Oh nee wat moet je weer lang wachten nu. Kan je geen hele vroege eisprong gehad hebben? Maar dan zou het niet kloppen met wat er op de echo gezien is zeker? Ik ga duimen dat alles gewoon goed is en dat ze het misschien niet goed hebben kunnen zien.
@Bloem wat vervelend! Als ik het zo lees ben ik bang dat het idd niet goed zit. Bloed-rikken kan via de huisarts als hij/zij mee wil werken. Vooral omdat je al 3 weken geleden een positieve test had zou je nu ongeveer hartje moeten zien.
@TanteLien Suc6 met je sollicitatiegesprek. Je kunt het Oh nee wat erg. Hoop dat het meevalt en je eigen telling fout was. Ik weet hoe ontzettend moeilijk het is om te moeten wachten. Dat is echt een hel Dank je. Wachten duurt lang. Sinds gister avond is het bloeden gestopt. Dus hoop op goed nieuws, maar de afgelopen dagen lijkt het veel slecht nieuws te zijn hier, dat ik er moeilijk in kan geloven dat het goed is. Daarbij is het natuurlijk ook nog wel erg vroeg voor een echo
Hoe is het met iedereen en de kwaaltjes? Aftellen tot de echo duurt zo lang Hebben jullie het ook al verteld en hoe reageerde ze? Leuk om de verhalen te lezen Mijn buik is enorm opgezet en mijn borsten ook!
@BloemNH nee wat balen! Pff echt drama dus, en dan nu ook nog een week wachten. Hopen dat dan alles goed zit, het is je zo gegund♡
@BloemNH Oh,helemaal niet leuk om zo'n echo te hebben. Veel moed de komende week, probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken! Bloed trekken zou ik niet doen, hcg geeft niet altijd duidelijkheid en het kan je extra onzeker maken.
Volgende echo is op 28 juli. Nu toch 2 weken in Frankrijk, dus kan hier niet veel meer doen dan afwachten en afleiding zoeken.
Hier wel goed .. nog niet echt kwaaltjes (al moet ik zeggen dat ik het idee heb dat na 2 zwangerschappen mn buik nu eerder 'opgezet' lijkt dan met de andere twee. Mijn ouders en schoonouders weten het, de rest nog niet .. (enigzins erg jammer gezien mijn beste vriendin nu voor het eerst moeder wordt en ik dit zo graag met haar zou willen delen ;p )
Wel goed hoor! ik was gister alleen volledig in de stress doordat naar mijn mening de KV test niet voldoende was opgelopen. Maak mezelf gek daarmee. De sensitest early en predictor knalde beide wel. Ik ben met vlagen misselijk en vermoeid, maar verder eigenlijk nog weinig klachten wat me dan ook weer onzeker maakt. Ben echt zo bang dat het weer mis gaat, al hou je het niet tegen natuurlijk... en is die stress ook niet bevordelijk. Pfff. Hoe is het met jou? En wanneer heb jij eerste echo? ik lees hierzoveel die al met 6 weken een echo krijgen. Ik pas met 7,5 week.
Ik heb de vk gebeld waarom de echo zo laat is. Maar ze gaf aan dat 7+5 al een week eerder is dan normaal. En dat er dan ook weer langer tussen de termijn echo zit van 13 weken. Dit omdat de agenda's anders te vol werden gepland. Ik heb toch de huisarts gebeld waarom ik eerst aan de vk moet of ik niet meteen een doorverwijzing krijg voor de gynaecoloog. Ik ben bij alle 2 mijn kindje op de ok geëindigd met 3 liter bloed verlies. Dus ik moet toch weer door naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd, wordt morgen gebeld door de huisarts. Even kijken of we miss toch al vanaf het begin naar de gynaecoloog mogen. Hier genoeg kwaaltjes, heb ook niet zoon beste dag qua energie en humeur. (Ik moet echt een sloeber trui aan gaan doen)