Geen blaasontsteking. Als het niet minder wordt dan eind van de week een keer ochtendurine inleveren. Misschien dat het zich aan het ontwikkelen is, maar ze het nu nog niet kunnen meten. Donderdag een controle bij de verloskundige. Zal het daar ook eens navragen. Wiebel nu maar op de wc om m’n blaas zo leeg mogelijk te krijgen en drink wat thee extra. Dacht vanmiddag dat het beter ging, maar het afgelopen uur al 5 keer geweest. Kan bijna nergens heen, echt balen nu we vrij zijn. Tijd wordt nu maar benut met online aankopen voor de babykamer
Nee het is echt het smerigste dat je ooit in ga nemen. Krijg dr altijd een hele rilling van en meestal na een uur echt zweetanvallen en alles. Vroeger mocht ik het thuis doen zodat ik kon gaan liggen maar nu moet ik 2 uur lang op die plastic ziekenhuisstoelen zitten
Oef, die vaccinatiediscussies blijven een lastig thema… Ik zie het helaas ook in mijn omgeving, hevige discussies en zelfs ruzies Maar ik ga die discussie dus nu ook maar niet meer oprakelen. @Goldieloks fijn dat het geen blaasontsteking is. Ik moet ook veel frequenter plassen, maar 5x per uur is wel heel veel! Hopelijk draait de kleine snel zodat je blaas weer wat meer aankan. En @Ritoy alvast veel succes met de glucosetest. Klinkt niet fijn, maar hopelijk ‘slaag’ je met vlag en wimpel. Hier nog steeds ongeduldig aan het wachten tot ik de kleine echt voel. Ik voel soms iets, maar weet nog niet zeker of het de kleine is. En omdat ik dus nog steeds onzeker ben, twijfel ik of ik de verloskundige nog eens zou vragen om een extra echo te maken… Dat mag bij ongerustheid. Maar ergens vind ik ook dat ik gewoon vertrouwen moet hebben tot de 13e (als ik de 20 wekenecho heb).
Het gaat vanavond al wat beter…2 keer per uur heb eerder ‘gedreigd’ naar de baby dat het van d’r zakgeld afgaatals het inderdaad de baby is hoop ik dat ze snel een ander plekje opzoekt! Voel de baby verder nog niet. Heel af en toe een borreltje of een plopje.
Net weer een 3d echo gehad en zijn nogsteeds een jongen en een meid hoor pfieuw.. dus nu kan ik echt gaan shoppen!
Ik wil straks ook een 3d echo laten maken…lijkt me zo bijzonder om al een beetje te zien hoe de baby eruit ziet. Zal pas rond de 24 a 26 weken worden. Vanaf dan schijnen ze de mooiste beelden te kunnen maken??
Ja ik geloof dat 30 weken een beetje de max is voor een mooie 3d echo. Alleen bij een tweeling is 18 weken de max omdat ze daarna te groot zijn om er samen op te kunnen.
Klopt! ik heb hem nu medio december staan ! Overmorgen nog een extra echo zelf gepland, toch fijn om nog even te spieken voor de 20 weken echo.
Hier nog geduldig aan het afwachten op het geslacht nog ruim 3 weken geduld. Vande week nog wel ff 2,5 uur rijden voor 15 min controle naar het ziekenhuis naja als ik dan bevestiging weer heb dat alles goed is heb ik het er voor over
Volgens mij is het hartstikke normaal dat je nog niks voelt vind het soms ook gek om te geloven dat er echt nog een baby'tje zit! Ik heb zelf de placenta aan de voorkant liggen, dus dan duurt het sowieso wat langer. Ben ook heel benieuwd!
Ik begin hier ook te twijfelen of ik een mogelijke blaasontsteking heb. Als het zo blijft dan ga ik toch eens naar de dokter. Ooh, 3D echo's! Ik denk dat wij die 1 keer mogen hebben in de zwangerschap, maar weet niet precies wanneer. Wij zitten sinds gisteren in de verbouwingen, dus ik moet eerlijk toegeven dat ik met zoveel andere dingen bezig ben dat ik soms bijna ´vergeet´ dat ik zwanger ben. Is dat raar? Dan herinnert ons zoontje mij met zijn schopjes wel dat hij er is. Hoe zit het bij iedereen met namen? Moeilijke zoektocht hier!
Haha het enige wat ik merk is mijn groeiende buik! Verder eigenlijk niets. Dus dat vergeten kan ik me goed voorstellen. Mijn kleine voel ik nog niet, dat maakt het nog abstracter. En namen is hier lastig. Meisjesnamen hebben we wel een aantal die we beiden "wel leuk" vinden. Maar jongensnaam komen we maar niet uit Gelukkig hebben we nog ff
Gewoon je urine inleveren bij de huisarts. Hier gaat het vandaag ietsjes beter. Nog wel vaak aandrang, maar er komt nu ook wat meer uit. Ik hoop dat het snel weer wat normaler wordt, want praktisch is het niet. Ging naar de kapper en gelukkig mocht ik daar gebruik maken van het toilet, hihi. Een blaasontsteking schijnt best een serieus ding te zijn in de zwangerschap. Net als een urineweginfectie. Ik heb ook vaak niet het gevoel van zwanger zijn, behalve m’n bolle buik. Hier ook een placenta die aan de voorkant ligt dus zal de kleine ook wat later voelen. Hier is het lastig met namen. Wij hebben een eigen ‘smaak’ en de namen die we nu hebben zijn wel ok, maar niet de wauw naam. Gelukkig hebben we nog even. Vandaag wel het ledikantje en de commode besteld. Die verwachten we in de 3e week van oktober. Dus het klussen kan bijna beginnen. Dan gaat het ook echter worden.
@herfstmeisjeB klopt, het is nog heel vroeg. Ik denk heeeeel voorzichtig dat ik het een heeeeel klein beetje begin te voelen. Maar merk ook dat ik veel behoefte heb aan die bevestiging, want ik ben nog best onzeker. @Lizzie13579 ook al vermoedens van een blaasontsteking? Balen zeg, hopelijk valt het mee! @Hannelore13 Namen! Een hele lastige! De “wauw-naam” heeft onze dochter al, maar sinds toen nooit meer zo enthousiast geweest over een naam. Toen waren jongensnamen al een probleem (we hadden er nog 4 tijdens de bevalling , maar gelukkig was het een meisje waar we de perfecte naam voor hadden), maar nu is een meisjesnaam eveneens moeilijk. Genoeg leuke namen voor beide geslachten, maar we zijn het niet over alles eens en nog geen “dit is het” moment dus… Maar we hebben nog even gelukkig