Van harte meid!! Maak je niet druk om meningen van anderen. Het is jullie leven en niet die van hun. Jullie hebben een mooie basis wat sommige die ouder zijn niet eens hebben. Lekker focussen op jullie kleintje en geluk!
Ik zou tot 4 jaar wel een meisje willen, daarna een jongen en vanaf 18 weer een meisje als ik mocht kiezen.
Hoi hoi, Ik kom me hier aanmelden! Gisteren een positieve test gehad en vanmorgen weer met wat oploop. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, maar ben nu op cyclus dag 29. Ik ben 30 jaar, dit is het derde kindje. Ik heb al twee zoontjes dus ja een meisje zou het einde zijn! Maar boysmom zijn zou ik ook niet erg vinden natuurlijk. Ik heb het dus nog niet aan mijn vriend verteld. Ik ben aan het verzinnen hoe ik het bekend maak aan hem. Hoe hebben jullie dat gedaan? Bij de eerste had ik kleine schoentjes gekocht en ingepakt. Zo hadden we dat altijd al voor ons gezien. Bij de 2e na 5 maanden alweer zwanger dus toen gewoon gezegd ehhh volgens mij wordt er iemand grote broer!
Niet te veel bezig zijn met iedereen zijn mening joh. En gefeliciteerd natuurlijk! Is toch super leuk dat jullie jonge ouders zijn. En zeker als je zo’n stabiele basis hebt. Ik had zelf nog niet echt een stabiele basis toentertijd. Studeren (nog steeds btw), vriend geen vaste baan, huurhuis. En we zitten nog steeds in dat zelfde schuitje soort van en guess what, alles komt gewoon goed! Lekker genieten van je zwangerschap
Welkom en van harte!! Wij hebben samen getest. Het is onze eerste en zijn een beetje geholpen dus vond het al spannend zat
een foto van de positieve test geappt. Ik was op een borrel van werk (vooraf op de wc daar getest) en man was thuis aan het werk.
ja al zit ik weer de stress omdat ie nog 1-2 weken aangeeft en niet 2-3 weken. Maar ja eisprong is precies 2 weken geleden.
Oeh nee eigenlijk nog niet over nagedacht. Het is al een megaverrassing dus dat maakt ons nu niet zoveel uit jij?
Kan je de buikpijn ergens aan linken? Volle blaas? Volle darmen? Zwaar gesjouw? Ik merk dat mijn buikpijn erger is als ik naar de wc moet en als ik te veel heb gedaan. Alles binnenin word nu langzaam opgerekt en veranderd dus het is niet gek dat je krampen hebt!
@TanteLien en @Jongemamaworden gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom! @Goldieloks qua obstipatie hielp bij mij idd de roosvicee laxo, de activa pruim, veel water/vezels en vooral beweging. Hielp dat allemaal niet dan nam ik movicolon, gewoon even de huisarts opbellen en erom vragen. Daar hoef je niet perse voor gezien te worden. Qua klachten heb ik hier vooral last van buikpijn, hoofdpijn en af en toe misselijkheid. Geen rampenplan dus. Bij mijn eerste zwangerschap ook nauwelijks klachten gehad. Behalve dan de buikpijn, toen was het met 18 weken zo heftig dat ik dacht dat het afgelopen was. Gelukkig was dat niet zo maar ik bleef harde buiken en buikpijn houden. Uiteindelijk werd mijn voorgevoel de waarheid en is ze ook met 34+3 geboren. Ik dacht namelijk altijd al dat ze te vroeg zou komen, mede door die extreme buikpijn Als mijn spiraal er nog in zit is het sowieso een gecompliceerde zwangerschap dus zal ik sowieso naar de gyn moeten. Ik hoop dat ik daar onder controle mag blijven ivm onze premature dochter. Ik wil dat namelijk niet nog een keer
Ik kreeg net dit berichtje van een vriendin. Niet echt de manier hoe ik had gehoopt dat ze erachter komt. Misschien van mezelf ook wel iets naïef om het zo te doen. Maar het is niet anders. Voel me echt stom en vind het niet leuk