Uitgerekend 1 - 15 maart 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Oilell, 26 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Speciaal voor jou….;

WE KRIJGEN EEN…

MEISJE!❤️

2. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Heb vandaag echt al 2x gekeken of het er op stond :D

Gefeliciteerd! Het is wel een hele roze lijst aan het worden zo.

Annelies26 en djoyz vinden dit leuk.
  3. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    ♡Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2024♡

Wij schreven al mee, maar zijn verzet naar februari:

27 februari - Soof1992, 1e kindje

1 maart 2024

Rozijntje2 (Roos) - 33 jaar - 4e kindje
    11131618 - 33 jaar - 6e kindje

3 maart 2024
    Maud23 - 1e kindje
    Mommie319 - 3e kindje
    Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje
    Quito - 41 jaar - 2e kindje
    KJB - 32 jaar - 2e kindje

4 maart 2024
    AGP - 28 jaar - 1e kindje
    Annelies26 - 26 jaar - 2e kindje

6 maart 2024
    Oilell - 33 jaar - 2e kindje

8 maart 2024
    Luckynr2 - 33 jaar - 2e kindje

10 maart 2024
    Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje

12 maart 2024
    SarinaS - 35 jaar - 3e kindje (1ste van partner)

13 maart 2024
    Lovieyou - 30 jaar - 3e kindje
    Huttendijk- 30 jaar - 3e kindje

Djoyz - 31 jaar - 2e kindje

14 maart 2024
    roxy1994 - 25 jaar - 2e kindje

Afspraken:
    9 okt - Soof1992 - controle
    11 okt - Soof1992 - centering pregnancy
    13 okt - Duckie08 - 20-weken echo & controle
    16 okt - KJB - 20-weken echo
    16 okt - Soof1992 - 20-weken echo
    19 okt - Oilell - 20 weken echo
    23 okt - Djoyz - 20 weken echo

6 nov - SarinaS - 20-weken echo
    - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'.

4. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Week 18 dansje! Het is al weer maand 5 :eek:

Nog 2 weken en dan hebben we de 20 weken echo. En voor mijn gevoel zitten we ook echt al dicht tegen levensvatbaarheid aan.

Merk dat tijd langzaam gek begint te voelen. Heb het idee dat ik al een jaar zwanger ben, maar tegelijkertijd soms ook het idee dat we pas een week of 3 onderweg zijn. Bij onze dochter had ik dat ook. Toen ze een jaar werd had ik echt het idee dat ze er nog maar een maand of 3 was. Ben benieuwd hoe dat straks voor deze baby gaat zijn, omdat we nu ook nog onze aandacht moeten gaan verdelen.

Annelies26 en Soof1992 vinden dit leuk.
  5. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Jaaaaaaaaaaa leuk!!!! Wat is er veel roze nu!

djoyz vindt dit leuk.
  6. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Dance baby dance!

Hier hebben wij over twee weken ook de 20 weken echo! Iets met planning... Haha. Maar volgende week wel controle bij vk. Wat wisselt het bij jou qua tijd. Hier valt dat wel mee, maar de nachten... die mogen echt wel sneller gaan want ik heb de laatste tijd behoorlijk slechte nachten. Komt overigens ook dat ik snipverkouden ben, dat werkt ook niet mee...

Oilell vindt dit leuk.
  7. Annelies26

Annelies26 Actief lid

19 jan 2023
    447
    257
    63
    Vrouw
    Dit is zoooo herkenbaar haha :D.
    Wij hebben de 20 weken echo volgende week vrijdag. Dan alweer op de helft zeg.

8. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ♡Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2024♡

Wij schreven al mee, maar zijn verzet naar februari:

27 februari - Soof1992, 1e kindje

1 maart 2024

Rozijntje2 (Roos) - 33 jaar - 4e kindje
    11131618 - 33 jaar - 6e kindje

3 maart 2024
    Maud23 - 1e kindje
    Mommie319 - 3e kindje
    Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje
    Quito - 41 jaar - 2e kindje
    KJB - 32 jaar - 2e kindje

4 maart 2024
    AGP - 28 jaar - 1e kindje
    Annelies26 - 26 jaar - 2e kindje

6 maart 2024
    Oilell - 33 jaar - 2e kindje

8 maart 2024
    Luckynr2 - 33 jaar - 2e kindje

10 maart 2024
    Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje

12 maart 2024
    SarinaS - 35 jaar - 3e kindje (1ste van partner)

13 maart 2024
    Lovieyou - 30 jaar - 3e kindje
    Huttendijk- 30 jaar - 3e kindje

Djoyz - 31 jaar - 2e kindje

14 maart 2024
    roxy1994 - 25 jaar - 2e kindje

Afspraken:
    9 okt - Soof1992 - controle
    11 okt - Soof1992 - centering pregnancy
    13 okt - Duckie08 - 20-weken echo & controle
    16 okt - KJB - 20-weken echo
    16 okt - Soof1992 - 20-weken echo
    19 okt - Oilell - 20 weken echo
    23 okt - Djoyz - 20 weken echo

6 nov - SarinaS - 20-weken echo
    - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'.

9. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoihoi, de laatste tijd niet echt kunnen mee volgen. Ben zo ziek geweest, eerst buikgriep en dan door vermoeidheid en uitputting opnieuw aan de medicatie. Moest weer elke dag overgeven, kreeg er al harde buiken van...

Nu gaat het gelukkig weer wat beter fysiek, mentaal zijn we er nog niet. Merk dat het toch begint door te wegen het continu door doen, werken, huishouden, en dan zo slap...
    Ik bewonder je echt hoor Oleil, hoe je zo positief kunt blijven :)

Maja we zijn bij de dokter geweest en onze zoon doet het prima, dus daar doen we het voor!
    We hebben onze 20 weken echo pas over een maand, nog zooo lang wachten... Had gebeld of we de afspraak konden vervroegen, maar helaas :rolleyes:

Soof1992 vindt dit leuk.
  10. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Ah fijn dat je er weer (eventjes) bij bent @SarinaS. Lijkt me voor jou ook heel pittig! Fijn dat het fysiek nu wat beter gaat.

Hier hebben wij trouwens ook met 20+6 pas de 20-weken echo, dus dat is wel vergelijkbaar met die van jou, haha. Maar ik snap je zo goed! Heb je binnenkort nog controle bij de vk? Misschien krijg je dan wel een echo? Want dat kreeg ik met 16 weken wel toen ik controle had, haha.

11. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik vorige week bij de huisarts een controle gehad. Die heeft eventjes met de doptone geluisterd en het was een stevige hartslag. Dus we zijn er natuurlijk wel wat geruster in nu. Maar wie weet plannen we toch nog even een pretecho in als we ons echt niet kunnen inhouden :roflmao:

Oilell en Soof1992 vinden dit leuk.
  12. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Fijn dat het nu fysiek beter gaat! Dat zal ook mentaal straks vruchten af gaan werpen.
    Mentaal is ziek zijn gewoon zwaar. Alle ballen hoog houden en constant het idee dat je aan alle kanten te kort schiet. Ik voel me echt schuldig naar onze dochter, maar ook als ik mijn man aan het eind van de dag zo moe op de bank zie zitten. Zou heel graag de leuke mama en partner zijn die ik normaal ben, maar dat zit er voorlopig even niet in.
    Er zitten hier ook echt wel mindere dagen tussen. Zeker als ik een slechte nacht heb gehad is het moeilijk om met frisse zin de dag te starten. Soms lijkt het meer op een eindeloze tunnel met eenrichtingsverkeer, kan geen kant op behalve vooruit en je wordt vanzelf wel meegezogen met het andere verkeer.

Hier helpen audioboeken luisteren, heel veel rust en gewoon maar accepteren dat er ballen vallen. Onze dochter krijgt wat meer (hahaha, heel veel meer) schermtijd en frikandellen dan dat ze gewend is. Trekken we straks in april ofzo wel weer recht. Ook over mijn werk maak ik me gewoon geen zorgen meer: belangrijkste is dit kindje. Was even wennen voor mijn baas, maar inmiddels snapt hij het goed.

En eye on the prize, elk uur, elke dag is er weer een. Van de 280 dagen die je zwanger bent, zijn er in mijn geval al bijna 130 om! En ik weet zeker dat ik dit nog 130 dagen kan volhouden (of in ieder geval morgen, en daarna zien we wel weer:roflmao:)

Annelies26, Soof1992 en SarinaS vinden dit leuk.
  13. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Vandaag is de schilder geweest, morgen komen ze de laatste dingen doen... en dan volgt nog een nalevering want er waren wat dingen stuk. Maar ik heb inmiddels in bad gezeten :D

De schilder schrok zich dood, die kwam binnen toen ik net mijn medicijnen voor de week aan het uitzetten was (zie foto voor het weekoverzicht dat geslikt moet worden, dat is dus exclusief de zooi in het infuus). Dus hem uitgelegd, vanuit bed, hoe het koffiezetapparaat werkte etc. In de middag was hij helemaal bezorgd "moet ik iets voor jou meenemen naar boven, wil je ook koffie of thee? Er ligt hier brood, moet ik iets voor je maken?". Hoe lief:D

Met de arts gebeld. Krijg 10 dagen lang injecties in mijn bil voor de vitamine B12, zin in! Vitamine D moet ik extra bij slikken en met 20 weken gaan we een volledig bloedbeeld prikken. Kalium blijft via het infuus lopen. En, omdat ik toevallig net met de wc aan het knuffelen was toen ze belde, mag de prednison ook weer omhoog. Super blij mee, want ik voel me er echt beter bij. Inmiddels lijk ik qua gezicht echt op die volle maan emoticon, er zijn vrouwen die 180kg wegen en minder bol gezicht hebben. Maar goed, als ik daardoor functioneel blijf... en ze beloven allemaal dat het wegtrekt. Hopelijk voor 22 januari, want dan heb ik een fotoshoot gepland.

Ijdel puntje van de dag: kreeg bericht dat ik mijn rijbewijs moet verlengen. Maar ik wil dus niet met die dikke kop op de foto. De vraag is nu of ik het een boete van 90 euro waard vind, of dat ik straks doe alsof ik mijn rijbewijs kwijt ben en zodra ik weer een beetje een normaal hoofd heb een nieuwe aanvraag :oops::oops: dat laatste is goedkoper, maar om nu naar een fotograaf te moeten en het gemeentehuis zie ik ook niet helemaal zitten.

Bijgevoegde bestanden:

Annelies26 vindt dit leuk.
  14. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Wow dat zijn veel pillen :eek:

Wat een lieve schilder hebben jullie, zo attent zijn ze hier meestal niet :roflmao:
    Wel fijn dat de dosis van prednison terug omhoog mag, zodat je toch wat meer kan functioneren. Dat gevoel heb ik nu ook wel, dat ik met de medicatie terug kan functioneren (buiten dan de vermoeidheid van de pillen).
    Voorlopig is het overgeven hier al weer enkele dagen geleden en ben er zo blij om. En mijn slokdarm is ook heel dankbaar :roflmao:

Wel zot dat je gezicht zo opzwelt... Als je je er echt niet goed bij voelt zou ik inderdaad nog even wachten met de foto's en de hernieuwing van je rijbewijs.

Oilell vindt dit leuk.
  15. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    @Oilell NAHWWWWWWWWWW wat een lieve schilder!!! Maar kan me wel voorstellen dat je ook wel even schrikt als je zoveel pillen ziet en je daar niet op bent voorbereid bijvoorbeeld hihi. Fijn dat er heel goed naar je gekeken wordt en dat je even extraatjes krijgt qua B12 en Prednison.

Wat je foto/rijbewijs betreft: Pff, als je sowieso al niet kan rijden zou ik hem zelf denk ik laten aflopen. Alhoewel ik het wel weer een fijn idee vind om je rijbewijs steeds bij je te hebben voor het ergste geval. Kun je niet in overleg dat je bv. een meest recentste foto mag gebruiken die ook lijkt op een pasfoto?

16. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Vorige zwangerschap weet ik nog hoe blij ik was dat ik weer achter het stuur kon kruipen, voelde echt als mijn vrijheid terug hebben. Was doodsbang ("oke ik ga naar de Appie en als ik niet meer terug durf dan kan jij lopend die kant op en ons terug rijden"), maar ben dus 5 dorpen verderop boodschappen gaan doen :roflmao:
    Denk dat de conclusie gaat zijn nu maar met een dikke pretkop op de foto, en zodra ik weer een beetje op mezelf lijk een nieuwe aanvragen. Met een beetje pech zit ik tot einde zwangerschap aan de prednison, en duurt het dan nog een maand of 3 tot het afgebouwd is. Hoop tegen die tijd toch ook weer langzaam aan het werk te kunnen, en daarvoor rij ik heel veel (60.000 zakelijke km per jaar). Dus zou helemaal stom zijn als ik me goed genoeg voel dat ik dan nog 2 weken moet wachten op mijn rijbewijs :D

17. Annelies26

Annelies26 Actief lid

19 jan 2023
    447
    257
    63
    Vrouw
    Bol gezicht trekt zeker weg! Ik heb ooit vanwege andere redenen bijna een jaar prednison moeten slikken. Had toen ook zo'n hoofd. Maar binnen enkele weken na het stoppen was mijn gezicht weer helemaal normaal!

Oilell vindt dit leuk.
  18. Annelies26

Annelies26 Actief lid

19 jan 2023
    447
    257
    63
    Vrouw
    Ik zat vanavond de filmpjes van mijn dochter te kijken van toen ze net geboren was. Wat mij betreft kan het niet snel genoeg maart worden :D. Heerlijk weer zo'n kleintje!

SarinaS, Soof1992 en Oilell vinden dit leuk.
  19. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Bedacht me net dat de 22 weken prik en de griepprik er binnenkort weer aankomen.
    Wat doen jullie daarmee? Ik vind ze spannend omdat mijn weerstand vrij laag is op het moment. Aan de andere kant is dat juist een extreem goeie reden om het te doen, ben al beroerd genoeg zonder griep.
    Dochter neemt natuurlijk straks ook weer van alles mee naar huis van de opvang :cry: Ben echt toe aan koude donkere dagen, maar dat deel zou ik wel even over willen slaan :D

Soof1992 vindt dit leuk.
  20. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Oh echt he? Als ik zo'n kleintje zie dat net leert stappen denk ik "oh, dat mogen wij straks ook weer meemaken". Of de eerste weken dat ze alleen maar bij je willen liggen (duurde bij onze dochter 4 weken, toen ging ze op onderzoek uit).

Maar troost je. Het is nu al weer oktober, niet lang meer tot Halloween. Op 13 november start het Sinterklaasjournaal ,18 november komt Sinterklaas aan (en hier mag ik de dag na intocht de kerstboom opzetten:roflmao:). Dan 5 december pakjesavond. kerst is nog 11 dinsdagen, en dan daarna een vage week waarin niemand weet welke dag het precies is. Hoog zwanger met oud en nieuw... In januari niet zo veel, maar dan kan je langzaam uit gaan kijken naar je verlof (en wij naar onze buik shoot)... Nog 1 romantische valentijn in februari en daarna kunnen we hier de eerste babies verwachten :D:D (zoals je ziet is het aftellen hier al aardig begonnen)

Deel Deze Pagina