Wij twijfelen aan de nipt enerzijds vanwege lang opslaan gegevens. Anderzijds heeft het voor ons geen gevolgen mbt wel/niet uitdragen van de zwangerschap. Mocht het een zorgelijk bericht zijn, bereid je je wel anders voor op de komst van de kleine, dat zou een reden kunnen zijn het wel te doen. Idem voor 13-weken echo, waarbij echo- onderzoek in een enkel geval een afwijking aan het licht kan brengen waarbij je al voor de geboorte kunt bijsturen of ingrijpen. We twijfelen dus tussen alle onderzoeken of alleen de 20-weken echo, die we wel willen
De vk zei dat ik miss net buiten de officiële 13 weken echo val. Maar dat ze die toch doet ze mag ook 20 weken echo's doen dus ze doet die 13 weken echo zoiezo. De nipt doen we ook, ik ben al wat ouder en het is ons 3e kindje. Gegevens bewaren, ja ik denk dat de regering etc al meer weten over ons dan dat wij weten. Kdv ga ik inschrijven na mijn echo van de 18e. Dan maken we het ook bekend. Ik heb de geslacht bepaling echo gepland staan, ik dacht op 23 september. Spannend want we hebben beide sterk het gevoel dat we een meisje krijgen. Duimen draaien, ach als het maar gezond is. Ik ben met mijn jongens ook heel blij
Wij hadden een hele mooi echo! Was lekker druk aan het bewegen. Helaas doet onze praktijk geen geslachtsbepalende echo’s. Die vallen onder de pretecho en dat doen ze niet vanwege de coronamaatregelen. Dus we moeten even gaan zoeken naar een bureau die dit wel doet. Was wel een domper, maar ja. Het kindje is iets groter dan wat zou kunnen qua iui behandeling. Dus we weten nog geen exacte datum. Zit nu qua afmeting 5 dagen verschil in. Ergens tussen 28-2 en 5-3 komen ze nu op uit, hihi.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡Guusje39 - 39 jaar - 3e kindje 2 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - 1e kindje 3 maart; 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje ♡Christiana - 33 jaar - 3e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje ♡Sage - 42 jaar - 5e kindje in gezin (3e Sage) 12 maart; ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 14 maart; 15 maart; ♡♡Ritoy - 32 jaar - 4e & 5e kindje ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡ 12 augustus bijnamama1988 - termijnecho Sage - intake + termijnecho ziekenhuis 13 augustus MrsWit - echo ziekenhuis 18 augustus Jongemamaworden - termijnecho Geoir - termijnecho + intake Ritoy - termijnecho vk MrsWit - termijnecho vk 25 augustus Lizzie13579 - termijnecho 1 september Goldieloks - 13 weken echo Sterretjes Kaktus BloemNH Angelmom1 Zuul
Net nog terug gebeld door de verloskundige. Die heeft contact opgenomen met het ziekenhuis. Na overleg en data uitwisseling zijn ze beide uitgekomen op een uitgerekende datum van 3-3-2022. Ik keur het goed Met vriendlief overlegd en we wachten netjes met de 20 weken op het zien van het geslacht.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart; ♡Guusje39 - 39 jaar - 3e kindje 2 maart; 3 maart; ♡Goldieloks - 37 jaar - 1e kindje 4 maart; ♡bijnamama1988 - 32 jaar - 3e kindje (6e kindje in het gezin) 5 maart; 6 maart; 7 maart; ♡Freesias - 34 jaar - 1e kindje 8 maart; 9 maart; 10 maart; ♡Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje ♡Hannelore13 -32 jaar - 1e kindje ♡Christiana - 33 jaar - 3e kindje 11 maart; ♡Geoir - 28 jaar - 1e kindje ♡Sage - 42 jaar - 5e kindje in gezin (3e Sage) 12 maart; ♡Kleintje - 34 jaar - 2e kindje 13 maart; ♡MrsWit - 30 jaar - 1e kindje ♡Tantelien - 30 jaar - 3e kindje 14 maart; 15 maart; ♡♡Ritoy - 32 jaar - 4e & 5e kindje ♡Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (14) ♡ Afspraken♡ 12 augustus bijnamama1988 - termijnecho Sage - intake + termijnecho ziekenhuis 13 augustus MrsWit - echo ziekenhuis 18 augustus Jongemamaworden - termijnecho Geoir - termijnecho + intake Ritoy - termijnecho vk MrsWit - termijnecho vk 25 augustus Lizzie13579 - termijnecho 1 september Goldieloks - 13 weken echo Sterretjes Kaktus BloemNH Angelmom1 Zuul[/QUOTE]
Dat wilde ik ook toen ik dacht dat er 1 baby in mijn buik zat maar met 2 is het gewoon niet te doen om het niet te zien bij 1 van de miljoen echo's dus dan kom ik er liever zelf achter dan per ongeluk. Bij de eerste wisten we het ook niet en dat vond ik zo bijzonder bij de geboorte
Ja hier een meid. Het zou voor mijn gevoel echt niet anders kunnen. Ben benieuwd 23 september Bij de bevalling de verassing is zo leuk!! Maar nu met nmr 3 vind ik het praktisch om te weten. Zeker omdat ik alle babyzooi weg had gegeven
Ik weet t niet meer . Dacht de eerste weken echt een meid en nu ga ik twijfelen. M’n vriend denkt een jongen
Wij denken beide een meisje. Waarom, geen idee. Ik had dit gevoel al vrij snel, maar m’n vriend is ook nu overtuigd.
Gisteren toevallig met mijn man over gehad. Met drie babies in omgeving op komst en die van onszelf, hebben we voor alle vier een gokje gedaan. Baby 1: meisje Baby 2: meisje Baby 3: jongen Baby 4: onze zoon Gebaseerd op????? Niets eigenlijk. Maar vandaag is baby 1 geboren, jawel, een meisje. Meestal heb ik ongeveer de helft van de gokjes goed We wachten af. Wij vinden het voor nu te leuk om zoveel mogelijk open te laten. Maar misschien denken we er met de twintigwekenecho wel anders over We hebben nog ff
Ik denk bij mezelf een jongetje en mijn vriend denkt een meisje. Mijn bff is ook zwanger en ik dacht een meisje en ja hoor... een meisje!! Dit is overigens een van de weinige keren dat ik het goed gegokt heb. Mijn eerste was een zoon, ik dacht meisje. 2e kon niet anders dan een jongen, maar het was een meisje.
Ik wil het ook graag weten, maar moet meneer nog even overtuigen Vooral praktisch gezien vind ik het handig!