♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje ♡Guusje - 39 jaar - derde kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje ♡Kaktus - 31 jaar - 1e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡5 Juli Zuul - Controle verloskundige ivm spiraal 12 juli BloemNH - Eerste (vroege) echo 14 juli Goldieloks - Eerste echo z’huis Guusje39 - Eerste (vroege) echo 16 juli Goldieloks - intakegesprek Tipp - intakegesprek en eerste (vroege) echo 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo Freesias - Echo ziekenhuis 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 27 juli Freesias - echo + intakegesprek 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho
Ik had de uitgerekende dag berekend aan de hand van de punctie, nu zegt verloskundige nee we pakken eerste dag ongesteldheid, maar daar zit 5 dagen verschil in. Welke moet ik aanhouden?
Moet je even op de freya website naar de uitgerekende datum tool gaan. Daar geven ze de juiste datum op. Vk zijn meestal niet helemaal bekend met hoe het loopt na een tp https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/#freyaerr
Jah had ik gedaan, zo op de 7e gekomen dus heb maar gezegd Jah klopt jah wil het geslacht weten, weet ik wat voor kleding ik kan kopen
Ja ik wil het wel graag weten en mijn vriend gelukkig ook. Denk dat zo'n bevalling al spannend en verrassend genoeg is Heb een lichte voorkeur voor een jongen, maar een meisje (of alles ertussenin) is ook meer dan welkom
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje ♡Guusje - 39 jaar - derde kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje ♡Kaktus - 31 jaar - 1e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡5 Juli Zuul - Controle verloskundige ivm spiraal 12 juli BloemNH - Eerste (vroege) echo 14 juli Goldieloks - Eerste echo z’huis Guusje39 - Eerste (vroege) echo 16 juli Goldieloks - intakegesprek Tipp - intakegesprek en eerste (vroege) echo 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo Freesias - Echo ziekenhuis 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden Kaktus- Echo bij fertiliteit. Afspraak VK nog maken. 27 juli Freesias - echo + intakegesprek 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho
Ja! nog 7,5 week dan weten we het . Voor wie wil: je kunt de nipt in belgie laten doen (is wel duurder), maar dan krijg je het geslacht erbij.
Geen idee. Enige verklaring die ik heb is dat ik een paar keren de menstruatiecup heb gebruikt voordat ik wist dat het niet kon icm een spiraal. Maar dat is al maanden geleden. Nouja het blijft bijzonder, anderzijds is het wel beter want dan is er minder risico op een miskraam.
Nee dit is mijn laatste zwangerschap dus ik wil het niet weten deze keer (wist het bij de 1e ook niet)
@Zuul Nee wat bizar! Maar ook een gelukje dat hij wel gewoon weg is, zal veel schelen mbt controles bij de gyn ook. Of moet je alsnog onder controle in het ziekenhuis? Ik zei altijd, bij een derde wil ik het geslacht niet weten! Daar zijn we nu al van terug gekomen hahahaha. Gaan jullie een gender reveal doen? Wij hebben dat de afgelopen twee keren wel gedaan met de familie erbij, denk dat we dat nu weer gaan doen. Maar dan laten we de jongens het op een of andere manier bekend maken. En een tweeling, ik zou dat dus echt super leuk vinden. Heftig ja, maar echt fantastisch. Hebben we wel meteen 4 kids...
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje ♡Guusje - 39 jaar - derde kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje ♡Kaktus - 31 jaar - 1e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡5 Juli Zuul - Controle verloskundige ivm spiraal 12 juli BloemNH - Eerste (vroege) echo 14 juli Goldieloks - Eerste echo z’huis Guusje39 - Eerste (vroege) echo 16 juli Goldieloks - intakegesprek Tipp - intakegesprek en eerste (vroege) echo 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo Freesias - Echo ziekenhuis 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden Kaktus- Echo bij fertiliteit. Afspraak VK nog maken. TanteLien - Intake + echo 27 juli Freesias - echo + intakegesprek 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho[/QUOTE]