We zijn met velen die voor een derde gaan ^^ Jullie andere kinderen zijn wel al wat ouder dan de mijne, ik heb soms toch wat bedenkingen , zo van "waar gaan we aan beginnen"
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje 8 juni : 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 13 juni : 14 juni : 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 16 oktober vroege echo - Patty86 27 oktober - eerste echo (8weken) - Nimonia 31 oktober - eerste echo - Bloem543 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Nou je hebt er al 2. Dus je kunt al verdelen. Maar druk zeker wel. We wilden sowieso 5 jaar er tussen bij de 3e. Dat is door het traject 8 jaar geworden. Maar ik vind het prima. Het loopt zoals het loopt.
weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE] Dit is niet helemaal de laatste Patty Er is al het ea aan toegevoegd inmiddels , wil je de laatste gebruiken?
Aaaah zo fijn! Steeds meer kans dat het goed mag gaan voorbij die 5 wk toch?? Ik weet niet of ik nog een keer ga testen, als de Symptomen blijven/ erger worden en de echo al over 2 wk denk ik t niet.. maargoed wie weet ook wel.. Ja een 3e! We hebben ook wel getwijfeld afgelopen tijd of we het nog wilde want toen we voor een 3e gingen was ik nog geen 35 en een cryotje van de punctie toen ik Van mijn 2e zoontje zwanger was We willen geen Emmy’s in de vriezer houden dus wilde we die sowieso terugplaatsen. Maarja inmiddes dus 37,5 maar toch na al die tijd( in juni nog mislukte ICSI stimulatie zonder punctie) afgesproken echt nog 1 laatste x ervoor te gaan en dan te stoppen.. om ergens een grens te trekken En nu dus zwanger!! Bijzonder hoor mijn jongste wordt bijna 4 dus dan wordt het rustig thuis .. en lekker rustig tijdens deze zwangerschap en alle Tijd voor baby Nr 3 straks Vraagje : hoe maak je ook alweer een ticker? Ik heb al ea gezocht maar kan het niet vinden.. als ik op een ticker klik van iemand anders kom ik er ook niet. Wie weet dit.
Hey hallo, Zoals t er naar uit ziet zal ik 7juni uitgerekend zijn van nummer 3. Ik ben geen grote kletser, maar zal her en der eens meekijken. Voor nu ben ik in iedergeval honds maar dan ook hondsberoerd. Ben nog even zoekende hoe ik dat het beste kan verhelpen, maar tot nu toe geen succes. We hebben al een meid van 6 en een jochie van 4. En eindelijk is mn man omgedraaid wat betreft een derde. Tussen beide kids heb ik helaas al 2 x een miskraam gehad. Dus hopenlijk maken we dat niet nog eens mee. 30 okt mag ik voor de 1e echo naar de vk
van ❤️e Sox! Ook een 3e en ook mk’s ervaring… velen hier ook! Je bent nu bijna 6 weken En erg misselijk bedoel je al? Heb je andere klachten en geef je over? ik Heb bij beide jongens vanaf Wel 6 a 7 emesafene zetpillen Gebruikt2-3x per dag op advies gyn en Ha, dit werkt bij mij heel goed! Van 8x overgeven op een dag naar 2x Ongeveer… Verder rust nemen naast de verplichtingen als werk en kinderen wegbrengen etc hier nu nog geen misselijkheid ( was vooral vd utrogestan) maar wel al de zetpillen in de huis ivm verwachtte misselijkheid vanavond volgende week ongeveer!
Hebben jullie ook al een leuke zwanger app om bij te houden hoever ben je bent en alle Ins en outs per week? Welke gebruiken jullie?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juni ♡ 1 juni : 2 juni : 3 juni : 4 juni : Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje 5 juni : 6 juni : 7 juni : Nimonia - 38 jaar - 3de kindje Mischa - 35 jaar - 2e kindje via ivf 8 juni : 9 juni : Patty86- 37 jaar - 3de kindje (1e na MMM) 10 juni : 11 juni : 12 juni : 1e wondertje 37 jr (eigenlijk inmiddels 3e kindje) 13 juni : 14 juni : Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje 15 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 25 okt eerste echo 7 wk Mischa 27 oktober - eerste echo (8weken) - Nimonia 31 oktober - eerste echo - Bloem543 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Nog gefeliciteerd iedereen! Bij mij moet het nog even landen na zoveel negatieve tests, maar lijkt me leuk om met jullie mee te praten en lezen.
Dankjewel! Je weet dat het kan gebeuren, maar toch hakt het er wel in. Ik geef m’n verdriet nu de ruimte en daarna weer door. Succes meiden! Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe!
Vandaag ook nog zo eentje gedaan, met hele lichte urine, maar toch 3+ Ik ben wel een pak minder misselijk dan de vorige twee keren, dus ergens hoop ik dat dit wil zeggen ander geslacht Maar dat heeft er wrs niets mee te maken
Ik mocht met 6 weken komen ivm de eerdere miskramen, maar ik heb ervoor gekozen om de afspraak met 7 weken te maken. Ik wil geen onzekerheid meer. Met 6 weken heb ik de kans dat er weer alleen een vruchtzak te zien is en dat ik een week moet afwachten. Op 7 weken is die kwestie in ieder geval wel direct duidelijk. Nou, mijn borsten... maar die gaan op-en af. Dus elke dag dat ik minder last heb raak ik echt direct in paniek. Ze blijven gevoelig maar wel iets minder heftig dan eerst. En ik heb last van maagzuur. Het zegt allemaal niks. De eerste MA had ik ook gewoon klachten en dat zei niks over het verloop van de zwangerschap. Maar toch heb ik liever IETS dan niets... Mijn vriend zegt dat mijn mentale staat en humeur toch ook echt wel een kwaaltje is....
Heel veel sterkte gewenst Kamerplantje... geef je verdriet vooral de ruimte en een dikke knuffel van mij komt jouw kant op!
Hi allen, Ik haak hier ook even aan! Ben voor het eerst zwanger na de tweede iui behandeling en ik vind het echt SUPERspannend. De uitgerekende datum zou 12 juni zijn, dus ben morgen precies 5 weken. Heb tot nu toe amper last van kwaaltjes, en ook dat vind ik wel spannend als ik lees dat sommigen van jullie al hondsberoerd zijn ik voel me over het algemeen nog best prima namelijk. Heb over twee weken een echo, dus tot die tijd nog even nagelbijten.
Niet iedereen heeft evenveel/ even hevige of dezelfde kwaaltjes hoor 5 weken is ook nog vroeg, ik begon pas echt misselijk te worden op 6/7 weken. Ben vrijdag 6 weken, dus ben benieuwd hoe hevig de misselijkheid mij gaat treffen deze keer...