Ik ben op het moment 18 weken. In de tussentijd, terwijl het een hele lange week is naar dinsdag zijn we alle opties aan het aflopen en hebben we beslissingen moeten maken. We hebben besloten dat mocht de prognose slecht zijn en ze na de bevalling eventueel overlijden we de zwangersschap niet afbreken. Dit omdat ik hoop dat ze kwa gewicht enzo alle criteria behaalt om orgaan donor te kunnen zijn en eventueel een andere baby zijn/haar leven te kunnen redden. Op dit moment is alles onzeker en is het een hel van een week geweest.
Pfff wat sterk dat jullie die beslissing maken en zo goed van jullie. Hoop zo dat het allemaal niet nodig zal zijn en dat het goed komt met de kleine..... Echt een drama om dit mee te moeten maken....geen woorden voor. Hebben jullie inmiddels meer nieuws?
dinsdag achter gekomen dat ze multi cysteuze nieren heeft, in haar geval beide nieren en komt ze te overlijden bij de geboorte, Kennelijk is het erg zeldzaam, ze pproduceerd geen vruchtwater meer dus ook geen verdere long ontwikkeling. Nu is het zo dat na de geboorte krijgen we nog een autopsie en genetisch onderzoek. Kan zijn dat we beide drager zijn. In dat geval kiezen wij ervoor om niet meer natuurlijk zwanger te raken maar ivf
Multicysteuze nieren is inderdaad ernstig Wat een vreselijke periode voor jullie. Heel veel sterkte toegewenst ♡
Hi! Hoe gaat t met iedereen? Hoop dat alles goed gaat. Ik vond t zo stil hier maar topic was ook gesloten Fijne feestdagen voor jullie!
Hey @Lotje111 Hier gaat alles goed! Inmiddels 32+4 weken. Tijd is echt voorbij gevlogen! Hoe is het met jou? Inderdaad stil hier. Op Facebook zijn er actieve groepen: "uitgerekend in maart 2021" en "maart 2021 mama's".
Oh wauw, die eerste heeft 1000 leden hahaha, is dat een beetje te volgen? Die ander kan ik niet vinden.
Fijn dat alles goed met je gaat trouwens, gaat idd zooo snel he? Ik ben nu 31+3, overall gaat t heel goed alleen heb ik heel veel pijn in mn onderrug. Er zijn dagen dat ik echt van bed naar de bank kruip. Gelukkig is mn man thuis zodat hij kan helpen met onze draak van 14 maanden haha.
Ja zeker te volgen en heel veel leuke topics die aansluiten op jouw eigen termijn Ik lees ook niet alles hoor haha. Maar wel leuk om 1 en ander te lezen en soms wat te delen met "lotgenoten"
Heb ook meer last van mijn rug en bekken nu maar bij mij begon het best vroeg al en wisselend. Heb jij er nu meer last van dan je vorige zwangerschap? Met een kleine in huis heb je natuurlijk ook minder rustmomenten denk ik. Wel fijn dat je man thuis is. Is die lockdown toch ergens goed voor Baal wel dat ik straks met mijn verlof niet veel kan doen qua shoppen en nog gezellig drankje doen en buikje showen. En ik heb een hekel aan online shoppen haha.