Met 6 weken een kloppend hartje is zeker mooi hoor! Lekker van het goede nieuws genieten nu lieve @Jongemamaworden!
Ah wat goed!! Gefeliciteerd! Nu voelt het vast wat echter? Wat shit wel dat je je zo slecht voelt. Hoop dat dat snel over mag zijn
Wat erg voor jullie! Sterkte! Mijn persoonlijke ervaring is dat ik liever cytotec zou hebben dan curretage. Cytotec is niet leuk, maar wel te doen. En minder ingrijpend dan curretage.
@BloemNH oh wat verdrietig..... Heel veel sterkte voor jullie en hopelijk is deze nare periode snel achter de rug en kan je weer vooruit kijken ❤️
Had je een inwendige echo of niet? Misselijk en spugen is eeeecht verrot, je hele dag kan erdoor beheerst worden
Oh nee veel moed de komende tijd. Weet jammer genoeg wat het is. Hopelijk kunnen jullie een goede keuze maken ivm medicatie of curettage.
Hier vandaag rot dag vannochtend vet veel kramp gelijk gevoel datniet goed zat vk gebeld kon naar andere praktijk om 16.30 wel naar werk gegaan voor afleiding anders dag wel erg lang maar echt concentreren kon ik me niet S middags ineens rood spotting wist al zeker dat niet goed zat. En de echo bevestigde dit uiteraard vrucht je bij 7+4 week gestopt denkt ze nu afwachten of door gaat zetten 3e kindje wordt ons denk ik niet gegund weet niet of ik alles nog wel wil erg verdrietig nu en boos
Ooo nee Wat heftig zeg! Wat een bak ellende krijgen jullie over jullie heen. Heel veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd! ❤️
Shit zeg wat een rotnieuws ook! Heel veel sterkte en hoop dat het zonder teveel problemen verloopt. Hoe lang willen ze afwachten?