Zo, een ochtend druk bezig geweest en al veel berichten om te lezen, gezellig dames! Ik zag dat de lijst weer mooi aangepast was. Volgens mij had ik bij beide keren een echo tussen 6 en 7 weken en 2x een kloppend hartje. Hier staat de 1ste echo ook gepland met 6.3, hopen op een hartje. De eerst volgende echo is pas 1 maand later ook ivm vakantie, maar nu ik hier de positieve reacties zie op echo's in het buitenland misschien toch maar een ec Ik ben zelf ook tweeling, 2-eiig, dus de kans op zelf een tweeling is hier ook groter. Ik zou het leuk vinden, de band tussen mijn tweelingbroer is ook zo anders dan met mijn broers en broertje en ik zou mijn kinderen dat ook wensen. Aan de andere kant is het wel heel heftig, 2 baby's, 2 peuters, 2 pubers... We zullen het zien!
En…is ie terecht of wordt het een pamflet ophangen? Zonder gekheid, ik hoop dat het positief nieuws is!!!
Jeejtje meiden, wat gaan jullie hard met typengezellig!! Vanmiddag maar even geshopt voor een andere bhik begin gewoon al een 2e tiet te ontwikkelen boven m’n huidige cups Heb het maar bij 1 nieuwe gehouden…buiten het feit dat ik schrok hoeveel ik nu al groter moest, heb ik ook geen idee hoe de boel nog gaat ontwikkelen
Ja ik moest eigenlijk shoppen voor maatje kleiner ivm afvallen en kleinere borsten. Is inmiddels niet meer nodig. Bizar toch hoe snel dat gaat???
Ik ben ook weer van plan om mee te doen met mvm (aangezien ik ze ook altijd nodig heb om uberhaubt zwanger te raken). Maar wel pas na de eerste echo. Bij mijn oudste deed ik al mee vanaf 5+4
Vraagje, blijven jullie ook door testen? Woensdag is pas mijn NOD maar hij is nu echt wel goed en duidelijk opgelopen, wat vinden jullie? Moet het echt loslaten..
haha herken het, voor nu gewoon het uit gedaan. Sporttopjes gaan wel goed kan ik vertellen wil eigenlijk pas nieuwe kleding kopen na mijn echo als alles goed is. Desalniettemin wel ff grotere maat pyama broek gekocht zodat ik ff vooruit kan
Eh jah ik wel, vetrouw het voor geen meter. Net vandaag nieuwe testen gekocht in de winkel en besteld online kan het ook nog niet loslaten door de bloeding vorige week. Misschien zou het rustgevende zijn om te stoppen, dat was ook het advies van het ziekenhuis.