Wat een lieve berichtjes allemaal van jullie! Schatten! Het gaat steeds beter om het een plekje te geven. Stichting still heeft hele mooie foto’s gemaakt waar we veel waarde aanhechten en regelmatig naar kunnen kijken.
Geen woorden voor…ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen voor dit verlies! Hoop dat jullie het mooi kunnen afsluiten.
@MrsWit heel veel sterkte, geen woorden voor. Hoop dat niemand anders dit ooit hoeft mee te maken. @Zaza258 helaas hier is nog niks bekend. Artsen wouden het tijdens twee eerdere echo’s niet zeggen. Misschien morgen. Wel echt op van de zenuwen. Ben zo bang dat het niet goed is allemaal morgen. Had eerst om de twee weken controle en nu is het om de drie weken voor controle.
Wat vervelend dat je zo bang bent dat het niet goed is… Is er een reden om aan te nemen dat iets niet in orde is? (Al ben ik zelf ook een piekeraar en blijf ook bang dat er iets mis is, dus ik snap je heel goed) Ook je zenuwen begrijp ik goed, maar ik ga heel hard duimen dat het gewoon allemaal goed is!
Heb je al nieuws @Freesias? Vanmiddag worden hier wat spullen voor de babykamer en de kinderwagen geleverdben heel benieuwd hoe onze panters gaan reageren op de spullen, hihi. Twijfel de afgelopen 2 dagen heel erg of ik de baby voel. Lijkt alsof je darmen bewegen en dat je een borrelend geluid verwacht, wat niet komt. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Het zit wel op de plek waar ik haar het eerst zou kunnen voelen, maar straks wil ik het té graag voelen en zijn het inderdaad m’n darmen. Morgen ben ik 21 weken…zal nu toch onderhand wel moeten?? Sorry, even een onzeker momentje hier.
Je hoeft je nog geen zorgen te maken hoor. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het ook ‘pas’ met 22 weken. Je weet dan gewoon nog niet zo goed wat je precies moet voelen.. En zelfs deze keer (tweede keer voor mij) heb ik me ook een hele tijd afgevraagd of het wel de kleine was. Ik kan het eerste gevoel dat ik had nog het beste omschrijven als zo’n zachte spiertrekkingen. En dan in de lage onderbuik. Inmiddels zijn ze nog steeds subtiel, maar ietsje harder en meer frequent. Nog steeds vrij laag, en vaak als ik zit of als er wat druk is op dat punt bijvoorbeeld als ik buk of wat voorovergebogen op de fiets zit (is rond de broekriem zeg maar). Maar als je bezorgd blijft, is het wel goed om het eens te bespreken met je verloskundige of gynaecoloog. Hopelijk kunnen ze je geruststellen.
Het stomme is dat ik het ook wel weet dat het langer kan duren vanwege de placenta die voor ligt. Heb 3 november weer een controle dus tot die tijd zal ik maar gewoon netjes ‘geduldig’ zijn en hopen dat hetgeen wat ik voel de baby is en of het meer gaat worden aankomende 2 weken.
Oh @Freesias s wat naar. Hopelijk valt het mee. @Goldieloks kan nog wel even duren, bij 24 weken moet het echt. Ik heb een week lang getwijfeld, maar weet het sinds afgelopen weekend zeker dat het de kleine is die ik voel. Heel fijn! @allen, leuk om weer even te kunnen lezen over jullie wel en wee!
Ik heb morgen de 20 weken echo maar voel me dr niet echt goed bij met die verhalen hier de afgelopen dagen
Mrs Wit, wat een heftig verhaal, had het al een beetje gezien op instagram. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en snel weer zwanger zijn als jullie dat willen. Freesias, ik hoop dat de complicaties meevallen! Hier was de 20 weken echo goed, alles zit netjes tussen de lijntjes en deed het naar behoren. Dus toch ook goed nieuws. Zelf heb ik nog wat twijfels, omdat de hersenen aan de kleine kant waren, maar een meet fout is zo gemaakt en volgens bevriende arts wil het echt niks zeggen. Dat vertrouwen we dan maar op!
Fijn dat het goed was! En zo te horen hoef je je niet teveel zorgen te maken. Maar mocht je onzeker blijven, dan vraag of ze het over een paar weken nog eens kunnen opvolgen.
Alles was goed bij de 20 weken echo. Ze lopen precies op schema en zijn nogsteeds een jongen en meid. Ze liggen wel in dwarsligging allebei maar dat kan natuurlijo nog veranderen.