Misselijk alleen als ik te gezond eet volgens beeb Sinds vandaag ook ineens maagzuur drbij, af en toe een gemene steek in mijn buik en mijn tepels beginnen nu wel echt zeer te doen
Ja volgens mij ook!! Ben er wel heel blij mee. Ik weet niet wanneer ik ga stoppen met testen. Vind het kkk wel leuk wel om te doen
Hier vanmorgen de eerste kennismaking met een aanval van misselijkheid…had nog geen half kopje koffie op. Smaakte al niet en kreeg het ineens warm. Het zweet brak me uit, duizelig en sterretjes en oorsuizen. Heb een kwartier op de koude vloer naast de pot gezeten. Is nu gelukkig weggezakt. De koffie maar weggespoeld en heeft plaatsgemaakt voor een watertje.
Whoop 15dpo officieel een dag overtijd (als je "normaal" zwanger wordt ). Ben zo benieuwd naar de hcg waarden in het bloed morgen!
Jup! Maar meer irritant, nog niet overgegeven ofzo. @Ritoy jij hebt ook een mooie knaltest zeg! @Lizzie13579 o spannend meid! Hoelaat mag je bloedprikken en wanneer rheb je dan de uitslag? Had je al eerder laten testen? @Goldieloks volgende week al de echo! Dan ben jij de eerste zeker? Hier belt de verloskundige ons vandaag of morgen om te vragen hoe het gaat en wat we willen. Omdat de zwangerschap zo onverwachts en ongepland kwam wilde ze ons wel die bedenktijd nog geven. Mijn man klinkt inmiddels niet meer randje depressief als we het erover hebben naar ziet wel tegen de slapeloze nachten etc op. Logisch ook, ik ook Zijn houding is wel heel anders als vorige week gelukkig dus dat is echt een opluchting. Wij krijgen ook wel een vroege echo ivm het spiraal. Ze willen hem niet over het hoofd zien.
@Zuul ik mag om 10u40 gaan.ik hoop tegen vanavond uitslag te weten. Maandagavond ook bloed getrokken en toen was hcg 2900. Het bloed is ondertussen wel gestopt. Afgelopen nacht wel een uur wakker gelegen van de pijn in mijn rug/zij, weet niet of dit normaal is of niet.
Ik had gister niks moeten zeggen, vanmorgen klaarmaken vóór werk en ineens boeren en misselijk hopelijk blijft het daar dan bij! Verder alleen pijnlijke borsten, moe en snel huilen. En oh ja heeeel koud
Ik ben opgelucht. Ik heb mijn leidinggevende in vertrouwen genomen. Ze was heel stellig; “je gaat niks tegen betreffende manager zeggen. Morgen wordt de beslissing genomen en als je het aanbod krijgt dan ga je tekenen. Dit is een kans die je moet grijpen en een zwangerschap mag daar geen invloed op hebben om die kans te kunnen nemen.” Ze was erg blij voor me. Ik ben heel opgelucht dat ik dit met haar heb kunnen delen en dat ze het zo oppakt. Ik ga weer lekker kunnen slapen vanavond!
Oef heftig als het je zo overvalt ineens he! Gelukkig is het voor het goede doel Mijn productiviteit is ook extreem gekelderd en slaap elke dag minimaal 2 uur overdag ook Om half 9 loop ik vaak alweer te knikkebollen, dan na de lunch en om 16/17 uur is het helemaal op
Wat een fijne reactie! Eigenlijk zoals het zou horen. Belachelijk als het invloed op je carrièrekansen zou hebben. Blij voor je!
Volgens mij wel! Ik mag maandag eindelijk op 6+6. Weet niet hoe ik dan die 2,5 week wachten ben doorgekomen. My god elke dag aftellen en dan hopen dat we maandag een mooi hartje zien kloppen