♡ Uitgerekend 1 - 15 maart 2021 ♡ 1 maart MiniJip - 28 jaar - 2e kindje mamavanf2009 - 35 jaar - 2e kindje 2 maart JippieJeeJOle - 33 jaar - 1e kindje 3 maart Desse - 32 jaar - 2e kindje 2jongensmama - 37 jaar - 3e kindje 4 maart 5 maart 6 maart 7 maart IrisBloem - 39 jaar - 2e kindje 8 maart Josje85 - 34 jaar - 1e kindje 9 maart Esstli00 - 31 jaar - 3e kindje Wensmama2015 - 31 jaar - 1e kindje 10 maart 11 maart Pandora - 40 jaar - 2e kindje PinkLady88 - 32 jaar - 2e kindje Tinkerbellqq - 30 jaar - 2e kindje 12 maart Lola83 - 36 jaar - 3e kindje Lotje111 - 31 jaar - 2e kindje 13 maart 14 maart Mamavanluki - 29 jaar - 4e kindje EvitaDedu - 33 jaar - 2e kindje 15 maart Nahlatje - 26 jaar - 3e kindje Ws91 - 29 jaar - 3e kindje Afspraken: 16 juli - PinkLady88 - vroege echo zkh 20 juli - Mamavanf2009- eerste echo - Ws91 - vroege echo 6weken 21 juli - Josje85 - eerste echo 22 juli - Minijip - eerste echo vk 23 juli - Nahlatje - vroege echo (praktijk) 24 juli - Lotje111 - eerste echo 27 juli - Desse - Vitaliteitsecho ziekenhuis - JippieJeejOle - intake verloskundige en echo 28 juli - Iris - afspraak verloskundige en echo 29 juli - Lola83 - eerste echo - Ws91 - eerste echo en intake vk 30 juli - Nahlatje - eerste echo ZH en intake 31 juli - Lola83 - intake vk 10 augustus - tinkerbell - eerste echo ziekenhuis en intake gynaecoloog ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Super fijn meis! Snap ik helemaal. Ik heb ook een echo met 5.5 of 5.6 hoop ook zo een hartje te zien zaterdag
Spannend ja! ik weet niet hoe dat eigenlijk kan maar ik lees zo vaak dat dames zijn terug gezet terwijl je toch heel goed weet wanneer je eisprong was . Ik hoop dat ik ook iets kan zien vanmiddag. Heb de innesteling gevoeld op maandag avond dus ik hoop dat dit goed was en ik indd op 6.2 zit vandaag . succes zaterdag
Ik denk dat dat te maken heeft met effectieve moment van bevruchting en innesteling. Daarom ook dat sommige voor nod positief testen anderen na nod.
Bij mijn vorige zwangerschappen zag ik beide keren op 5.4 en 5.5 een hartje! Ik heb al een week voor Nod positief getest en heb ovu testen gebruikt dus weet precies wanneer de bevruchting is geweest. Ik ben toen ook 1 dag terug gezet en met de eerst echo in het zkh weer 2 en 3 dagen vooruit dus het zegt helemaal niks. Alleen wel spannend op deze termijnen met vroege echo’s. Jij gaat zeker een hartje zien! Ze beginnen ongeveer vanaf 5.3 te kloppen!
Wij hebben vanochtend onze eerste echo gehad met 6w1d. Alles zag er perfect uit en we hebben het hartje gezien en gehoord. Wauw!
Nou, even een soort domper en extra spanning. 6.1 gemeten . Nog geen hartslag. Poeh wat een raar gevoel . Ze zag wel een mooi vruchtje. Ik hou me eraan vast dat het goed komt
Pff snap je spanning! Maar het is nog zo klein en als ze een mooi vruchtje zag dan moet dat hoop geven!
5.4 nu de volgende stress momenten. Tijdens de bloedafname was mij tsh verhoogd, dus nu kijken wat ik daarmee aanmoet.
Pff.. Ik ben nu echt misselijk.. bah bah bah! Met de oudste twee begon het ook met 6 weken, dus wat dat betreft een goed teken. Maar bleegh, wat is dit vervelend
Jawel en dat helpt ook wel, Maar niet alles smaakt meer lekker! Paar weekjes afzien, als het goed is wordt het minder na week 12