Hier afgelopen zaterdag mijn ouders en broertje het verteld. Die waren allemaal heel blij maar merkte aan ons dat wij nog even moeten schakelen maar ze steunen ons volledig dus dat is fijn! De Kids hadden heerlijk gespeeld bij mijn stiefvader. Samen met mijn oudste zoon in een tentje geslapen had ook wel iets. Nu kei gesloopt dus ik ga hopelijk lekker slapen. Leuk nieuws dames, goede echo's!! Hoe moet ik de lijst aanpassen? Heb het al een paar keer gevraagd maar geen reactie
Je drukt op reageren net als normaal en dan haal je de quote aan het begin en einde weg zodat het "je eigen bericht" wordt
@Zuul Hier hebben we van het weekend ook heeeerlijk genoten van het mooie weer. En verjaardag gevierd van onze oudste. @Ritoy 2! Jaaa wat leuk en wat fijn dat de echo er goed uit zag Wij gaan het pas over 1,5 week vertellen, na de echo. Maar gisteren bij mijn schoonouders een lekkere zelfgemaakte kan sangria en ik moest afslaan hahahaha. Zou me niet verbazen als er vermoedens zijn
Hi Dames, Vannacht werd ik wakker met enorme buikkrampen. Soort krampen die ik ook heb als ik ongesteld moet worden. Weet niet of het nou echt mijn darmen of baarmoeder zijn, het zat wel helemaal onderin in het midden en straalde door naar mijn onderrug. Ik kan het niet echt beschrijven. Heb paracetamol genomen en het ergste zakte weg, maar ik heb nu nog steeds een soort zeurderig gevoel onder in mn buik (steekjes). Ik heb geen bloed of bruin verlies, maar het maakt me wel enorm onzeker. Is dit herkenbaar voor iemand? ik ben nu 5+1 gerekend vanaf eisprong.
Ik ben heel erg vermoeid en opeens erg labiel. Twijfel of we het wel kunnen (natuurlijk wel ) en of ik dit nu wel had moeten willen ivm nieuwe baan. Echt een rot dag. En dan nog die twijfel of het wel goed zit. Vanavond maar weer vroeg naar bed. Is het herkenbaar? Naast de vreugde ook twijfel? (Bij een eerste)
Ik heb dat vaak na 'grote' beslissingen. Nu nog niet ervaren, maar misschien omdat ik nog erg gereserveerd ben mbt de zwangerschap. Eerst maar eens kijken of het goed zit. Ik kan me je gevoel wel voorstellen, ik denk dat het erbij hoort en je gewoon nog heel erg moet wennen. Komt goed meis! Met dat je meer voorbereidingen doet, komt de wenning ook
Ik heb hetzelfde, maar dat komt denk ik ook omdat je nog niks weet. Ik hoop echt dat het na de eerste echo wat afneemt! Je bent niet de enige
Denk ik ook. Wanneer je de baby voelt bewegen, ga je je weer zorgen maken wanneer de baby even 'slaapt' Elke fase heeft nieuwe zorgen, probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven en alles op je af laten komen.
@Tipp ik heb er nog niks over gezegd of gevraagd, want ik was benieuwd naar haar uitleg. Dacht misschien heeft ze de echo nog ergens anders geplaatst en is de echo wel van haar... zou kunnen. Maar hoor het graag van haar zelf. Misschien ben ik ook wel te goedgelovig. Guusje had de echofoto gevonden toch? Hoe kom je er bij om het te Google ik zou het gewoon geloven dus als je niks gezegd had.
Oh god dit zou zo mijn post kunnen zijn Ben al labiel sinds gisterochtend. Ik denk steeds kan ik dit wel?! (Ja natuurlijk, dit is al je 4e zwangerschap doos )
@Geoir Meid dat is compleet normaal. Wij hebben een heel ziekenhuis traject gehad bij de 1ste en toen het zover was gingen mijn gedachten alle kanten op. Kunnen wij dit wel? Wat als het er 2 zijn? Wat als het een zorgenkindje is? Wat als de bevalling niet goed gaat? Wat als de borstvoeding niet goed gaat? Wat als we uit elkaar groeien? Maar het is allemaal wat als... En geloof me. Zodra je buik groeit, jij je kindje voelt bewegen en je alle spulletjes gaat verzamelen/schoonmaken etc. Is alle twijfel weg. Er telt nog maar 1 ding op de wereld en dat is die mooie baby in je buik. Als het maar een gezond en blij kind is maakt niks meer uit. Gaat het niet goed? Dan zoek je oplossingen en werk je daaraan, omdat je moeder bent kan jij dat. Want als moeder kan je alles. En zolang jij er alles aan doet om jouw kind gelukkig en gezond te houden, ben jij een fantastische moeder❤️
zeg dat wel!! Bij mij is het ook wel heftig whaha ik vraag me ook nog steeds af of het er geen 2 zijn. Morgen het verlossende antwoord…
@Ritoy @Jongemamaworden Zooo dat zijn mooie buikjes al inderdaad! Ik kan niet wachten tot ik echt een baby buik heb en je niet meer hoeft te twijfelen of ik nou zwanger of gewoon dik ben En oooooo wat kijk ik uit naar het schoppen en trappelen van deze kleine frummel❤️
Thanks iedereen voor de opbeurende woorden ! Ben blij dat ik niet de enige ben. Het is toch wel een leuke maar ook spannende rollercoaster waar we in zitten. Haha @Zuul dat heb ik ook; momenteel voel ik me vooral opgeblazen en dikkig XD… heb dit weekend een grotere broek gekocht
Kan iemand mij vertellen hoelang een intake + eerste echo ongeveer duurt? Ik heb best wat vragen dit mag gewoon toch?
Echo 10 a 15 min. Eerste intake duurde bij mij wel heel lang, volgens mij in totaal wel bijna een uur. Je mag altijd een extra gesprek inplannen hoor, wanneer je tijd tekort komt.