Bij mij heb ik een brandend gevoel in slokdarm/bovenkant maag bij maagzuur. Bij misselijk gevoel dat ik eventueel moet overgeven, zeker als ik te lang wacht om te eten.
Ik had dan echt last van zure oprispingen, ik kreeg dat wel pas bij een week of 27,dus als je baarmoeder echt tegen je maag aan komt.
Hoooooly shit! Ik dacht ik lees even bij, maar wat hier gebeurt is toch te bizar waarom zou je dat doen?!!
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; ♡Tipp - 37 jaar - kindje 3, 4 en 5! 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje ♡HerfstmeisjeB - 29 jaar - 1e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (13) ♡ Afspraken♡19 juli BloemNH - Extra echo. MA wel/niet 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo HerfstmeisjeB - eerste echo 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 28 juli Lizzie13579 - eerste echo TanteLien - Intake + echo Freesias - echo bij fertiliteit 29 juli Ritoy - 1e echo 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho 16 augustus Tipp - termijnecho Sterretjes Kaktus
Hoe is het met iedereen hier? Lekker genoten van het weer? Bij ons is het heeeerlijk weer geweest vandaag! Vanochtend zijn wij lekker bij vrienden geweest en smiddags nog even wezen fietsen en naar mijn schoonouders geweest. Morgen gaan we het ze vertellen. Vanmiddag was ons neefje er en we willen het alleen nog even aan hun vertellen en niet aan de rest van de wereld
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡BloemNH - 28 jaar - eerste kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - eerste kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; ♡Zuul - 28 jaar - 2e kindje 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje 12 maart; ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje ♡HerfstmeisjeB - 29 jaar - 1e kindje 14 maart; 15 maart; ♡Ritoy - 32 jaar - 4e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (13) ♡ Afspraken♡19 juli BloemNH - Extra echo. MA wel/niet 20 juli Jongemamaworden - Eerste echo + intake 22 juli bijnamama1988 - Eerste echo + intakegesprek MesWit - Eerste (vroege) echo HerfstmeisjeB - eerste echo 24 juli BloemNH - intakegesprek 25 juli Kleintje34 - Echo bij fertiliteit 26 juli Geoir - Echo bij fertiliteit. Afspraak bij VK moet nog gemaakt worden 28 juli Lizzie13579 - eerste echo TanteLien - Intake + echo Freesias - echo bij fertiliteit 29 juli Ritoy - 1e echo 5 augustus BloemNH - termijnecho 10 augustus Goldieloks - termijnecho Sterretjes Kaktus
Mijn kwaaltjes wisselen dusdanig, dat ik steeds meer twijfel. Van de week nog verstandelijk tegen iemand hier gezegd dat dat kan, en nu twijfel ik zelf. Woensdagavond echo....
Ik ging net plassen en toen had ik ineens bloed bij het afvegen. Dr was ook een flinke druppel in de wc gevallen. Daarna werd ik ineens megs misselijk en heb ik pijn in mijn linker bovenbeen dus nu ben ik bang voor een bbz. Kan natuurlijk gelijk niet meer slapen.. Hopelijk kunnen ze morgen een spoedecho doen bij de vk
Super misselijk hier, zo maar ff het ziekenhuis bellen. Heb van de bloeding nog primparan in huis, maar de vraag is of ik dat nu ook mag gebruiken. door veel buikkrampen zelf ook extra echo gehad van de week. Bloeding is nu gestopt. Vrucht nog steeds wat te klein, maar hart klopt nu wel op goede snelheid en eigen arts was er super blij mee. In samenspraak de echo van volgende week geannuleerd en een week later gedaan zodat ik bij haar ben. wat wel vreemd is de afmeting is het zelfde of miss iets kleiner in 3 dagen. Of zou het gewoon komen door apparatuur t is natuurlijk ook nog zo minimaal klein. wat voor kleur had het bloed? Mij is nu gezegd: bloed, misselijkheid en zweten direct bellen met kans op interne bloeding. Van de rest geen last? hoe gaat het nu?
@Zuul, veel plezier met vertellen vandaag! @BloemNH, zag dat je vandaag een echo krijgt? Veel succes! Ga duimen voor je!! @Ritoy, heb je nog wat kunnen slapen? Hoe gaat het nu met je? @Freesias, hopelijk kunnen ze wat aan de misselijkheid doen! Hier gaat het goed. De enige kwaaltjes tot nu toe nog steeds moe en vroeg wakker en wat gevoeligere borsten. Geen obstipatie meer en geen misselijkheid. Dus heb niks te klagen.
Dat zal toch wel!? Hopelijk neemt dat de onzekerheid weg! Ik ben er nu echt van overtuigd dat bloed echt niks zegt. Ik had vorige week een heel maandverband vol helderrood bloed en toch was alles prima. De verloskundige vertelde dat het een gesprongen vaatje was. Dat gebeurt vaak. Probeer jezelf niet gek te maken. Dat helpt toch niet! ❤️
Ik heb even de echo van onze 1ste erbij gepakt. De onderste is gemaakt met ongeveer 6+3 en de bovenste is van deze baby gemaakt met 5+6.wat een verschil hé! Hopelijk zit alles goed! Ik heb een stuk minder buikpijn wat heel fijn is maar toch ook wel weer een teken dat mijn baarmoeder niet meer zo snel groeit ofzo.