Uitgerekend 1 - 15 Maart 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BloemNH, 21 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.842
    3.607
    113
    Vrouw
    Wij gaan onze dochter dit shirtje aan doen om het de familie te vertellen. Een paar vriendinnen en mijn roosteraar op werk weten het al en mijn teamleider ga ik het dinsdag vertellen. Daar zie ik wel tegenop:roflmao::o:
    We weten nog niet wanneer we het familie gaan vertellen. Ik denk ook ergens deze week.

Ik heb echt ontzettende buikpijn, echt de hele dag door alsof mijn buik al 30 weken zwaar is. Ik had het bij onze dochter ook altijd maar weet niet of het toen ook zo erg was. Ik neem nu soms zelfs al paracetamol:$
    Het is vast gewoon groeipijn dus ik maak mij niet zo heel erg zorgen maar het is wel irritant.

Oh en ik ben misselijker als bij de 1ste. Ook de hele dag door, eet daarom ook slechter en merk dat ik al ben afgevallen ook.

Bijgevoegde bestanden:

MrsWit, Trassi en Jongemamaworden vinden dit leuk.
  2. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ik had de lichte test op 4 weken en de andere de donkere die was met 4+5 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

Zuul vindt dit leuk.
  3. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Ik had ook op precies 5 weken de 3+. Dagen ervoor niet getest dus weet niet of ik op de grens zat. Ook al vrij snel kwaaltjes. Jij?

Maandag de echo dus dan zullen we meer weten. Voor nu ga ik uit van 1 maar de gedachte is ook al vaak door mijn hoofd geschoten. Was op 3+ 4 al kotsmisselijk soms

4. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Wat een leuk shirt!!! Waar heb je die gekocht?

Zuul vindt dit leuk.
  5. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Oei, heb vandaag zooooo een zware dag. Werd kotsmisselijk wakker en moest haasten naar een afspraak. Net uit de stad teruggekeerd naar huis door ook een vlaag duizeligheid en misselijkheid en net naast de wc gezeten Ook had ik vanmiddag wat soort bruine afscheiding dus dat maakte me heel bang. Toen ik het zag was het echter al gestopt. Iemand daar ervaring mee? De verloskundige zegt dat de kans klein is dat het fout is als het alleen bruin bloed/afscheiding was en heel minimaal

6. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.842
    3.607
    113
    Vrouw
    Bol.com! Even zoeken op "ik word grote zus" en dan komt hij vanzelf op!

BloemNH vindt dit leuk.
  7. Kleintje34

Kleintje34 Actief lid

2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Dit had ik met mijn vorige zwangerschap! Was er echt maar eentje ;) Jouw HCG wat is las was niet absurd hoog…

8. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Jongste niet lekker steeds overgeven waren even op de kermis geweest weet niet of nu door de draai ding kwam of dat hij echt ziek is

9. Kleintje34

Kleintje34 Actief lid

2 jul 2021
    314
    186
    43
    Vrouw
    Nee geen ervaring..hoop dat alles goed is!

10. Tipp

Tipp Actief lid

4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Pff na het avondeten vandaag de kids verteld dat ik zwanger ben en de reacties waren niet zoals ik gehoopt/gedacht had... Thom en Luuk waren blij verrast en hadden het eigenlijk niet aan zien komen maar vonden het heel leuk. Flo was EXTREEM blij hihi, ze moest echt keihard gillen:roflmao:. Sil daarin tegen was afstandelijk en kalm en dat heeft me echt wel heel erg geraakt. Echt waar, het heeft me zo ontzettend aan het twijfelen gebracht. Ik moet het echt even van mijn hart dus sorry alvast voor dit lange misschien wat onduidelijk verhaal.
    We zaten aan tafel een beetje aan het kletsen over komende week en de vakantie die er aan zit te komen en op een gegeven moment zei B. (mijn vriend) dat hij nog een leuk pakketje had binnen gekregen voor de vakantie. Hij haalde dat dus op en liet Luuk het uitpakken. Hij had het eerst helemaal niet door, dus Flo vroeg: 'wat is het?' en pakte de doos. Nou zij begon dus helemaal te gillen en te schreeuwen: MAMA IS ZWANGER, MAMA IS ZWANGER!! Super leuk natuurlijk, L en T geloofde het eigenlijk niet echt. Maar in de enthousiasme van het moment merkte ik eigenlijk ook dat Sil dus helemaal niet reageerde en maar een beetje aan het rompertie zat te frummelen. Ze hadden natuurlijk allemaal vragen dus die beantwoorden we maar nogsteeds was Sil stil en reageerde eigenlijk niet. Uiteindelijk waren we wel een beetje uitgepraat en wouden de honden er uit dus ik vroeg of Sil ze even wou uitlaten. Vlak voordat hij naar buiten ging vroeg is dus aan hem: ik vond je zo stil, wat vind je ervan? weetje wel, ik was benieuwd naar de reden waarom hij eigenlijk niet reageerde en toen zei die dat hij het leuk voor ons vond. Maar echt op zo'n manier van, leuk voor jullie maar ik hoef dr niks mee, wat opzich natuurlijk prima is, wij kiezen voor een kind erbij maar ik heb wel 1 voorwaarde hier aan gesteld en dat was dat alle kinderen akkoord waren en ik kreeg het gevoel dat Sil eigenlijk er niet meer achter stond. Ik natuurlijk hartstikke verdrietig (nog steeds wel een beetje), want heb ik er wel goed aan gedaan. En dan ga je natuurlijk alles in twijfel trekken. Gelukkig kon B me nog aardig helpen relativeren maar ik ben eigenlijk de hele avond niet van dat zwarte randje af gekomen. Sil ging ook gelijk na het uitlaten naar boven en ik had hem dus ook niet meer kunnen spreken wat me wel dwars zat, ik kan namelijk niet goed met een slecht gevoel slapen. Ik was wel moe van de dag dus l om half 11 ging ik ook naar boven en blijkbaar zat het Sil ook niet lekker want hij kwam de slaapkamer binnen en daar hebben we eigenlijk een heel fijn gesprek gehad en hij heeft uitgelegd waarom hij er nu moeite mee heeft. En de conclusie was eigenlijk dat hij een baby erbij heel leuk zou vinden maar bang is voor een herhaling van het verleden. Dus eigenlijk was 'het probleem' opgelost tot je gaat nadenken over wat Sil dus allemaal zei en toen realiseerde ik me dat hij eigenlijk nog veel meer heeft mee gekregen van vroeger dan ik dacht en dat hij daar ook op dagelijkse basis nog last van heeft/ gevolgen van ondervindt en dat breekt echt mijn hart nu. Gewoon het idee dat ik al jaren dat niet heb door gehad en mijn zoon er pijn en zorgen aan ondervindt, echt ik voel me even zo'n slechte moeder:(

11. Framboosjex

Framboosjex Nieuw lid

11 dec 2016
    4
    3
    3
    #591 Framboosjex, 10 jul 2021
    Laatst bewerkt: 10 jul 2021
    Hoi allemaal, is er nog plek voor mij?
    Ik heb deze site net gevonden. Wel al ooit eens aangemeld… geen idee hoe dit werk hier. Zoek een alternatief voor Viva.

ik ben een mama van 27 jaar (man 28). We hebben al een zoon die 15 maart 3 jaar is geworden. Wij kunnen blijkbaar alleen maart baby’s verwekken, hihi.

Ik had vrijdag een testje gedaan. Alleen manlief vertrouwde het merkloze testje niet. Dus ik heb gisteren 2 testen gedaan en allemaal positief. Morgen zou mij nod zijn. Volgens mijn zwanger worden app, ben ik nu 4 weken en 2 dagen. Uitgerekend op 17 maart?

Kwaaltjes: pijnlijke boobs, ze zijn ook opgeblazen en misselijk, maar heel licht.

Spoetnik, Goldieloks en Trassi vinden dit leuk.
  12. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Jaaaaa ik denk dat ik er 2 krijg hoor :roflmao: 18dpo vandaag

Bijgevoegde bestanden:

MrsWit, Spoetnik, Goldieloks en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    O wat heftig, wel fijn dat jullie erna nog even fijn hebben gepraat. Hopelijk durft die er meer over te praten in de toekomst.

Je bent echt geen slechte moeder maar sommige Kids praten gewoon veel moeilijker dan de ander. Vertrouw op je gevoel dan komt alles goed!!

Tipp vindt dit leuk.
  14. Guusje39

Guusje39 Lid

22 feb 2021
    97
    103
    33
    Vrouw
    Allereerst denk ik dat je

Tipp vindt dit leuk.
  15. Guusje39

Guusje39 Lid

22 feb 2021
    97
    103
    33
    Vrouw

Oh spannend!!

Trassi vindt dit leuk.
  16. Guusje39

Guusje39 Lid

22 feb 2021
    97
    103
    33
    Vrouw
    Welkom!!! Gefeliciteerd!!! Maart is een goede maand

17. Guusje39

Guusje39 Lid

22 feb 2021
    97
    103
    33
    Vrouw
    Ik krijg het niet voor mekaar om alles goed bij te houden. Ik ben al een week, samen met de kids ziek. Sinds 6 dagen koorts en daar maak ik me super zorgen om. Het schijnt niet heel goed te zijn voor de baby. Vorige week ben ik al eens getest en vandaag toch nog maar een keertje. Daarbij hebben we hier allemaal ook nog hoofdluis!!! Ik heb lang haar ( een beetje een dorre struik na mijn highlights) en dan moet je 2 weken kammen. Ik heb de schaar er zelf al ingezet omdat er geen doorkammen aan is. Als je zwanger bent mag je geen hoofdluisspul gebruiken!!!!!!! Sorry voor mijn klaagzang maar ik voel me echt even heel ellendig hahaha

18. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.842
    3.607
    113
    Vrouw
    Conditioner! Hele veel in je haar doen en dan kammen, kammen, kammen. Elke dag kan ook, is niet slecht voor je haar of de baby. Wel ontzettend ruk allemaal zeg! Beterschap.

19. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.842
    3.607
    113
    Vrouw
    O wauw nu al de 3+! Kan het dan echt een tweeling zijn?

Ik ga hem vandaag ook nog een x doen om te kijken of ik de 3+ krijg:cool:

Goldieloks en Trassi vinden dit leuk.
  20. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    De kans dat het een tweeling is is zoiezo al heel groot aangezien we 2 embryos teruggeplaatst hebben gekregen

Deel Deze Pagina