♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 24 november- tweede echo (12w) Nimonia 1 december - 13 wk echo (12+5) - Marly86 1 december- 13 wk echo (13+3)- Riri90 8 december - 13 wk echo (13+4) - Bloemkooltje 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 15 december - afspraak vk - Marly86 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
Goed nieuws. De 1e uitslag was nu al binnen en het kindje heeft geen Down-, Edwards- of Patausyndroom. Bij de volgende afspraak (11 december) krijgen we de volledige uitslag te horen. We krijgen dan ook de 13 weken echo (GUO i.v.m. verdikte nekplooi).
@Minkx Dat is al een opluchting! Hier heeft de gynaecoloog Navalit voorgeschreven tegen de misselijkheid en die pilletjes werken echt! Ik moet (bijna) niet meer kokhalzen en ik heb 's avonds veel meer energie (voor mijn huishouden). Bij mij is het geen ochtendmisselijkheid, maar 'heledag'misselijkheid Verder is het hier aftellen naar maandag, voor de uitslag van de NIPT!
Wat fijn om te horen! Goed zeg! Hier ook aan het wachten op de uitslag van de nipt. Als het goed is dan krijg ik een mailtje en als het niet goed is dan bellen ze. Ik vind het zenuwslopend. De uitslag zou er binnen 10 dagen zijn en ik heb maandag geprikt. Maar het idee dat ze ieder moment kunnen bellen vind ik maar niks.
Wij hebben in België een app (mynexushealth) waarin al onze onderzoeken verschijnen en waarmee je bv ook een afspraak in een ziekenhuis kan maken. Ook de NIPT verschijnt daarin, dus ik zit ook al sinds maandag elke dag te kijken of er niets instaat (zonder veel hoop, want bij de bloedtest hadden ze gezegd dat de resultaten er pas maandag zouden zijn (7dagen wachten). Maar gisterenavond stond het er toch in! Geen verhoogd risico op afwijkingen en het is een meisje, superblij mee na mijn twee jongens ^^
Jaaa wat goed! Gefeliciteerd en wat snel ook! Ik zit ook de hele dag m’n mail te bekijken hahaha… herkenbaar! Maar super voor je zeg en een meisje… lijkt me enig na twee jongens! Blij voor je.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (1) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 1 december - 13 wk echo (12+5) - Marly86 1 december- 13 wk echo (13+3)- Riri90 8 december - 13 wk echo (13+4) - Bloemkooltje 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 15 december - afspraak vk - Marly86 5december - afspraak echografie (18w) - Nimonia - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
@Nimonia Wat ontzettend fijn dat de medicatie goed zijn werk doet! En dat de uitslag van de NIPT ook goed was. Ik blijf het bijzonder vinden dat er bij de NIPT in België wel wordt gekeken naar het geslacht. In Nederland moet je het doen met een echo, en hopen dat ze het niet verkeerd zien Het is mij nog even onduidelijk of het wel uit de vlokkentest komt. Wie weet... Maar dan wil ik het alsnog niet weten, want ik kijk enorm uit naar de pretecho op 2e kerstdag. We krijgen dan ook een mooi filmpje mee naar huis.
@Nimonia gefeliciteerd! Hier vanochtend 13 weken echo gehad en alles zit er op en er aan! @Riri90 benieuwd hoe jouw echo was!
Super! Weer een mijlpaal gehaald! Gefeliciteerd. Kun je nu ook meer genieten? Ik kijk zo uit naar volgende week vrijdag. Ben nu nog zo zenuwachtig voor alles!
Oh wat fijn!! Hier was ook alles goed. Wel weer trillend als een rietje in die echo kamer. Mijn man overigens ook hoor. Echt weer een horde genomen nu. De gynaecoloog was wel echt heel erg aardig en stelde ons gerust. We mogen in het ziekenhuis blijven qua controles wat ik zelf wel fijn vind want ik ben best zenuwachtig over deze zwangerschap telkens. Wat het wordt weten we niet, na zoveel echos bij alle kinderen zouden we het zelf wel herkennen maar hij navigeerde er vakkundig omheen
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (1) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 1 december - 13 wk echo (12+5) - Marly86 1 december- 13 wk echo (13+3)- Riri90 8 december - 13 wk echo (13+4) - Bloemkooltje 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 15 december - afspraak vk - Marly86 5december - afspraak echografie (18w) - Nimonia 15 januari - 20wk echo - Marly86 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg[/QUOTE]
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (1) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 5 december - afspraak echografie (18w) - Nimonia 8 december - 13 wk echo (13+4) - Bloemkooltje 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 15 december - afspraak vk - Marly86 21 december- 16 weken (echo) check Riri90 12 januari - 20 wk echo/GUO- Riri90 15 januari - 20wk echo - Marly86 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg[/QUOTE]
Wat goed, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het zenuwslopend is zo’n echo weer! Fijn voor je dat alles goed was! Ik heb vandaag maar even twee positiebroeken gekocht… mijlpaal! Kan nog 1 gewone spijkerbroek aan, maar al mn travel stretch broeken zitten juist niet meer lekker omdat die precies op de verkeerde plek op m’n buik zitten. Fijn om ze alvast in huis te hebben. En wat krijg je direct een buikje in zo’n broek zeg! Accentueert enorm!
Hahahaha herkenbaar. Ik draag ze nu sinds week 11 maar ik had nog een hele berg liggen. Maar je wordt gelijk optisch 3 weken vooruit gezet in je zwangerschap idd Ik heb vandaag een knuffeltje en een romper gekocht voor het babytje. Voelde toch ook als een hele overwinning.
Aaaah wat een mega leuke aankopen! Zo schattig!! Ja enorm joh… had meteen een zwanger-buikje ipv een ‘patat en frikadellen buik’ hahaha
Dames,wat goed dat jullie over zwangerschapskleding zijn begonnen! Wilde het net vragen! Mijn spijkerbroeken zijn echt niet meer te doen haha. Dus vandaag maar aantal besteld. Geen idee qua maat ed. @Bloemkooltje haha inderdaad ik loop dus vandaag de hele dag thuis met de knoop open met het idee dat het een patatbuik is haha Maakt mij toch ookwel een btje onzeker. Dus goed om van jullie te lezen dat jullie er 1. Ook aan toe zijn en 2. Dat de zwangerschapsbroek ook iets voor de look doet