Kan me voorstellen dat je je er rot over voelt. Maar ik vind het wel heel stoer van hem dat hij bij je is gekomen en dat jullie erover hebben gepraat. Nu kan je er ook wat mee. En je bent echt geen slechte moeder!
Hi bloem! Ik heb dat bij alle zwangerschappen gehad en 2 kerngezonde kids gekregen. Als je nog zo misselijk bent dan zou ik me nog geen zorgen maken! De keren met bloedverlies toen het mis ging toen waren ook de symptomen zo goed als weg.
Ah thnx!, ga ik doen! Ik mag door de koorts toch niet de deur uit met mijn vette plakkop door al die conditioner
Meiden, jullie steken me aan met al die testenheb nu nog 2 cb liggen voor de aanstaande grootouders…maar kost me moeite om die verpakking niet open te makenheb de 3+ al te pakken dus het voegt niet zoveel toe, maar wachten duurt zoooooo lang @Jongemamaworden, hoe was het gister bij je schoonouders?
Ik ben gestopt met testen kreeg vrijdag nog maals de 2-3 weken en was gister 5 weken precies dus ik was teleurgesteld.. dus ik ga nu gewoon stoppen. Ook allebei in tranen. Mijn partner wilde het gister avond ook ineens aan onze beste vrienden vertellen, ook allemaal in tranen. Zo bijzonder en zo mooi om mee te maken!! Maar wel nog heel dubbel omdat het zo vroeg is
Aah wat mooi hè! Ik vind het ook dubbel om te vertellen omdat het nog zo vroeg is en de angst dat het niet goed gaat. Als je vrijdag 4 + 6 was is het opzich toch OK als je nog 2-3 week kreeg? Volgens mij heb je voor de 3 heel veel hcg nodig. Heb jij met de kv2v5 wel knaltesten gehad? hoe voel jij je nu verder? Heb je al veel klachten?
Ik kijk er gek genoeg echt niet naar uit om het aan mensen te vertellen Zoiezo omdat het al de 4e is en mensen al niet mega entausiast waren over nummer 3..
Ik vind de bubbel waar we nu in zitten ook wel prettig ! Ik wil het pas vertellen tegen de eerste fam/vrienden na eerste echo. Meer omdat ik dan zelf ook enthousiaster ben.
Ja denk het ook inderdaad. Ja tegen NOD wel idd. Mijn borsten staan op ontploffen heb zelfs al grotere bh’s moeten kopen Verder met vlagen misselijk en moe maar dat is het wel. Bij jou?
Ik ben kapster en reageer toch graag even. Doe azijn 1:1 met water in je haar, folie erop goed inpakken en minimaal 20 minuten laten zitten. Erna uitspoelen natuurlijk. Dit mag je best een paar dagen herhalen. Om het te voorkomen, luizen haten azijn dus soms helpt het om in de cruciale periodes in de ochtend wat azijn verdund met water in een waterspuit door het haar te spuiten. In de toekomst was de haren zeker niet iedere dag. Luizen komen graag op schoon haar.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje ♡Guusje - 39 jaar - derde kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje ♡HerfstmeisjeB - 29 jaar - 1e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (15) ♡ Afspraken♡5 Juli Zuul - Controle verloskundige ivm spiraal 12 juli BloemNH - Eerste (vroege) echo 14 juli Goldieloks - Eerste echo z’huis Guusje39 - Eerste (vroege) echo 16 juli Goldieloks - intakegesprek Tipp - intakegesprek en eerste (vroege) echo 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo Freesias - Echo ziekenhuis HerfstmeisjeB - eerste echo 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 27 juli Freesias - echo + intakegesprek 28 juli Lizzie13579 - eerste echo TanteLien - Intake + echo Ritoy - 1e echo 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho Sterretjes Kaktus[/QUOTE]
Ik heb mezelf er ook tussen gezet! Ik ben Hannelore, 32, en nu 5+3. Vorige zwangerschap is geëindigd in missed abortion, dat maakt dat ik nu enorm onzeker ben. Lang leve de hormonen, want normaal ben ik enorm nuchter! Heb de verloskundige nog niet durven bellen, bang voor slecht nieuws. Tegelijk zou ik wel graag voor onze vakantie (over 2 weken) weten of het er goed uit ziet of niet. Donderdag een halve dag wat bloedverlies gehad. Dat werkt niet mee. Wanneer kregen jullie echt meer klachten? Met hoeveel weken/dagen kloppend hartje op echo?
Welkom. Ik snap dat je angstig bent voor een herhaling van de vorige keer Ik krijg normaal pas klachten rond de 6 weken maar nu al vanaf 3+5 ongeveer. Bij al mijn jongens had ik de 1e ech met 7+5 en daar was een kloppend hartje te zien
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje ♡Guusje - 39 jaar - derde kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje ♡HerfstmeisjeB - 29 jaar - 1e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (15) ♡ Afspraken♡5 Juli Zuul - Controle verloskundige ivm spiraal 12 juli BloemNH - Eerste (vroege) echo 14 juli Goldieloks - Eerste echo z’huis Guusje39 - Eerste (vroege) echo 16 juli Goldieloks - intakegesprek Tipp - intakegesprek en eerste (vroege) echo 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo Freesias - Echo ziekenhuis HerfstmeisjeB - eerste echo 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 27 juli Freesias - echo + intakegesprek 28 juli Lizzie13579 - eerste echo TanteLien - Intake + echo Ritoy - 1e echo 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho Sterretjes Kaktus
Is het hebben van weinig symptomen een slecht teken? Ik had eigenlijk meer symptomen verwacht. Ik heb op licht gevoelige borsten, vermoeidheid en af en toe een weeïg gevoel na, eigenlijk nergens last van. Hoewel, vandaag met hockeywedstrijd zag ik opeens sterretjes. Het is dat de CB 3+ aangeeft, anders zou ik het soms niet geloven.