♡ Uitgerekend 1 - 15 maart 2021 ♡ 1 maart MiniJip - 28 jaar - 2e kindje mamavanf2009 - 35 jaar - 2e kindje 2 maart 3 maart Desse - 32 jaar - 2e kindje 2jongensmama - 37 jaar - 3e kindje 4 maart 5 maart 6 maart 7 maart IrisBloem - 39 jaar - 2e kindje 8 maart Josje85 - 34 jaar - 1e kindje 9 maart Esstli00 - 31 jaar - 3e kindje Wensmama2015 - 31 jaar - 1e kindje 10 maart 11 maart Pandora - 40 jaar - 2e kindje PinkLady88 - 32 jaar - 2e kindje Tinkerbellqq - 30 jaar - 2e kindje 12 maart Lola83 - 36 jaar - 3e kindje Lotje111 - 31 jaar - 2e kindje 13 maart 14 maart Mamavanluki - 29 jaar - 4e kindje EvitaDedu - 33 jaar - 2e kindje Melissajore - ? jaar - ? kindje 15 maart Nahlatje - 26 jaar - 3e kindje Ws91 - 29 jaar - 3e kindje heavymetal80 - 39 jaar - 2e kindje Sterretjes * JippieJeejOle - 6w+5d Afspraken: 22 juli - Minijip - eerste echo vk 23 juli - PinkLady88 - 2e echo zkh 24 juli - Lotje111 - eerste echo 27 juli - Desse - Vitaliteitsecho ziekenhuis 28 juli - Iris - afspraak verloskundige en echo 29 juli - Lola83 - eerste echo - Ws91 - eerste echo en intake vk 30 juli - Nahlatje - eerste echo ZH en intake 31 juli - Lola83 - intake vk 3 aug - Melissajore - eerste echo 6 aug - heavymetal80 - verloskundige en eerste echo 10 aug - tinkerbell - eerste echo ziekenhuis en intake gynaecoloog ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
♡ Uitgerekend 1 - 15 maart 2021 ♡ 1 maart MiniJip - 28 jaar - 2e kindje mamavanf2009 - 35 jaar - 2e kindje 2 maart 3 maart Desse - 32 jaar - 2e kindje 2jongensmama - 37 jaar - 3e kindje 4 maart 5 maart 6 maart 7 maart IrisBloem - 39 jaar - 2e kindje 8 maart Josje85 - 34 jaar - 1e kindje 9 maart Esstli00 - 31 jaar - 3e kindje Wensmama2015 - 31 jaar - 1e kindje 10 maart 11 maart Pandora - 40 jaar - 2e kindje PinkLady88 - 32 jaar - 2e kindje Tinkerbellqq - 30 jaar - 2e kindje 12 maart Lola83 - 36 jaar - 3e kindje Lotje111 - 31 jaar - 2e kindje 13 maart 14 maart Mamavanluki - 29 jaar - 4e kindje Melissajore - ? jaar - ? kindje 15 maart Nahlatje - 26 jaar - 3e kindje Ws91 - 29 jaar - 3e kindje heavymetal80 - 39 jaar - 2e kindje Sterretjes * JippieJeejOle - 6w+5d * EvitaDedu Afspraken: 22 juli - Minijip - eerste echo vk 23 juli - PinkLady88 - 2e echo zkh 24 juli - Lotje111 - eerste echo 27 juli - Desse - Vitaliteitsecho ziekenhuis 28 juli - Iris - afspraak verloskundige en echo 29 juli - Lola83 - eerste echo - Ws91 - eerste echo en intake vk 30 juli - Nahlatje - eerste echo ZH en intake 31 juli - Lola83 - intake vk 3 aug - Melissajore - eerste echo 6 aug - heavymetal80 - verloskundige en eerste echo 10 aug - tinkerbell - eerste echo ziekenhuis en intake gynaecoloog ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Hey dames, Hoe is het hier? Het is maar zo stil Hoop dat het allemaal een beetje ok is. Ikzelf moet nog 3weken wachten op mijn intake en echo, ik lees ondertussen mee op facebook reageer weinig omdat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen. Zo verdrietig als ik zie hoe blij sommige waren en nu afscheid moeten nemen ❤️
Hoi dames, Ik had het op facebook al vermeld dat ik best een hevige bloeding heb gekregen. Vandaag is de miskraam door de gynaecoloog bevestigd. Exact 6 weken, toen is het mis gegaan . Ik wens iedereen een heerlijke zwangerschap, zonder al te veel problemen. En ik hoop van harte dat al jullie gupjes netjes mogen blijven zitten. Hopen tot gauw!
Sterkte. Wat verdrietig allemaal. Hier gaat het gelukkig wel goed. Maandag de eerste echo bij de vk gehad. Prachtig kloppend hartje, de 2 hartkamers al goed zichtbaar. Zelf voel ik me vrij belabberd. Hoop dat de misselijkheid en het geknuffel met de wc snel verleden tijd mogen zijn.
Wat fijn, een goede echo! Ik heb woensdag de echo, spannend! Ik herken wat je zegt over het belabberd voelen.. maar het is een goed teken! Over 5 weekjes is dat ook weer voorbij.. ( althans, dat was met de andere 2 kids wel zo).
Hè wat een nare berichten, veel sterkte voor degene die moeten dealen met het verlies! Vanuit hier weer even een positief berichtje. Vandaag de eerste echo gehad bij de gyn i.v.m. verlies 2e kindje. Er was een goed hartslagje te zien! Ik ben vooruit gezet naar 4 Maart. Straks bellen voor een intake bij de verloskundige en een afspraak voor een uitgebreide echo met 13 weken gezien onze voorgeschiedenis. 8 weekjes en 1 dag zwanger. #Verliefd op onze guppie!
Hee allemaal! Hoe is t hier? @SusieFlower, wat verdrietig, sterkte voor jou! @Esstli00, wat geweldig dat je een mooie echo had! Zo spannend he? Ik was vorige week op vakantie dus was even een beetje offline. Wij hebben vandaag de eerste echo, om 11:40uur, oooh ik vind t zooo spannend, niet normaal. Duimen jullie mee dat alles goed is? Als alles goed is kom ik me ook graag aanmelden voor de FB-groep.
Helaas dames ik ga de groep ook verlaten. De echo vanochtend een as duidelijk. Geen hartslag en met 6,3 dagen gestopt met groeien Hopen dat het snel natuurlijk mijn lichaam verlaat Succes allemaal lieve dames
Wat een verdrietig berichtje! Heel veel sterkte meis! Ik hoop dat alles soepeltjes zal verlopen en er geluk op jullie wacht als jullie er weer aan toe zijn. X