Nou omdat ze zei dat ze een eeneiige had en ik zag dat plaatje en dacht toch echt dat die samen in een zak zaten. Toen ging ik googlen hoe een eeneiige eruit zag, gewoon interesse. Daar kwam ik meteen dat plaatje tegen. Dat was al jaren geleden gepost....dus vandaar.
Ah oké! Ik vindt het toch zo spannend hè Hoop echt dat we morgen een kloppend hartje zien. Ik zat ook nog met een vraag, wellicht weten jullie dat. Normaal gezien tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dan zou ik nu 6 + 2 zijn. Mijn eisprong was op dag 17 maar ik heb geen regelmatige cyclus vanwege PCOS. Echter heb ik op 9DPO al een positieve test. Dit betekend vanaf dat moment is het vruchtje al gaan groeien. Ik denk dus dat ik best wel wat dagen naar voren wordt gezet of werkt dit niet zo? Ik ben dus heel bang dat ik of helemaal niks zie. Ik heb echt geen idee
Volgens mij is het zo dat moment van eisprong je 2 weken mag rekeningen. Ze nemen vaak de eerste dag van je laatste menstruatie omdat je gemiddeld rond 14 dagen een eisprong hebt. Wanneer je ovulatie testen hebt gedaan en je piek hebt gezien zou ik ervan uitgaan dat deze uiterlijk 48uur later gesprongen is. Maar goed tussen bevruchting en innesteling kan ook verschil zitten ongeacht wanneer die eisprong nou daadwerkelijk is geweest. Ze kunnen pas echt een beetje een inschatting maken rond termijn echo. Bij mijn ziekenhuis doen ze niet eerder dan 7 weken (gerekend met eerste dag laatste menstruatie), voor die tijd is het dus nog onzeker of er al een hartje te zien is. Dus nog even spannend !
Ik heb vermeld dat ik hele lange cyclussen heb, dus ze gaan er vanuit dat ik veel later een eisprong gehad heb. Terwijl ik denk dat mijn eisprong wel gewoon na 14 dagen is, maar de tijd daarna juist langer duurt. Dus in mijn geval denk ik verder te zijn dan zij verwachten. Hoop ik
Dat was me nieteens opgevallen joh Ik was echt helemaal van wooooooowww en heb eigenlijk de helft van het bericht niet gelezen
Volgens mij moet je voor alles samen ongeveer een uur rekenen. Ik kreeg een hele vragenlijst van tevoren, dat scheelt dan alweer tijd.
Uiteindelijk krijg je tussen 10 en 13 werken de termijnecho, en aan de hand daarvan wordt de datum bepaald.
ik had met 6+1 een kloppend hartje, je bent dan 2 dagen verder. Dus grote kans dat het al klopt. Zijn jullie ook op non actief gezet? Ik mag voorlopig niet tillen, fietsen of wat dan ook. Baal behoorlijk
Nope ik mocht alles nog doen zei de vk maar heb mezelf bureau arrest gegeven en op de zaak gezegd dat ik een beginnende hernia heb als cover
Vanwege het bloeden? Ik wielren om de dag 2-3 uur, til zoontje geordende dag en nog wel andere dingen…dus nee.
Ik heb vandaag 12.5 uur gewerkt met dit als eindresultaat (foto) Wat moet ik hier toch aan doen, ik krijg dit niet geheim gehouden hoor tot 12 a 13 weken. Mijn oudste van 7 zal het toch ook wel gaan zien zo, en dan weet iedereen het. Nog 8 nachtjes slapen!!! #echo
Jah idd, en het stolsel wat er zit. Als ik niet bloed mag ik wel fietsen. Maarja bloed al weer een paar dagen. Dus baal mega. de kring die het weet wordt ook steeds groter omdat ik toch wel erg veel klachten heb. Ik heb zak zwangerschapskleding gekregen van vrienden. Superfijn. C&a heeft nu hele wijde basis shirtjes. Dus daar paar van gekocht. Vandaag paar uurtjes gewerkt maar dan is de buik ook echt mega opgezet
Ik heb mijn halfzusje maar geappt of ze nog een deel van mijn oude zwangerschaps kleren heeft. Of ik ze even terug mag We hadden de knoop doorgehakt geen 3e, toen heb ik letterlijk alles weg gegeven. Nu balen natuurlijk haha.. Ik ben op advies toch even overgestapt naar een andere verloskundige. Mijn ervaringen van de laatste keren waren toch niet optimaal. Toevallig had ik het er gister over met mijn buuf en die adviseerde een ander. 1 voordeel, ik kan overmorgen al voor een echo Dames die vandaag een echo hebben, toi toi! Hoe gaat het met de kwaaltjes?
Haha echt dit! Toen het bij ons na 3,5 jaar eindelijk echt zover was dacht ik: NU AL? Hahaha zoooo duf. Maar ik geloof ook dat je daar zo mooi in meegroeit