Wij lopen vaak met de honden, dus wouden het echt off road gaan gebruiken op terreinen waar je niet met een kinderwagen kunt komen
Wow Vandaag zitten rekenen, ik hoef tot mijn verlof nog maar 43 dagen te werken, Nu komt het ineens heel dichtbij, ondanks dat ik fulltime werk. Tussendoor 1 week vakantie De baby is druk, maar anders druk. Waar ik begin van de week regelmatig een schopje kreeg, wordt ik nu voor mijn gevoel geaaid van binnenuit, alsof er continu koprollen gemaakt worden, of er giga scheten gelaten worden. Ik heb ook ineens enorme drang om dingen te kopen. Heb me lang in kunnen houden, maar nu werk ik in mijn hoofd echt een lijst af. Bijzonder hoe je gestuurd wordt in dit hele proces. Slapen is lastiger in de nacht. De tweede helft lig ik vaak klaarwakker om vervolgens overdag in te kakken....
Wat is jullie ervaring met luiertassen? Welk formaat is praktisch? Dus niet te groot maar ook niet te klein... Ik heb een prachtige gezien Maar wel prijzig helaas Dus wil graag vanuit ervaringen willen weten of dit handig lijkt https://www.gavetas.nl/oklahoma-leren-luiertas-verzorgingstas-bruin.html?source=googlebase&gclid=EAIaIQobChMI19Wr-6iL9AIVTAOLCh24PAepEAQYESABEgKTMPD_BwE
Ik heb ook zon dure besteld Ik heb de bugatti luiertas besteld, die aan de handvaten gemaakt kan worden van de kinderwagen. Omdat er weinig ruimte onderin is.https://www.baby-dump.nl/product/kinderwagens/13/dubatti-one-e4/64655/dubatti-one-e4-verzorgingstas/64675/dubatti-one-e4-verzorgingstas-melange-antraciet/155373/ Wat mij opviel is dat sommige tassen heel onoverzichtelijk waren en andere hele scherpe randen hadden. Die van mij heeft helaas geen matje erbij die van jou wel. ik denk dat je er pas echt achter komt als je het gebruikt dus als jij denkt dit is wat gewoon doen. En anders terugsturen
Ik ga een mom luiertas aanschaffen want die is lekker groot. Dit wordt de 4e luiertas en ze hebben allemaal wel wat. Vond ze geen van alle slecht
Wij hebben een doorsnee grijze luiertas. Waar wel veel in kan en met matje enzo. Vooral de ruimte is handig. En zelf koos ik voor neutraal kleur zodat de papa er ook mee weg kan zonder zich al te vrouwelijk te voelen
Maar gebruik je in de praktijk ook vaak zon matje om op te ver schonen of is een hydrofiele luier ook voldoende?
Ooh hoe staat het bij jullie met de naam? Wij zijn er nog niet uit. We hebben nog even, ik weet het... Jongensnaam is ongeveer akkoord van beide kanten. Maar meisjesnaam
Weer even bij moeten lezen. Maar samenvatting van mijn ervaring: - draagzak gekocht bij de eerste, niet gebruikt, ze wilde niet. Maar ik ga het bij deze baby gewoon weer proberen - luiertas goedkope ruime schoudertas, waar alles in kan en die ik nu nog vaak meeneem, ook al is ze al een tijd zindelijk - verschoonmatje vind ik wel handig, zeker in de horeca waar die kussens niet altijd even schoon zijn. Hydrofiele doek kan ook denk ik, maar blijft minder goed liggen dan een matje bij een beweeglijke baby. - en die naam! Moeilijk, moeilijk. Nog geen jongensnaam en geen meisjesnaam. Maar we hebben gelukkig nog even, inderdaad
Bij ons is de naam ook drama…we komen er tot nu toe nog niet uit. Over 2 weken hebben we een 3d echo en hopelijk bij het duidelijker kunnen zien van haar gezichtje dat ook de naam misschien wat makkelijker wordt Vandaag doe ik een 24 weken dansje Gewoon al een half jaar zwanger
Ik heb het matje gebruikt, maar als je een doek hebt, zal dit ook wel lukken, alhoewel ik dan eerder een handdoek zou nemen, is iets dikker en zachter.
De naam is hier gekozen. Wel lang getwijfeld, maar konden telkens geen naam vinden die we beter vonden. Geboortekaartje heb ik nu proefdruk aangevraagd. Ook al kleertjes gekocht. Verder nog niets gedaan. Grote spullen hebben we al van onze dochter. We zullen wel pas plaats hebben voor een extra kamer (dus ook meubels) als onze uitbouw klaar is, en dat kan evengoed pas eind februari zijn.. dus daar wel wat stress voor. Nuja, de baby slaapt in het begin toch bij ons op de kamer.
Volgende om te overwegen. De kruiken. Elektrisch? Warmwater? Andere optie? Wat hebben/ kiezen jullie, en waarom?
Ik ga denk ik twee elektrische bestellen die we dan telkens afwisselend aan de oplader kunnen hangen. Voelt toch het meest veilig. Maar zorg ook dat ik een metalen kruik in huis heb om bijvoorbeeld het bedje voor te verwarmen