@Ritoy van harte! 2 embryo's! Dus kans op een meerling is hoog wel? Prachtige oploop van je testen inderdaad! Zo willen we het zien! Bedankt voor het fixen van de lijst ook @MrsWit ik geloof dat er bij onze eerste met 6+3 wel een hartje te zien was. Het gaat rond dat termijn kloppen geloof ik. Ik heb net toch weer wat testen gehaald en gedaan. Onze beeb groeit goed door geloof ik Vrijdag was het nog 1-2 weken op de digitale met ochtend urine.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje ♡Guusje - 39 jaar - derde kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje ♡Kaktus - 31 jaar - 1e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡5 Juli Zuul - Controle verloskundige ivm spiraal 12 juli BloemNH - Eerste (vroege) echo 14 juli Goldieloks - Eerste echo z’huis Guusje39 - Eerste (vroege) echo 16 juli Goldieloks - intakegesprek Tipp - intakegesprek en eerste (vroege) echo 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo Freesias - Echo ziekenhuis 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 27 juli Freesias - echo + intakegesprek 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho
Wauw die gaat ook goed! Ben benieuwd waar je spiraal is. Misschien door de bm geprikt tijdens het zetten? Dat hoor je weleens
Zou dat kunnen? Het is een ronde vorm spiraal dus niet scherp, het deed ook geen pijn bij het zetten. Ik hoop oprecht dat hij er gewoon ongemerkt uit is gevallen. Ik ben bang van niet maar hoop het wel. Ik ben intens zenuwachtig voor vanmiddag. Duimen jullie met mij mee dat hij er niet meer inzit? Om 14.30 ben ik aan de beurt!
Hoeft ook niet! Fertiliteit (met name) in Spanje is zoveel beter dan in Nederland. Zelfs België is al een stuk beter.
Dan zou je hem wel opgemerkt hebben, ze zijn vrij groot en lomp. Ik duim voor je dat hij dr niet in zit Succes straks
Yes. In nederland wilde ze ons nergens helpen want "ivf/icsi is niet nodig, jullie kunnen altijd voor een andere donor kiezen" (Ookal zijn al onze kinderen van dezelfde donor er dus 100% broertjes van elkaar, is onze donor gestopt met doneren, en was dit ons allerlaatste rietje). In gent verklaarde ze alle nederlandse artsen voor gek en gingen gelijk akkoord
wat bijzonder!! En fijn dat alle kindjes de zelfde donor hebben. Ik vind het wel gek dat er zo een verschil zit tussen Europese landen. Ik had het niveau in NL dan wel beter verwacht. Fijn dat jullie hebben kunnen uitwijken naar buitenland. Ik zelf heb ovulatie inductie gehad, moet zeggen dat dat wel heel goed is bevallen. Maar dat stelt natuurlijk ook niet heel veel voor; pilletjes slikken en paar keer terug voor follikel meting. Wel bang dat het een tweeling is… want 2 gerijpte eitjes…. Ik voel me inmiddels minder lekker. Ik heb nergens trek in… moe en licht weeïg gevoel in maag. Vandaag op CB 2-3 weken. Terwijl 2 dagen geleden nog CB 1-2 aangaf. Loopt goed op dus. hoe zouden jullie reageren als het een tweeling is? Ik zou het wel heftig vinden voor een eerste keer…. Ik ben zelf ook tweeling dus weet wel hoe leuk dat is als kind.
Misschien een troost, mijn 1e 3 kinderen zijn allemaal ontstaan uit 2-4 follikels plus pregnyl en iui dus de kans is echt heel klein Ik zou het zelf super leuk vinden om een tweeling te krijgen, 1 meer of minder maakt inmiddels ook niet meer uit
Jeetje wat een verhaal zeg. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en ga me even schamen in een hoekje voor mijn gemiep over miskraamkansen.
Ik zou heel erg balen, eerlijk gezegd. Dar we een 2e krijgen is echt een compromis, ik moet niet aan 3 kinderen denken. Dat kunnen we niet betalen en dan hou ik weinig tijd voor mezelf over.
Nuancering: dat kunnen we niet betalen in de zin van dan moeten we heel erg onze levensstijl aanpassen. Jeetje 3 kinderen laten studeren, dat is onbetaalbaar.