Hallo dames, Ik mag me ook aanmelden bij deze club. Volgens de berekeningen 4 juni uitgerekend. Wat verdrietig, heel veel sterkte @Kamerplantje. Hopenlijk zet het niet door? Hoe gaat het nu?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 8 juni : 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 13 juni : 14 juni : 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 19 oktober - vitaliteitsecho Kamerplantje 27 oktober - eerste echo (8weken) - Nimonia 31 oktober - eerste echo - Bloem543 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
oooh nee wat verdrietig. Bij mij waren de testen meteen lichter na een bloeding. Heel veel sterkte meid.
Welkom @Bloem543 Gefeliciteerd en ook een 3e kindje wat leuk zeg. Hier toch weer eigenwijs getest met net 5.1 en 2-3. Maar op het randje denk ik. Morgen nog een x proberen. @Nimonia wil jij je 2-3 en 3+ ook eens uit elkaar slopen? Ben wel benieuwd
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier is het wel echt game-over. Is me teveel bloed voor een bloedinkje. Gisteren wel de hele dag geniesd (verkouden), dus had nog de hoop dat het daaraan lag. Maar inmiddels niet meer.
Dankje. Benieuwd hoe het nu verder verloopt, want dit is vast nog niet alles qua bloed. En binnenkort maar de verloskundige bellen. Jeetje, wat klote dit zeg.
Als het eruit is dan wordt het bloeden en krampen wat minder. Je kan nog even doortesten om te zien of je streep lichter wordt. Dan kun je het rustig afwachten. Bij twijfel gewoon de vk bellen. Heel veel sterkte meid. Ik weet helaas hoe het voelt.
Bedankt. Ik wacht het af. Heb ook nog geen krampen. Hopelijk zet het allemaal snel door. Ik zal mezelf ook uit de lijst halen.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 8 juni : 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 13 juni : 14 juni : 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 27 oktober - eerste echo (8weken) - Nimonia 31 oktober - eerste echo - Bloem543 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Dag meiden, mag ik met jullie mee kletsen? Wij zijn 2 jaar bezig voor een eerste kindje. Een lang verhaal kort: ik heb in die tijd ook twee keer een missed abortion gehad. We kwamen er beide keren pas bij de eerste echo achter dat er alleen een lege vruchtzak zat. In juni ben ik ook nog eens geopereerd en nu eindelijk weer zwanger! Dolgelukkig en doodsbang tegelijk. Ik zou graag met jullie meekletsen omdat ik ook echt wel behoefte heb aan soortgelijke verhalen en een plek waar ik mijn onzekerheden kwijt kan. Ik heb door de MA geen idee wat normaal is aan kwaaltjes en alles maakt me enorm onzeker! @Kamerplantje Wat ontzettend verdrietig wat je meemaakt. Ik wens je heel veel sterkte toe en een dikke knuffel op afstand!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 8 juni : 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 13 juni : 14 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 27 oktober - eerste echo (8weken) - Nimonia 31 oktober - eerste echo - Bloem543 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Wat leuk en spannend tegelijk! Gefeliciteerd! Snap dat je erg onzeker bent dan, hopelijk dat het deze keer goed mag gaan!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 8 juni : 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 1e wondertje 37 jr (eigenlijk inmiddels 3e kindje) 13 juni : 14 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 25 okt eerste echo 7 wk 27 oktober - eerste echo (8weken) - Nimonia 31 oktober - eerste echo - Bloem543 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ha meiden Mag ik ook meekletsen? Hier net zwanger (4.5wk)van ons 3e kindje, na een verse tp 25/9 . we hebben 2 jongens van 7 en bijna 4. We zijn in 2021 begonnen met een cryo tp wat een VMK werd en daarna nog een ICSI ronde in okt21 en daarna door schommelende schildklier, COVID infectie en wachttijd en hersteltijd nu onze allerlaatste ICSI poging gehad en nu dus zwanger! Zo bijzonder! Vanavond nog getest want durfde niet meer.. duidelijke strepen en een 2/3 digitaal die vrijdag nog 1-2 was!
Welkom! Ook al zo'n lang en zwaar traject en wat leuk ook een 3e kindje. Mijn dochters zijn inmiddels 9 en 7 jaar. Lijkt me zo leuk om deze zwangerschap als gein te beleven.
Ik heb die van 2/3 weken vrij snel in de vuilnisbak gekieperd Die van 3+ vind ik ook niet zo onmiddellijk..