♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (1) Meisje (1) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 13 december- geslachts echo - Riri90 15 december - afspraak vk - Marly86 21 december- 16 weken (echo) check Riri90 21 december - geslachts echo - Marly86 12 januari - 20 wk echo/GUO- Riri90 15 januari - 20wk echo - Marly86 20 januari - 19wk echo -1ewondertje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg[/QUOTE]
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (1) Meisje (1) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 8 december - 13 wk echo (13+4) - Bloemkooltje 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 15 december - afspraak vk - Marly86 21 december- 16 weken (echo) check Riri90 21 december - geslachts echo - Marly86 5 januari - afspraak echografie (18w) - Nimonia 12 januari - 20 wk echo/GUO- Riri90 15 januari - 20wk echo - Marly86 20 januari - 19wk echo -1ewondertje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
Wat een prachtige buikje heb je al! En wat fijn, een goede echo! Wat heftig dat je zoveel bent afgevallen en ook dat je je nog steeds niet goed voelt. Dikke knuffel!
Ik heb net zulke leuke kerstkaarten besteld! Met een foto van ons en binnenin stop ik blauwe confetti. Gender reveal voor alle lieve vrienden . Niemand weet dat wij het geslacht al weten, ze denken allemaal dat we het pas bij 20 weken te horen krijgen. Verder regelen wij het dessert met kerst voor onze naaste familie..... ik laat cupcakes of een mooie taart maken en dan zullen ze enorm verrast zijn denk ik.. Zo enorm leuk om eindelijk met dit soort dingen bezig te kunnen. Zo lang van gedroomd!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (1) Meisje (1) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 8 december - 13 wk echo (13+4) - Bloemkooltje 11 december - 13 wk / GUO echo (13+2) - Minkx 13 december- geslachts echo - Riri90 15 december - afspraak vk - Marly86 21 december- 16 weken (echo) check Riri90 21 december - geslachts echo - Marly86 5 januari - afspraak echografie (18w) - Nimonia 12 januari - 20 wk echo/GUO- Riri90 15 januari - 20wk echo - Marly86 20 januari - 19wk echo -1ewondertje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg[/QUOTE]
Hoi! De nekplooi was nog steeds verdikt, maar niet dikker. Ons kindje leek verder in orde. Maar, de gynaecoloog bekeek het niet van de zonnige kant en bleef erbij: De nekplooi is verdikt en dat hoort niet. We hadden gehoopt op wat meer duidelijkheid, maar helaas. Het zit met name mijn vriend absoluut niet lekker. De gynaecoloog raadde ons aan om met elkaar te overleggen wat we zouden doen in geval van "een afwijking" Máár, waar praten we dan over? Want uit de vlokkentest is gebleken dat er geen sprake is van een chromosoomafwijking. En de echo liet vooralsnog geen lichamelijke afwijkingen zien. Dus... Gelukkig wordt de echo morgen herhaald in het Erasmus. Ik hoop dat zij het wel van de zonnige kant bekijken. Want ik ben van mening: De nekplooi is niet dikker. En zolang tests en echo's goed nieuws brengen, is er niks mis met ons zoontje
Jeetje wat een spanning zo joh. Wat lastig allemaal! Morgen dus weer een spannende dag.. heel veel succes morgen. Ik denk aan jullie! Maar wat zie ik… een zoontje! Wouw! Wat super, en leuk dat je het nu ook al zo vroeg weet! Had je het verwacht??
Wat vervelend dat jullie zo in onzekerheid blijven zitten. Maar als er uit de vlokken test niks komt, wat voor iets verwacht de gyneacoloog dan? Afgezien van de echo, komt er dan nog een onderzoek ofzo? Snap dat je het een vreemd verhaal vindt en ook dat je vriend dat verhaal compleet niet lekker zit. Je kunt hier echt niks mee zo. Hopelijk morgen een positievere gynaecoloog in het Erasmus. En natuurlijk leuk te horen dat het een zoontje is!❤️❤️
Succes vandaag en hopelijk kunnen ze duidelijkheid geven in het Erasmus! En wat leuk een jongetje!! Je weet het al! Ik ben echt reuze nieuwsgierig, maar moet nog ruim een week wachten..
@Minkx Ik hoop dat je een positieve echo hebt gehad en dat je wat meer duidelijkheid hebt gekregen. Heb aan je gedacht vandaag!
@minckx hopelijk wat duidelijker nieuws gekregen? Wat een onzekerheid ... De tijd tussen de echo's is zo tergend traag hier. Soms overvalt me zo de schrik dat het niet goed zit en dat je dat dan niet direct weet. Maar ik ben vandaag bij de huisarts geweest voor mijn griepvaccinatie en zij heeft kunnen luisteren naar de harttoontjes! Het was even moeiliknjk haar te vinden, want ze wou niet op 1 plaats blijven liggen. Maar ik heb haar gehoord en ben terug wat gerustgesteld!
@Riri90 wat leuk om al te weten! Dames, hoeveel zijn jullie aangekomen tot nu toe? Even nieuwsgierig! Al weet ik dat 't niets zegt. Ik weet niet precies waarop ik begon, maar denk nu op 3,5kg op14.3
Geen idee! Ik sta gewoon niet op de weegschaal. Ik zie de schade wel na die tijd Ik ga mezelf niet kwellen met de kilo’s die ik aankom. Dat vind ik lastig.
Haha misschien is dat wel precies wat ik doe Ik heb namelijk best vaak honger en hou mij ook zeker niet in dus of het nou veelzeggend is wat de weegschaal aangeeft. Misschien ook een btje gewoonte, die weegschaal
Ik vermoed 3 ofzo maar ik hou het niet bij. Het is de 4e keer en het kan me niet zo heel veel meer schelen. De vorige keren kreeg ik het er uiteindelijk ook weer vanaf. En het kan nogal variëren per trimester. Bij mijn eerste had ik een hele rare opbouw. Toen kwam ik relatief veel aan in het eerste trimester en weinig in het tweede en weer veel in het derde. Omgekeerd van wat je zou verwachten. Geloof uiteindelijk 16kg maar wat zegt het.. mijn buurvrouw kwam 25 kg aan maar vooral door vocht bleek later. Na een week plassen was een groot deel weg na de bevalling. Ik zou me er niet te druk dus om maken.
@Minkx Hoop zo dat je gewoon goed nieuws hebt gekregen! Heb er vaak aan gedacht afgelopen dagen. @Marly36 succes vandaag bij de vk!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : Sox 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje Riri90- 33 jaar- 4e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : 8 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 9 juni : Marly36- 36 jaar - 1e kindje (IVF) 10 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 11 juni : 12 juni : 1e wondertje -37 jr- 3e kindje ICSI /TESE 13 juni : 14 juni : Minkx - 33 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (1) Meisje (2) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 15 december - afspraak vk - Marly86 21 december- 16 weken (echo) check Riri90 21 december - geslachts echo - Marly86 5 januari - afspraak echografie (18w) - Nimonia 12 januari - 20 wk echo/GUO- Riri90 15 januari - 20wk echo - Marly86 20 januari - 19wk echo -1ewondertje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg[/QUOTE][/QUOTE]
Was prima! Voor 't eerst het hartje gehoord. Verder kreeg ik de bloedwaarden terug die gelijktijdig met nipt geprikt waren. Alleen b12 was een btje laag. Dus aan de supplementen. Hopelijk verklaard het ook mijn vermoeidheid