Ik ben ten opzichte van gisteren bijna 1,5 kg zwaarder Ik houd dus ergens vocht op vast. Maar waarop? Geen idee Herkennen jullie dit?
Nou we wilde nog niks zeggen tegen te veel, inmiddels weten onze beste vrienden het, onze ouders en zussen. Gelukkig zijn ze allemaal onwijs blij en mocht het mis zijn dan weten ze het ook. Ik ben met vlagen misselijk van de week ineens overgeven, opgeblazen buik, pijnlijke borsten en moeheid is iets minder. Aankomende dinsdag de echo. Ik heb er een goed gevoel over maar ook nog steeds onwijs bang.. hopelijk gaan de komende dagen snel! @Zuul
Haha dit herken ik heel erg. Wij hebben heel misschien al een maxi cosi hier staan maar na 3,5 jaar wachten had ik er zoveel zin in. We hebben verder toch al alles bij elkaar gespaard in die tijd, kinderwagen gekregen van vrienden en bedje op marktplaats gevonden en staat ook al een paar jaar in de opslag. Mocht het misgaan is het toch heel erg, hoe dan ook. Dus ik ga er liever meteen vol voor nu het eindelijk zover is
Ik had wat verhalen gehoord dat het toch niet goed was gegaan op deze termijn en ik had nog geen knaltest gehad. Wel symptomen van misselijkheid en big boobies. Maar de echo is pas over 1,5 week dus heb toch nog maar een test gehaald vanmorgen... Ik hoef niet meer te twijfelen denk ik . Vandaag 5+5
Ja het is ook wel bijna. Maar voel me nu niet anders dan gisteren. Gewoon afwachten maar. Ja vriendin zei ook wel dat het soms niks zegt. Nog 6 dagen wachten
Succes Zuul! Mijn hemel, die misselijkheid . Ik heb vandaag al tien keer opgezocht wanneer de hcg piek is (in de hoop dat ik ergens anders lees dat het eerder is dan 9 a 10 weken hahaha) . Helaas..... Ik ben nu op mijn werk en ik ruik iedereen zo erg. Niet altijd even fijn haha
Conform 5+6! Mijn spiraal is echt 100% weg. Zij gaan er nog melding van maken bij het rivm, had ik zelf ook al gedaan, verder heb ik volgende week de intake en over 3 weken precies nogmaals ene echo om te kijken of het hartje klopt en of het er nog steeds maar 1 is. Ze zei dat ze deze specifieke spiraal ook niet meer zetten vanwege mijn ervaring en het eerdere onderzoek van radar
Fijn dat het goed zit! Maar zoooooo raar van dat spiraal! Hebben ze erna nog een echo gedaan om te kijken of hij goed zat?
Hier gaan de kwaaltjes ook op en neer. Herinner mij dat mijn eerste zwangerschap ook zo was. Soms vlagen misselijkheid en vermoeidheid en hele dag opgeblazen buik. Bloed/bruinverlies nog steeds, maar voorlopig niet veel. Ik zal blij zijn met een kloppend hartje 28 juli!
Nee hebben ze niet gedaan, hoefde niet op controle te komen erna, vond ik ook wel vreemd. Maargoed, nu is het al te laat Ik belde net even de huisarts om het te laten weten, de assistente vond het ook maar een wonderlijk verhaal en zei dat mijn eigen huisarts mij waarschijnlijk nog wel even gaat bellen van de week
Ooh dames wat ons nu toch overkomt. We hebben niet 1, niet 2 maar 3!!!!!! kloppende hartjes. We zijn echt compleet in shock, niet te bevatten. Zoals ze nu konden zien is het een 1 eiige tweeling en een eenling. De eenling loopt nog wat achter en had een tragere hartslag dus het zou kunnen dat deze het niet haalt maar mijn hemel, een DRIELING.
Ik had wel het idee dat het een tweeling zou kunnen zijn, ik heb zelf een tweelingbroer en ik had echt meer klachten dan de eerste 2x maar dit had ik niet aan zien komen en ook niet verwacht
OMG!!!!! Drie!!!!??? Ik kan me niet voorstellen wat er nu door jullie heen gaat. Ben je blij of juist niet!? Of is het echt nog totale shock!?