Nou dat scheelt toch weer! Wel mega balen dat ze niet gewoon ff willen prikken, zo moeilijk is het niet
Hier zal mijn dochter bijna 3 jaar zijn. Op dit moment weet ze nog van niets, dus geen idee hie ze zou reageren. Ik denk wel enthousiast, want ze houdt van baby's, maar ze heeft nog geen besef wat dat allemaal zal geven voor haar dan
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje ♡Guusje - 39 jaar - derde kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje ♡Kaktus - 31 jaar - 1e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje ♡HerfstmeisjeB - 29 jaar - 1e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡5 Juli Zuul - Controle verloskundige ivm spiraal 12 juli BloemNH - Eerste (vroege) echo 14 juli Goldieloks - Eerste echo z’huis Guusje39 - Eerste (vroege) echo 16 juli Goldieloks - intakegesprek Tipp - intakegesprek en eerste (vroege) echo 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo Freesias - Echo ziekenhuis HerfstmeisjeB - eerste echo 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden Kaktus- Echo bij fertiliteit. Afspraak VK nog maken. 27 juli Freesias - echo + intakegesprek 28 juli Lizzie13579 - eerste echo TanteLien - Intake + echo 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho
Onze oudste was 16 maanden toen zijn broertje kwam. Hij was op slag verliefd, kusjes geven, speentjes geven etc. Spelen echt altijd samen nu, wel een haat liefde relatie trouwens hahaha. Ons jongste zoontje zal 3,5 zijn als de baby komt en de oudste op een paar maanden na 6. We hebben het regelmatig over een broertje of zusje, en de oudste heeft het liefst een broertje en zusje extra erbij
Mijn oudste is 7 dan 8 jaar. Die heeft een moeilijke start gehad en een 'huilbaby' Mijn jongste is 2 dan 3 jaar Beide jongens. Hier weten ze het nog niet. Die kletsen meteen alles door. Eerst even het eerste trimester afwachten
Ik heb vanmiddag een broodje kroket op en ik ben al de hele middag misselijk en opboeren. Ik kan het beter op gezond houden
Bij ons zat er 2 jaar en 2.5 maand tussen. S reageerde eigenlijk prima, wel even wennen maar was eigenlijk wel helemaal zot op haar en nogsteeds. De band tussen je kinderen is zo mooi om te zien, ze kunnen elkaar soms niet luchten of zien maar op soms dan hebben elkaar ook gewoon nodig, echt zo lief! Ben benieuwd hoe het straks zal gaan, ze zijn natuurlijk een stuk ouder dan de baby.
Nou bij mij is t nu echt klaar. Zou iemand me uit de lijst kunnen halen? Hopelijk gaat het bij jullie allemaal wel goed. Veel geluk met jullie zwangerschap en hopelijk kerngezonde baby's! ❤️
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje ♡Guusje - 39 jaar - derde kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje ♡HerfstmeisjeB - 29 jaar - 1e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡5 Juli Zuul - Controle verloskundige ivm spiraal 12 juli BloemNH - Eerste (vroege) echo 14 juli Goldieloks - Eerste echo z’huis Guusje39 - Eerste (vroege) echo 16 juli Goldieloks - intakegesprek Tipp - intakegesprek en eerste (vroege) echo 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo Freesias - Echo ziekenhuis HerfstmeisjeB - eerste echo 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 27 juli Freesias - echo + intakegesprek 28 juli Lizzie13579 - eerste echo TanteLien - Intake + echo 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho Sterretjes Kaktus
Er is weer wat mis gegaan met kopieëren van de lijst denk ik…. Iig mijn nieuwe gegevens staan er niet meer in