Ik heb de foto nu ook gevonden op internet. @Guusje bedankt voor je oplettendheid!! Ik was oprecht super blij voor deze persoon. En als ik nu de berichten terug lees dan denk ik alleen maar; hoe zielig moet deze persoon zijn???? Ga hulp zoeken!
Ik lees ook stiekem mee. Ik durf alleen nog niet mee te schrijven ivm miskramen. Maar jeetje zeg. BIZAR.
Meid, er is zojuist een plekje vrij gekomen! Nee sorry, stom grapje. Ik snap je angsten helemaal! Ben je nu wel verder dan je miskramen? Hoe voel je je verder? Weet dat je altijd welkom bent!
Ik krijg een tweeling. Maar dat is echt waar. Hier, Google mijn echo maar (Echo foto weer weggehaald)
Ben verder dan een van de twee. Als we de echo van volgende week vrijdag halen en hij is goed, dan zijn we verder. Bij de MA hebben we met 7+2 een kloppend hartje gezien, maar een week achter in groei (wat niet kon ivm IVF). Helaas 5 dagen later hartje gestopt. Gewacht, pillen gehad, niks hielp. Uiteindelijk curretage. Nu weer licht bruin verlies sinds woensdag. Dus paniek. Vandaar de vroege echo op precies 6 weken.
Waaaauw! Gefeliciteerd meid! Wat een zegen! Kunnen jullie wel een beetje genieten? Edit: ik zie nu pas je volgende post. Oei dat is vervelend! Staan jullie onder controle bij de gyn? Mag je dan wat vaker voor een echo komen? Wij lopen gelijk op denk ik?
Ja, we staan nog onder controle van de gyn. Inderdaad vaker echo. Sowieso ook ivm tweeling. We lopen inderdaad bijna gelijk! Ben nu 6+2. Jouw verhaal is ook zo wonderlijk!!
Oké gelukkig! Hopelijk kunnen jullie er toch een beetje van genieten Ik duim in ieder geval voor jullie dat het goed blijft gaan!
Gefeliciteerd met de zwangerschap, Had je de vorige keer klachten toen je de ma had? Houje er rekening mee dat je naam op de echo staat? @Angelmom1 het is een catfish
@Fennec gefeliciteerd, spannend zeg! Jezus wat een gedoe met die 3ling van tipp en het hele verhaal. Wie doet zoiets zeg. Pff ik ben even naar de h&m gegaan om een flodderbroek met elastiek te kopen en 2 flodder jurkjes. Maar zelfs in de flodderjurkjes blijft het stof hangen op mijn bol buikje. Mama en papa zullen het wel zien, daar willen we het ook wel tegen vertellen maar hoe lokken we onze zoon van 7 weg. Daar willen we het nog wel voor geheim houden totdat we überhaupt 1 echo hebben gehad. Kwaaltjes genoeg dus. Giga opgezette buik, lijkt wel al 4 maanden zwanger. Schaam me ervoor. Boobs doen nog flink zeer, buikpijn, misselijk. Alles compleet... Geduld is een schone zaak..... #ongeduld. Mag ik please weer op de lijst ik ben er weer af. 3e kindje, ik ben 33 jaar, 27 juli de eerste echo
Ik dacht hem nog weg te kunnen halen ja, maar kan niet. Dus heb melding gemaakt bij @Beheer om hem weg te laten halen. Bij de MA juist gehele zwangerschap weinig kwaaltjes. Maar dus ook bruinverlies rond de 6 weken, net als nu.
Wat een bizarre wending, hoe kan je dit catfishen? Je wilt niet weten hoeveel moeite er voor gedaan wordt dat dit is gelukt voor een aantal. @Fennec gefeliciteerd!! Heel bijzonder