Zag je al wel wat dan? Want jij bent volgens berekening 1 dag verder dan ik ben. Ben heeeeeel nieuwsgierig! Wat duren 3 weken dan lang he.
Ja, ze zag wel wat maar ze vond het erg lastig om te kunnen bekijken .. en met 3weken MOET er echt duidelijkheid zijn (dus 29juli om 10.00) weer terug, wachten duurt alleen altijd zo lang
Ik vind dat je nog aardig wat ziet, hoeveel weken was je toen? Ik heb vrijdagochtend de echo staan, daarna bij goed nieuws gelijk door naar mijn broertje in het zh. En dan 's avonds vertrekken naar Spanje! Nog genoeg om voor te bereiden dus de tijd kom ik wel door, maar kan eigenlijk niet wachten tot de echo♡
Volgens haar NOG maar tussen bijna 5 of in 5weken (maar dat het dan nog te vroeg was voor het hartje) maargoed, ik kan hier lang en negatief over nadenken haha maar ik kan niet meer doen dan wachten en uitgaan van mn eigen berekening ..
3weken vond ze zelf beter ik snap het ook niet, maargoed het is dat ik 2kinderen heb die mij druk genoeg houden met van alles en nog wat dan gaan de 3weken ook wat sneller.
Goed nieuws; ik heb de nieuwe baan! Blijdschap! maar ook een beetje buikpijn met het gevoel; oh oh als ze in september maar goed gaan reageren!
Oh echt ? kan dat zomaar dan ? :O Hier bij de verloskundige is echt pas over 3weken (ook nadat ik had gebeld)
Mijn 1e echo bij de vk is pas met 11 weken maar ik ga morgen denk ik bellen of ik niet al met 9 weken kan. Ik vind 11 weken wel heel erg laat
In iedere stad zit wel een echo bureau. Kost ergens tussen de 25 en 40 euro, kan vanaf 6 weken. vorige zwangerschap vaak gedaan
Halverwege volgende week eerste afspraak bij verloskundige. Ben dan 6.6 of 7.0 In theorie zouden ze dan een hartje moeten kunnen zien kloppen, vertelde ze. Ik hoop het zo!!!