Niet voor schamen en gewoon lekker doen! Want zon strakke broek met een knoop open is ook niks toch? Ik ga het op mijn werk ook nu het nieuws out en in the open gooien, want dat buikje is onmiskenbaar geworden.
We hebben net de uitslag gekregen van de nipt! En alles is goed (zonder nevenbevindingen). YES! Ik voel mij ook wat ongemakkelijk qua kleding hoor. Je bent toch gewend om die dingen te verbergen en tja.. nu het ook nog niet zo duidelijk een zwanger buikje is voelt het allemaal wat ongemakkelijk. Ik kan niet wachten tot het veel duidelijk zichtbaar is. Nog 1 weekje verbergen. Vrijdag hebben we de 13 weken echo en daarna gaan we het eindelijk delen als alles dan goed is. Ik heb trouwens de cruciale fout gemaakt om alleen positiebroeken te kopen.. en geen shirtjes.. want ik dacht, ach zo'n vaart zal dat allemaal wel niet lopen. Maar ja, die broeken zijn veel lager met als gevolg dat alles omhoog kruipt.. Ik heb nu echt GEEN IDEE wat ik aan moet doen eigenlijk. Ik ben trouwens ook gestopt met de misselijkheismedicatie en vooralsnog gaat dat prima. Behalve dat het kokhalzen weer terug is.. ik kan dus bijna geen shirtjes meer aan want het merendeel van mijn garderobe lange mouwen shirts bestaat uit kolletjes.. en daar moet ik toch zo allemachtig van kokhalzen..
Super van de nipt! Wat fijn! Wat betreft die truitjes: "verplicht" shoppen bij een zwangerschap winkel is ook weer niet zo erg toch? Ik draag vooral ook jurken, daar kan ik alle normale dingen gewoon nog aan. Wel met een zwangerschapspanty (Hema:fijn!) Anders word ik misselijk van die drukkende band op mijn maag
Net 3 zwangerschapsbroeken binnen gekregen, allemaal te kort. Vond het al best een uitdaging, want bijna geen zwangerschapsbroek heeft een lengtemaat. Alsof dat er niet meer toe doet als je zwanger bent haha Dus ik heb nu wel 2 truitjes, maar nog geen broeken Sporten jullie trouwens of hebben jullie zwangerschapsgym, -yoga, -zwemmen-achtige plannen?
Dat is idd suf dat ze dan te kort zijn. Ook niet van prenatal of Noppies wat te vinden? Ik doe zon zwanger bootcamp. Ik heb de vorige zwangerschappen bij mom in balance gezeten, dat beviel goed. De trainster van mijn locatie is een eigen workout gestart dus ik zit nu bij haar(en het was goedkoper, niet onbelangrijk). En de bekken fysio heb ik in de vorige rondes gedaan. Dat hielp enorm bij bekkenpijn. Gek genoeg valt dat nu wel mee. Ik dacht altijd dat met elke zwangerschap alleen maar erger zou zijn maar dat lijkt niet het geval. Doen jullie iets van sport?
Ik draag mijn normale kleding nog. Het rekt allemaal nog ver genoeg mee Maar ik verwacht dat ik er heel binnenkort toch ook aan zal moeten geloven. Ik probeer dan wel kleding te kopen die ook na de zwangerschap nog gedragen kan worden. Anders vind ik het zo zonde van mijn centjes.
Mijn sport mag ik ivm zwangerschap niet uitoefenen en was na de zomer er niet aan toegekomen om te starten.. Maar wij zijn dus net verhuisd de stad uit, naar een dorp. Naast een sportschool is hier niets haha. Moet ik nog even aan wennen. Er is hier binnen een straal v 20 minuten rijden niets van zwangerschapsyoga, mom fit oid. Ik geloof dat ik deze winter niet zoveel doe, misschien via IG sterkher, zelf wat doen. En idd ik ga dit weekend even naar prenatal opzoek naar lange broeken! (Dus draag nog maar mn eigen kleding)
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (1) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 5 december - afspraak echografie (18w) - Nimonia 8 december - 13 wk echo (13+4) - Bloemkooltje 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 15 december - afspraak vk - Marly86 21 december- 16 weken (echo) check Riri90 21 december - geslachts echo - Marly86 12 januari - 20 wk echo/GUO- Riri90 15 januari - 20wk echo - Marly86 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
Dank je!! Als alles morgen goed is dan kunnen we het eindelijk met alle mensen delen… zin in! Maar ook gek! Vond het ook wel een leuk geheimpje (ook al wist onze inner-cirkel het al wel hoor!)
De 13 weken echo was helemaal goed! Wat was het leuk! Zoveel gezien en gelachen met een waanzinnig gezellig echoscopiste. En het geslacht was niet te missen! Wij krijgen een jongetje!
Ha meiden sorry dat ik zo weinig post… wat een fijne berichten met die fantastische echo’s! Hier ook woensdag een geweldige echo gehad! Hele fijne rustige echoscopiste en ukkie was ook wakker! prachtig Mjjn tip: koop lekker via vinted mooie positiemode, vraag even of ze de Lengte van de T binnenbeen bijv willen meten als je net als ik lang bent.. Mooi jurkje voor de feestdagen is via vinted ook leuk en nooit afgedragen want positie kleding wordt niet lang gedragen.. ik heb al een paar hele mooie dingen geshopt voor weinig! Verzenden met Homer dan is 2,50 en in de buurt kan je t dan bij een Homer punt ophalen! hier met colletjes t zelfde dat geeft zoveel extra misselijkheid .. wat ik natuurlijk a ontzettend heb. Van de week weer uitgedroogd opgenomen en nu wel Wat aan betere hand gelukkig! Ondanks 8 kilo afvallen is er al wel een buikje ❤️ zie foto + een mooie foto van een gave broek via vinted
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (1) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 5 december - afspraak echografie (18w) - Nimonia 8 december - 13 wk echo (13+4) - Bloemkooltje 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 15 december - afspraak vk - Marly86 21 december- 16 weken (echo) check Riri90 21 december - geslachts echo - Marly86 12 januari - 20 wk echo/GUO- Riri90 15 januari - 20wk echo - Marly86 20 januari - 19wk echo -1ewondertje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
Wat leuk! Gefeliciteerd! Wat fijn een goede echo en inderdaad mooie zwangerschapskleding en een mooi buikje! Goede tip wat betreft Vinted. Wel vervelend dat je weer opgenomen bent geweest.. Hopelijk gaat het langzaam aan iets beter en neemt de misselijkheid af!
Oh jee, ik heb een foutje gemaakt in de afspraken Ik heb pas terug echo op 5 januari Ben nu 14weken ^^ Ondertussen de zwangerschap en het geslacht algemeen bekend gemaakt ^^ Familie had echt niets door en was echt verrast ^^
Wat een mooi buikje krijg je!❤️ Heftig dat je ook 8 kilo bent afgevallen en weer bent opgenomen. Hopelijk gaat het nu steeds wat beter.
Ik vind eigenlijk het allerbeste aan de zwangerschap mijn andere twee kinderen van 2.5 en net 4 die allerlei leuke vragen stellen. Het leidt ook ons af van de enorme spanning die we soms wel voelen. Bijvoorbeeld -"heb jij ook een tafel in je buik waar de baby aan kan eten?" -"als de baby er is wil ik geen ooievaar in de tuin mam. Een haai lijkt me wel leuk" -"komt de baby er even uit om naar het potje te gaan als hij moet plassen?"