Uitgerekend 1 - 15 Maart 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BloemNH, 21 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik ben ook afgevallen maar dat kwam omdat ik iets van 5 dagen lang echt niets kon eten zonder kotsmisselijk te worden. Sinds gister kan ik dus wel weer normaal eten alleen gezonde dingen dus weer niet :roflmao:

2. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Helaas, dat wordt 9 maanden patat eten. Vervelend :roflmao:

Zuul en Trassi vinden dit leuk.
  3. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Het enige waar ik vanaf ben gevallen is de trap :|
    Ik kwam 2x 30 kg aan. Ik ben er bang voor deze keer...

Zuul en Trassi vinden dit leuk.
  4. Tipp

Tipp Actief lid

4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Ik ben volgens mij ook al 2 kilo kwijt, al weeg ik me niet, maar met 2/3x overgeven pd gaat dat toch wel hard.
    Eten gaat gelukkig nog wel prima, nog geen dingen die ik niet meer trek gelukkig!

Trassi vindt dit leuk.
  5. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik kwam de 1e keer 7kg aan (had toen suiker), 2e keer 15kg en 3e keer 20kg :roflmao: Dus hopelij kan ik het deze keer wel beperken want ik heb nog genoeg kilo's over van de laatste :rolleyes:

6. Freesias

Freesias Bekend lid

14 jan 2021
    511
    376
    63
    Vrouw
    Nou ben in totaal 4 kilo kwijt sinds punctie, maar bh is te klein en broeken ook, dus weet niet waar het af is, maar merk het niet. Eerder dat alles te strak zit.

je kunt ook de bob zijn

Trassi vindt dit leuk.
  7. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Geoir Bij mijn vorige zwangerschap heb ik gesolliciteerd naar een master plek waar maar 20 van de 250 werden aangenomen. Bij de tweede ronde en sollicitatie ronde wist ik ondertussen dat ik in verwachting was (sollicitaties tussen het kotsen door, wat een hel was dat). Ik heb besloten niets te vertellen, ik was bang dat ik mijn eigen glazen in zou gooien. Uiteindelijk heb ik op het moment dat ik aangenomen was een mail gestuurd met het verhaal. Toen konden ze natuurlijk niet meer terug… hahaha. Maar dus op deze manier wel mijn droomopleiding kunnen starten!

Ik heb beide jongens borstvoeding gegeven. Oudste 7 maanden, waarvan 2 zwanger. En de jongste 4 maanden. Ik hoop het nu een half jaar vol te houden minimaal. De verwachting is ook dat ik een half jaar thuis ga zijn en daarna mijn opleiding pas weer op pak. Dan stop ik ook echt wel. Het kolven in combinatie met mijn werkplek dat is zo veel stress. (Zeg ik nu he)

Ik ben niet afgevallen… heb wel een meeeega opgeblazen buik. Ik lijk al wel 3 maanden zwanger :roflmao:. Vorige keer kon ik het tot 6-7 weken geheim houden ivm buik en spugen. We vertellen het denk ik na de eerste echo aan familie en na 10-12 weken aan naaste vrienden.

Zuul en Geoir vinden dit leuk.
  8. Geoir

Geoir Actief lid

22 mrt 2021
    164
    122
    43
    Vrouw
    Hoe werd er toen op gereageerd door werkgever?

9. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen nog maar test gedaan. Denk zaterdag de cb.
    Ik zou wel al wat willen kopen voor de kleine. Maar ik durf het toch nog niet zo goed
    2/7-3/7-5/7-7/7 zijn de data’s

Bijgevoegde bestanden:

Zuul, Trassi en Jongemamaworden vinden dit leuk.
  10. Geoir

Geoir Actief lid

22 mrt 2021
    164
    122
    43
    Vrouw
    loopt toch heel goed op?

11. Kleintje34

Kleintje34 Actief lid

2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Afvallen niet, wel hongerrr! Vorige zwangerschap 9 kilo aangekomen dus hoop nu weer zoiets.

Vorig jaar bleek ik zwanger (miskraam) tijdens arbeidsvoorwaarden gesprek bij andere baan, toen ook verteld dat ik het daarom niet deed. Vonden ze erg jammer, was geen enkel probleem en is was zeker welkom. Ik ken alleen de positieve reacties.

Zuul vindt dit leuk.
  12. Kleintje34

Kleintje34 Actief lid

2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Is iedereen al misselijk?

13. Kleintje34

Kleintje34 Actief lid

2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw

Loopt goed op!

MrsWit vindt dit leuk.
  14. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    ff afkloppen maar ik voel niks ..

15. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Nee misselijk dat ben ik ook niet. Bij de vorige 2 ook niet dus ik hoop dat het me deze keer ook gespaard blijft :roflmao:

16. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het was voor een opleiding dus misschien net wat anders. Maar ze zeiden, wie zijn wij om jou niet aan te nemen, omdat je zwanger bent. En toen gewoon goede afspraken gemaakt.

17. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Met vlagen.. nog niet gespuugd overigens! Ik vrees er wel voor. Vorige twee zwangerschappen tot en met bevalling overgegeven.

18. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Ik ben volgens mij iets afgevallen. Weeg mezelf niet, maar teken vrij snel in m’n gezicht. Denk omdat ik geen hormonen meer spuit.
    Nee, ben niet misselijk. Heb wel sneller honger door de dag heen.

Nog een weekje en dan eindelijk de echo! Wat duren deze weken lang zeg, ppfff:rolleyes:

Trassi vindt dit leuk.
  19. Tipp

Tipp Actief lid

4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Helaas, al sinds het begin. Bij vorige zwangerschappen ook misselijk geweest tot ongv 14 weken, maar kan me niet herinneren dat het toen ook zo heftig was.

20. Lizzie13579

Lizzie13579 Actief lid

6 mei 2018
    420
    257
    63
    Vrouw
    Hier daarnet wat roze bloedverlies bij afvegen.. was helemaal in paniek. Naar dokter gebeld om morgen opnieuw bloed te prikken om te zien of hcg goed opgelopen is..

Ik ben nog niet afgevallen. Qua kraaltjes vooral vermoeidheid hier. En heel af en toe een vlaag misselijkheid. Ook wat pijn in de onderrug, wat erger wordt naar de avond toe.

Deel Deze Pagina