Het is echt een totale shock, maar we zijn ook blij. Het wordt wel een stuk spannender en je hebt opeens veel meer zorgen maar we hebben we wel het gevoel dat we dit samen aan kunnen.
@Tipp Wow dat is erg veel. Snap dat je even moet wennen aan het idee. Maar gefeliciteerd. Al een beetje geland?
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - 3e kindje, 5e kindje in het gezin♥ 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje ♡HerfstmeisjeB - 29 jaar - 1e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡ 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo HerfstmeisjeB - eerste echo 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 28 juli Lizzie13579 - eerste echo TanteLien - Intake + echo Freesias - echo bij fertiliteit 29 juli Ritoy - 1e echo 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho Sterretjes Kaktus
Dit is de enige foto die we hebben van de 3 bij elkaar. De 2 grootste (links en midden) pasten bij het termijn van 7 weken, de baby boven bij 6.3 weken dus daar zit nog wel een verschil in. We worden nu overgedragen aan het ziekenhuis. Verloskundige was zelf ook helemaal verrast, buiten dat ze niet had verwacht mij ooit nog zwanger in haar praktijk te zien (ze heeft me bij de eerste 2 zwangerschappen begeleid) is dit de 1ste keer dat er een drieling is bij hun. Het nieuws is enigszins geland, alleen de kinderen zijn nu helemaal in shock hihi. Vannacht gaan we op vakantie dus het is fijn zodat we dan met zijn allen aan het idee kunnen wennen.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - kindje 3, 4 en 5! 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje ♡HerfstmeisjeB - 29 jaar - 1e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (13) ♡ Afspraken♡ 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo HerfstmeisjeB - eerste echo 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 28 juli Lizzie13579 - eerste echo TanteLien - Intake + echo Freesias - echo bij fertiliteit 29 juli Ritoy - 1e echo 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho Sterretjes Kaktus
Ik wacht met je mee af. Mijn kwaaltjes wisselen ook. Van groeipijn tot nine niets voelen Van enorme obstipatie tot weer niet Veel dunne afscheiding en dan weer weinig dikke Vlagen misselijk tot kiplekker Ben elke keer beetje opgelucht als ik weer iets voel. Terwijl ik verstandelijk prima kan beredeneren dat je helemaal niet 24/7 iets hoeft te voelen.
Wauwww wat prachtig!!! Ik hoop dat ze alle 3 gezond mogen groeien. Het is een shock lijkt me maar zooooo bijzonder!!!
Ongelooflijk dit. Er zitten hier meiden bij met hele zware trajecten, teleurstellingen, spanning en onzekerheid en dan zijn er figuren bij die op deze manier blijkbaar zichzelf belangrijk willen maken. Zij moeten toch heel ongelukkig zijn denk ik dan.....