Een echo bureau had ik idd ook al naar gekeken maar hier is alles vanaf 16 weken en nergens een inwendige echo. Morgen over 2 weken heb ik de eerste echo dan ben ik 7+5 Bij mijn andere 2 Kids had ik rond de 6 weken al echo ivm mijn historie. Vind het nu ook wel heeeeel lang duren hoor....
Ja dat had ik dus ook alleen omdat ik nu in gent zwanger ben geworden willen ze in nederland ineens geen vroege echo doen want ze willen een doorverwijzing "anders kunnen ze niet bewijzen dat het via ons verwekt is".. nou verrassing het is ook niet via jullie verwekt want jullie wilde me niet helpen, gent wel. Dus steek die doorverwijzing maar in je ....
Hier helaas foute boel. Vanmiddag kreeg ik ineens buikkramp en uit het niets veel helderrood bloed. Helaas is het weer mis gegaan. Ik heb besloten dat dit voor mij de laatste keer was. Ik ga genieten van mijn 2 lieve kids...heel veel geluk met jullie zwangerschappen ❤️
Wat super k**, moeilijke beslissing wat je hebt genomen, maar inderdaad, 2 kinderen is al een echt geschenk!
@Guusje39 o wat klote, sterkte. Moeilijke keus maar snap het helemaal. Geniet van je 2 Kids!! @Lizzie13579 o jemig alweer. Wanneer had je je echo ook alweer?
Heb je binnenkort een echo voor controle voor je bloedverlies? oh nee wat ontzettend k*t. Sterkte. Hoe gaat het nu met je?