang dat het mis is ook.
Heb je nog getest? Hoe ver ben je nu? Vorige week waren de kwaaltjes hier ook verschillend per dag. Sinds gisteren is die misselijkheid wel duidelijk aanwezig (en ik ben morgen 5 weken). Ik maak volgens mij ook echt veel hcg aan, dus ik heb misschien sneller kwaaltjes? Ik weet vanavond mijn hoeveelheid hcg, ben benieuwd...
Hier vandaag 18 dpo en ook ik heb eindelijk een knaller en 2-3 op de cb. 16 oktober heb ik mijn eerste echo. Aaaah ik ben zo mega blij en bang. Maar ik wil het blije de boventoon laten voeren.
Ben nu 5+1 of 5+2. Vrijdag en maandag gespuugd, sindsdien eigenlijk niks meer. Vorige zwangerschap was ik wel erg misselijk, maar pas vanaf een week of 6 volgens mij. Zit me gewoon niet lekker dat het opeens volledig is gestopt. Ook m’n borsten zijn minder pijnlijk. Voelt gewoon niet heel bemoedigend. Sinds maandag geen test meer gedaan. Fijn dat ze je hcg nog eens meten. Al ziet het er bij jou erg goed uit, volgens mij! Bij mij wilden z’n geen bloedtest doen (moest toch al voor iets anders bloedprikken). Verschil tussen NL en B denk ik.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 8 juni : 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 13 juni : 14 juni : 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 19 oktober - vitaliteitsecho Kamerplantje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Dat is snel? Mijn gynaecoloog wil pas echo vanaf 7weken Ik snap het dat je zowel blij bent als bang. Die eerste weken kan er nog vanalles gebeuren. Maar zolang de testen knallen, moeten we positief blijven
Nu je het zegt, mijn borsten zijn ook iets minder gevoelig en opgeblazen... dus ook dat kan mss wisselen? Heb je vorige zwangerschappen ook moeten spugen? Ik werd altijd tussen de 4 en de 5 weken misselijk, nu dus ook... ik bereid me al voor op 20weken misselijkheid Nooit moeten spugen wel...
Hieronder mijn bloeduitslag, lijkt wel te kloppen (maar bij 2de zwangerschap zat ik al aan 4300 U/L in dezelfde periode....)
Ja, vorige zwangerschap vanaf week 6 tot 16 misselijk en spugen. Gelukkig niet de hele dag, maar vaak wel een keer per dag. Zou het niet erg vinden als dat nu wegblijft . Vannacht heb ik goed geslapen en heb ik er weer wat meer vertrouwen in. Ik heb best wat stress van werk momenteel en ik heb het idee dat dat me ook van de leg brengt. Die stress werkt dan op meerdere vlakken door. Ik ga niet meer testen en we gaan het afwachten