Ja, ik ben ook redelijk moe. Maar komt omdat ik nu al 3 nachten op rij om het 1,5 uur wakker wordt omdat ik niet meer lekker lig. Om vervolgens ook nog te moeten plassen
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡Guusje39 - 39 jaar - 3e kindje 3 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - 1e kindje 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 6 maart; ♡Christiana - 33 jaar - 3e kindje 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Eloisie - 37 jaar - 3e kindje 10 maart; ♡Lizzie13579 - 30 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje ♡Zaza258- 37 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje ♡Sage - 42 jaar - 5e kindje in gezin (3e Sage) 12 maart; ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; MrsWit - 30 jaar - 1e kindje **23-09 dag lieve Koen** ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 15 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡♡Ritoy - 32 jaar - 4e & 5e kindje Jongen (4) | Meisje (4) | Verrassing (2) | Onbekend (8) ♡ Afspraken♡ 13-1: Goldieloks: controle verloskundige Sterretjes Kaktus BloemNH Angelmom1 ZuuL MrsWit
Nog de beste wensen!!! Hier blijkt baarmoederhals niet korter te zijn geworden en we toestemming om met 38 weken een geplande KS te doen. Herkenbaar Lizzie!!! Ik ben doodop, maar vooral omdat ik 2 a 3 uur per nacht slaapt. In overleg met werk ga in dus met 34 weken met verlof en vanaf nu nog maar 50% werkend
Gelukkig nieuwjaar allemaal! besef me nu hoe snel de tijd eigenlijk is gegaan. Ik weet nog hoe iedereen hier in het begin zo in spanning was of de eerste echo wel goed zou zijn en nu hikken we tegen het verlof aan. Ik ben ook kapot! Slaap 5u Max, lig gewoon niet meer lekker. Op werk aangegeven dat ik mijn agenda wat leger ga halen. En ik ga ipv met 36 weken met 35 weken met verlof. Volhouden dus…… maar ik snak naar verlof!! @Ritoy hoe gaat het met je buik? @Freesias heel veel succes!! Ik duim voor je dat de kleine man zo lang mogelijk goed blijft zitten
Das wel heel weinig slaap! Hopelijk lukt het overbruggen tot je verlof zo, met 50% werken. Nog maar een paar weekjes te gaan!
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡Guusje39 - 39 jaar - 3e kindje 3 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - 1e kindje 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 6 maart; ♡Christiana - 33 jaar - 3e kindje 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Eloisie - 37 jaar - 3e kindje 10 maart; ♡Lizzie13579 - 30 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje ♡Zaza258- 37 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje ♡Sage - 42 jaar - 5e kindje in gezin (3e Sage) 12 maart; ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; MrsWit - 30 jaar - 1e kindje **23-09 dag lieve Koen** ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 15 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡♡Ritoy - 32 jaar - 4e & 5e kindje Jongen (4) | Meisje (4) | Verrassing (2) | Onbekend (8) ♡ Afspraken♡ 12-1: Lizzie13579 - groeiecho gynaecoloog 13-1: Goldieloks: controle verloskundige Sterretjes Kaktus BloemNH Angelmom1 ZuuL MrsWit
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡Guusje39 - 39 jaar - 3e kindje 3 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - 1e kindje 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 6 maart; ♡Christiana - 33 jaar - 3e kindje 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Eloisie - 37 jaar - 3e kindje 10 maart; ♡Lizzie13579 - 30 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje ♡Zaza258- 37 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje ♡Sage - 42 jaar - 5e kindje in gezin (3e Sage) 12 maart; ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; MrsWit - 30 jaar - 1e kindje **23-09 dag lieve Koen** ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 15 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡♡Ritoy - 32 jaar - 4e & 5e kindje Jongen (4) | Meisje (4) | Verrassing (2) | Onbekend (8) ♡ Afspraken♡ 12-1: Lizzie13579 - groeiecho gynaecoloog 13-1: Goldieloks: controle verloskundige 17-1: Zaza258- groeiecho verloskundige Sterretjes Kaktus BloemNH Angelmom1 ZuuL MrsWit
Wat vervelend dat jullie allemaal zo slecht slapen Ik merk dat ik ook een stuk vermoeider raak, maar hier ligt het niet aan de nachtrust: ik slaap als een blok (gelukkig)! Maar ik vermoed dus de hormonen en deze termijn die me moe maken. En misschien nog naweeën van corona twee weken geleden…
Nog maar 3 tot verlof (en daarna max 4 weken tot aan bevalling en slaap inmiddels weer beter. Kamertje begint vormen aan te nemen en de laatste dingetjes zijn af.
Leuk! Weer even over jullie wel en wee lezen. Helaas zelf geveld door flinke verkoudheid. Verder mag ik niet klagen Eind van de week komen de meubels, hopelijk redden we het nog voor die tijd de laatste grote dingen op de babykamer te doen. Dat zou praktisch zijn. Maar ja, zonder energie wordt het lastig.... Gelukkig negatief op corona getest, maar de klachten blijven... Hopelijk knap ik snel op! Succes iedereen de laatste werkweken. Ik merk ook echt dat het zwaarder wordt!
Balen dat je zo verkouden bent! Wij gaan aankomend weekend de laatste kleine dingetjes doen, plankjes ophangen, schilderijtjes enz. En daarna lekker aan de schoonmaak en alles opruimen en fatsoeneren. Afgelopen week een drukke week gehad en vandaag heel lui(en heel slecht)helemaal niks gedaan
Hier ook evenwicht tussen bezig zijn en rusten. Zeker nu de dochter weer naar school is. Ik zorg dat mijn todo lijstje af geraakt, maar 's namiddags toch ook wat rusten hoor. Zal binnenkort helemaal anders zijn
Hier opgesloten in het ziekenhuis. Mag nog niet eens rondlopen, omdat het dan te lang duurt voor ik op de ok lig. Voel me een beetje opgesloten. Weet dat het beter is ma toch. Voordeel wel elke dag ctg dus ff luisteren naar t hartje
Dat is inderdaad frustrerend.. mag je bezoek krijgen, zodat je toch wat afgeleid bent? Nu met corona niet evident wss.. hopelijk heb je een goed boek bij je om je wat bezig te houden!