Klikken op iemands anders banner en dan via die site je eigen banner maken en de url in je handtekening plakken
Hoi dames, Mag ik me ook melden, ik zoek lotgenoten Ik heb afgelopen donderdag op mijn nod een positieve test gekregen van onze 3e. Niet geheel gepland maar zeker gewenst. Mijn oudste is 7 en de jongste is 2, beide jongens. Zelf ben ik 33 jaar jong en mijn man 36. Ik heb wel al giga zere boobs en een echt opgezette buik met krampen af en aan. Giga bang voor een miskraam omdat ik die ook wel ong 4 heb gehad en 2 curettages. 27 juli de eerste echo en dat duurt veeeeeel te lang haha.
Zo, even een dagje werken en dan heb je meteen 100 berichten gemist haha Gefeliciteerd allemaal! Het wordt gezellig druk! Wat een spiraalverhaal joh! Fijn dat hij eruit is!
Nee, hier blijft het een verrassing. Het gevoel van achter het geslacht komen als de kleine net geboren is, is zo'n magisch gevoel. Bij S en F wist ik het ook niet
Oh pregger brains. Afspraak is niet 26 maar 28 juli. Vanavond met eten maken, pasta met zelfgemaakte pesto. Mmmhhh het voelt zo kaal, volgens mij moest er nog iets bij. Kwam er echt niet op. We gaan aan tafel, vriend, is dit het?! Vorige keer hadden we tomaatjes gebakken, komkommer, avocado, kaas. Heel de tafel stond vol. Ehhhh Oja
Bij mijn eerste wisten we het niet, idd zeker de voorkeur, maar wel het moeilijkste. 2e wisten we het wel. 3e ik twijfel, na 2 jongens zou ik het wel willen weten. En ik heb een half jaar geleden alle babyzooi weg gegeven dus moet ook alles overnieuw shoppen. Voor het praktische willen we het weten. Maar het blijft het geweldigste als het een verrassing blijft.
Wij willen het wel weten. We weten alleen nog niet of we het gaan delen. Zo’n reveal party lijkt me ook erg leuk. We hebben nog even om erover na te denken. Vanavond is MvM geweest. Kreeg nog een zwangerschapstest van hun…die knalde eraftoch stiekem wel fijn om te zien.
Wij willen het graag weten. mijn hoofd voelt echt fuzzy. In gesprekken vergeet ik wat ik wil zeggen. Gek!! meer mensen die dit herkennen? Heb het al 3x gehad vandaag…
Me 2e kindje had chromosoom afwijking kas klein op herhaling maar niet nihil wil het niet nog ees mee maken
Vk die eco mag maken heeft wk 27-29 vakantie en die kent ons verleden dus wil wel graag bij haar mocht wel naar ziekenhuis maar daar ben je net een nummer
Wauw meiden, zoveel nieuwe berichten Wij zouden het geslacht wel graag willen weten, vooral om kleertjes te kunnen kopen (of niet, mocht het een meisje zijn). Hoe gaat het met jullie klachten? Hier geen last van grotere boobs (maar bij andere zwangerschappen ook niet meteen). Wel last van pijn in de onderrug, ben nu wat bezorgd, dat dit niet oké is.. Heeft er nog iemand dit?
Ik heb ook niet super veel klachten. Wel wat pijn in mijn borsten. Maar niet heel erg. En meer alleen als ik in bed lig pijn in mijn buik en ben wel echt moe
Ik heb pijnlijke borsten, al sinds innesteling. Wordt gedurende de dag erger en dan is het sochtends weer bijna weg. Wel moeier dan normaal. Heb een beetje een stressvolle tijd op werk, dus probeer maar ademhalingsoefeningen te doen tussendoor ook al ben ik van mezelf eigenlijk niet zo stressgevoelig wil toch het zekere voor het onzekere nemen. Sporten jullie gewoon door? Ik ben normaal wel vrij actief (3x per week hardlopen waarvan altijd wel 1x 15 km, 2x bootcamp, yoga). Vind het zelf toch spannend om nu biiv zo lang te gaan hardlopen, want als het een beetje warm is ben ik daarna wel echt kapot. Lees overal dat je gewoon kan sporten maar vind dat toch een beetje spannend.. hoe doen jullie dit?